CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Batteribooster fra Kina

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Harald-
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Harald-


Male
Antall Innlegg : 328
Localisation : Måløy
Registration date : 21.07.2010

Batteribooster fra Kina Empty
PosteTema: Batteribooster fra Kina   Batteribooster fra Kina Icon_minitimeFre 4 Okt 2013 - 9:01

Noen som har forsøkt "kina" booster'ne fra Kina?
Tenkte på en 5-8A
Til Toppen Go down
offpist
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
offpist


Antall Innlegg : 391
Registration date : 10.09.2009

Batteribooster fra Kina Empty
PosteTema: Re: Batteribooster fra Kina   Batteribooster fra Kina Icon_minitimeFre 4 Okt 2013 - 14:43

Jeg testet en dc-dc inverter og det fungerte greit, men det var en åpen løsning uten noe chassi rundt.
Har du link til en du har funnet?

Jeg føler meg tryggere med Waeco.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Batteribooster fra Kina Empty
PosteTema: Re: Batteribooster fra Kina   Batteribooster fra Kina Icon_minitimeFre 4 Okt 2013 - 15:39

Det er ikke brannsikkerhet i Kina produktene,så OBS OBS.betale noen krigere for noe som er godkjent og sikkert.
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Batteribooster fra Kina Empty
PosteTema: Re: Batteribooster fra Kina   Batteribooster fra Kina Icon_minitimeFre 4 Okt 2013 - 16:16

http://www.kamafritid.no/Welcome/Default.aspx?scenarioID=360&pid=721

Jeg har en LEAB 1412, som du får kjøpt hos KAMA-forhandlere til drøye 1100kr. Denne leverer 12A. Mye fra Kina ble studert før jeg kjøpte denne for noen år siden. Jeg tok rett og slett ikke sjansen, bare for noen hundrelapper....
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3359
Registration date : 19.01.2012

Batteribooster fra Kina Empty
PosteTema: Re: Batteribooster fra Kina   Batteribooster fra Kina Icon_minitimeFre 4 Okt 2013 - 19:16

Vær obs på CE og CE-merking om du kjøper fra Kina. CE betyr også China Export, og symbolene er nesten helt like. Se selv i linken under.

China Export er null verdt i forhold til det vi kjenner fra Europeisk godkjenning.

Se forskjellene her.

Batteribooster fra Kina Z
Til Toppen Go down
Harald-
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Harald-


Male
Antall Innlegg : 328
Localisation : Måløy
Registration date : 21.07.2010

Batteribooster fra Kina Empty
PosteTema: Re: Batteribooster fra Kina   Batteribooster fra Kina Icon_minitimeFre 4 Okt 2013 - 21:26

Greitt å være klar over kinesisk CE merking, var ikke klar over dette.

Ønsker ikke å spare i forhold til sikkerhet, men kunne tenkemeg å prøve kinesisk booster om disse finnes.
Dette er på en eldre vogn fra 88 som jeg har kjøpt som blir brukt til småturer etc.
Hadde ikke planer om å legge for mye i en slik installasjon, men selvsagt, ønsker jeg heller ikke spille på sikkerhet, så ville sjekke denne grundig før jeg installerer den i vogna.

Har ikke funnet noe spesifikt, kun en masse omformere på Ebay og DX.

Noen som har en link?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Batteribooster fra Kina Empty
PosteTema: Re: Batteribooster fra Kina   Batteribooster fra Kina Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Batteribooster fra Kina
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kina Webasto i gassboks

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: