CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 MÅ man ha alde for vintercamp?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
snurresprett
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 33
Registration date : 25.06.2013

MÅ man ha alde for vintercamp? Empty
PosteTema: MÅ man ha alde for vintercamp?   MÅ man ha alde for vintercamp? Icon_minitimeOns 21 Aug 2013 - 1:04

Har kikket på mange vogner i det siste, og de aller fleste har forskjellige meninger har jeg funnet ut:)
De vognene jeg liker best er helt Klart Hobby 650kfu pga løsningen med køye bakerst.
Vi har lite erfaring med camping og null erfaring med vintercamping. Jeg har snakket med folk som synes Truma med ultraeat fungerer bra.. Noen har satt to el-jet er under sittegruppa, og er tipp topp fornøyd.. Mens andre hadde " fryst ihjel" uten Alde....

Et det noen som har en objektiv meninge her??
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

MÅ man ha alde for vintercamp? Empty
PosteTema: Re: MÅ man ha alde for vintercamp?   MÅ man ha alde for vintercamp? Icon_minitimeOns 21 Aug 2013 - 6:44

Du må ikke ha Alde.
Alde er bedre enn alternativene.
Alde er best i vogner bygget for Alde, i feks. Hobby er det tatt noen snarveier i forhold til hvordan monteringen utføres i en svensk vogn, men det er fortsatt positivt med omtrent lydløs oppvarming.
Det brukes gjerne et mindre antall meter med konvektorer i en ikkesvensk vogn.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
 
MÅ man ha alde for vintercamp?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Alde og TEC 710 RDK -06
» Alde 30 00
» Sirkulasjonspumpe Alde 12V
» Alde 2920 eller alde 2910?
» ALDE - God kvalitet?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: