CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Generell erfaring med Adria?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Oddingen

Oddingen


Male
Antall Innlegg : 16
Registration date : 04.08.2013

Generell erfaring med Adria? Empty
PosteTema: Generell erfaring med Adria?   Generell erfaring med Adria? Icon_minitimeOns 7 Aug 2013 - 17:02

Jeg er bobileier, men går i tanker om å kjøpe campingvogn i tillegg til bobilen om en tid, og vil bruke tida frem til det til å sette meg inne i hvilken vogn jeg skal satse på.
Vogna er tenkt primært å stå i Danmark og brukes fra april til ut september - når jeg blir pensjonist.

Leste en omtale av Adria Astella 633 TK GLAM som virket veldig rosende. http://www.altomcamping.dk/Modeller-2013/vi-prover-adria-astella-663-tk-glam.html

Det jeg lurer på er hvordan erfaringen med Adria er, sånn generelt?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Generell erfaring med Adria? Empty
PosteTema: Re: Generell erfaring med Adria?   Generell erfaring med Adria? Icon_minitimeOns 7 Aug 2013 - 17:13

Kjenninger på fastplassen vår har kjøpt ei slik vogn samt isobu fra Westcamp. Fungerer i følge dem meget godt. De er ganske så fornøyd med vogna. Spesielt med at kjøkken er helt fremme. Dette fungerer meget godt sammen med telt/isobu.
Vært et par småtteri men dette er ordnet opp i av forhandler uten videre.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

Generell erfaring med Adria? Empty
PosteTema: Re: Generell erfaring med Adria?   Generell erfaring med Adria? Icon_minitimeOns 7 Aug 2013 - 22:23

Har en adria 2010, classica 663kp, veldig godt fornøyd, veldig stabil og stødig bak bilen. Drar til croatia i september med den. Anbefaler adria!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Generell erfaring med Adria? Empty
PosteTema: Re: Generell erfaring med Adria?   Generell erfaring med Adria? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Generell erfaring med Adria?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Adria 542 Ku, noen med erfaring vedr løsning?
» Generell bobilprat
» Adria 2009
» Erfaring?
» trådløse rygge kameraer event med rygge sensorer

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: BOBIL :: BOBILMERKER :: ADRIA-
Gå Til: