CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trygg og billig måte å parkere campingvogna for 1 til 2 mnd?

Go down 
AvInnlegg
Reisende Mac




Antall Innlegg : 9
Registration date : 11.02.2014

Trygg og billig måte å parkere campingvogna for 1 til 2 mnd? Empty
PosteTema: Trygg og billig måte å parkere campingvogna for 1 til 2 mnd?   Trygg og billig måte å parkere campingvogna for 1 til 2 mnd? Icon_minitimeTor 13 Feb 2014 - 10:17

Jeg har planer om å kjøre til Sør-Spania i oktober med campingvogn. Planen er å gå på paragliderkurs i Algodonales i Cadiz regionen sør i Spania. Mens jeg bor der er planen å bygge om trekkvognen, en varebil med høyt tak og 3 meter langt lasterom til bobil for 1 person. Når paraglider kurset er gjennomført og bilen bygget om har jeg tenkt å parkere campingvogna et sted i Sør-Spania mens jeg drar ned til en liten plass sør for Agadir. Like nord for Mirleft og flyr paraglider der i januar og februar.
I mars drar jeg tilbake til Spania og henter campingvognen og starter turen mot Alpene.
For å klare dette på et trangt budsjett er det viktig og spar der det er mulig, så jeg lurer på om noen har erfaring med langtids lagring av campingvogn for en billig penge? Det er også viktig at vognen står trygt da jeg vil ha mye verdifullt lagret i den. Jeg tenkte først på campingplasser, men der må en muligens betale full dagleie? Kanskje det er mulig å parkere vognen privat på en avsidesliggende bondegård med god plass dersom det er trykt. Er det noen som har erfaring med noe tilsvarende eller hørt om noen som har erfaring med noe slik?
Til Toppen Go down
 
Trygg og billig måte å parkere campingvogna for 1 til 2 mnd?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Parkere campingvogn
» DAB+ i campingvogna?
» Hvordan tette hull i tak på telt på en fin måte?
» Finnes en slags dynamo å sette PÅ campingvogna?
» En billig mover

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Langs Vegen :: Veien til Kontinentet-
Gå Til: