CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Forslag til hvordan det skal kobles?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
TT2




Antall Innlegg : 2
Registration date : 20.02.2015

Forslag til hvordan det skal kobles? Empty
PosteTema: Forslag til hvordan det skal kobles?   Forslag til hvordan det skal kobles? Icon_minitimeFre 20 Feb 2015 - 21:48

Er gabske ny på dette forumet og kan lite og legge opp el anlegg
Men har akkuratt kjøpt meg campingvogn som skal pusses opp. Men vil ha et el anlegg som jeg kan. Ha et batteri med solcelle og bruke vanlig strøm tilførsel. Så lirte på om noen vær så sniøl kunne tenke seg og lage et ledningsnett til meg
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Forslag til hvordan det skal kobles? Empty
PosteTema: Re: Forslag til hvordan det skal kobles?   Forslag til hvordan det skal kobles? Icon_minitimeFre 20 Feb 2015 - 22:45

Hei om du ikke behersker det elektriske,skaffe deg en elektrikker for å gjøre jobben.
Til Toppen Go down
TT2




Antall Innlegg : 2
Registration date : 20.02.2015

Forslag til hvordan det skal kobles? Empty
PosteTema: Re: Forslag til hvordan det skal kobles?   Forslag til hvordan det skal kobles? Icon_minitimeFre 20 Feb 2015 - 22:51

Er nok ikke så dumt, men det som er, hadde vært fint og vite hva jeg trenger ledninger klarer jeg alltids og få lagt pent men aldri ordna noe elektrisk på en camping vogn
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Forslag til hvordan det skal kobles? Empty
PosteTema: Re: Forslag til hvordan det skal kobles?   Forslag til hvordan det skal kobles? Icon_minitimeLør 21 Feb 2015 - 10:24

Trikkeren skaffer deg kabler i rette dim til hva de skal brukes til,så styr klar dette du.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Forslag til hvordan det skal kobles? Empty
PosteTema: Re: Forslag til hvordan det skal kobles?   Forslag til hvordan det skal kobles? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Forslag til hvordan det skal kobles?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tremat TS45. Hvordan skal den virke?
» Hvordan skal jeg bygge opp nytt strømnett i vogna?
» Forslag til batteri oppsett
» Forslag til kabeloppheng..
» Forslag trekkvogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: