CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bestilling fra Kama Fritid

Go down 
+2
Åge P
Grevling
6 posters
AvInnlegg
Grevling
CAMPER
CAMPER
Grevling


Antall Innlegg : 39
Registration date : 07.07.2013

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeTor 26 Sep 2013 - 20:48

Jeg ønsker å bestille noen saker fra Kama fritid bl.a. en LEAB champ batterilader. Betaler man de priser som står på Kamas nettsiden, pluss porto, eller må man betale toll og MOMS i tillegg?
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeTor 26 Sep 2013 - 21:54

Tror det er ferdig tollet og momset. Men med mindre de har endret det så kan en ikke bestille det direkte hjem, en må velge en forhandler som en henter det hos. Så derfor har jeg aldri prøvd å bestille der men bare tatt det direkte med forhandler.
Til Toppen Go down
Grevling
CAMPER
CAMPER
Grevling


Antall Innlegg : 39
Registration date : 07.07.2013

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeLør 28 Sep 2013 - 0:54

Jeg har bedt et par lokal forhandlere å bestill for meg, men de er bare interessert å selger det de har i butikken, selv om dette er helt tydelig fra Kama.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeLør 28 Sep 2013 - 8:52

Tror du kan bestille selv,men du må oppgi hvilken forhandler du vil hente varene.Du kan jo da også få frem hvordan forhandleren oppfører seg overfor deg,dette bør jo Kama få greie på.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeLør 28 Sep 2013 - 11:37

Kama er og blir en grossist, og selger ikke til private. Skulle vært et sabla rot om alle kan bestille varer i regi av en forhandler.

Kama har noen egne butikker, eller franchise tror jeg faktisk, der kan jo kjøpe av hjertens lyst.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeLør 28 Sep 2013 - 12:18

Du janp som veit alt,gå inn på Kama og bestille en vare,da kommer det opp hvilken forhandler du vil ha varene til.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeLør 28 Sep 2013 - 15:28

Næh!
Til Toppen Go down
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeLør 28 Sep 2013 - 15:55

Max fritid har også nettbutikk med utlevering hos forhandlere. Fungerer flott!
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeLør 28 Sep 2013 - 16:33

Jo da det fungerer fint Petter,men ikke alle som henger med.
Til Toppen Go down
stepe

stepe


Male
Antall Innlegg : 5
Age : 47
Localisation : Brønnøysund
Registration date : 02.05.2014

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeFre 2 Mai 2014 - 21:03

Kama har visstnok ikke forhandlere i Norge. Det jeg gjorde var å "alliere" meg med en forhandler i Sverige for så å bestille gjennom dem.
Max Fritid er det norske alternativet.
Til Toppen Go down
stepe

stepe


Male
Antall Innlegg : 5
Age : 47
Localisation : Brønnøysund
Registration date : 02.05.2014

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeFre 2 Mai 2014 - 22:09

Ser at jeg i ovennevnte post har gjort feil. Kama har forhandlere i Norge.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitimeLør 3 Mai 2014 - 9:47

Ikke så tungvint som Dethleffs beskriver, da det enkelt og greitt sår FORHANDLERE i øverste linje.

Mvh Jan som vet litt om mye, men ikke alt om alt. What a Face
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bestilling fra Kama Fritid Empty
PosteTema: Re: Bestilling fra Kama Fritid   Bestilling fra Kama Fritid Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bestilling fra Kama Fritid
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Campingtillbehör & Fritid nu även på Facebook

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: