CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Slakk/dødgang i draget på ei 720 2004 mod.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Stian j
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 73
Registration date : 10.08.2012

Slakk/dødgang i draget på ei 720 2004 mod.  Empty
PosteTema: Slakk/dødgang i draget på ei 720 2004 mod.    Slakk/dødgang i draget på ei 720 2004 mod.  Icon_minitimeOns 31 Jul 2013 - 18:19

Min bror har en Hobby 720ukfe 04 hvor det er blitt mye slakk i draget, type opp og ned. Jeg regner med at det er et par foringer aom er utslitt, noen som har vært borti dette og vet om det er mye jobb å overhale? Det er ikke i selve hansken men lengere bak. I sylinderen...
Til Toppen Go down
Offroad
CARAVANER
CARAVANER
Offroad


Male
Antall Innlegg : 97
Localisation : Åmotsdal, Telemark
Registration date : 09.05.2013

Slakk/dødgang i draget på ei 720 2004 mod.  Empty
PosteTema: Re: Slakk/dødgang i draget på ei 720 2004 mod.    Slakk/dødgang i draget på ei 720 2004 mod.  Icon_minitimeTir 15 Jul 2014 - 16:12

Tar opp denne gamle tråden. Det er vanlig med slakk i foringene her når draget blir noen år og kanskje ikke er jevnlig smurt, MEN, jeg har nå sjekka de fleste hengermerker som selges på jakt etter ny boggihenger, og har oppdaget at AL-KO sine drag er det jo slakk i når de er helt nye! Dette resulterer i at det skramler konstant på dårlig vei når hengeren henger etter Berlingon (som jo er ei resonansekasse av dimensjoner..). Noen som har erfaringer med dette problemet?
Til Toppen Go down
 
Slakk/dødgang i draget på ei 720 2004 mod.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Slakk i draget
» Sykkelstativ på draget
» Håndbremsa på draget.
» Fjerne draget?
» Hvorfor trekk på draget?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: