CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 kjøleskaptrøbbel...

Go down 
2 posters
AvInnlegg
jegern84




Antall Innlegg : 1
Registration date : 12.04.2015

kjøleskaptrøbbel... Empty
PosteTema: kjøleskaptrøbbel...   kjøleskaptrøbbel... Icon_minitimeFre 3 Jul 2015 - 21:32

Har et elektrolux kjøleskap i ei Solifer 530 fra 97, kjøleskapet virket bra når vi dro på tur for ei uke siden men under tures forsvant kjøleeffekten nesten helt.....ble ca kjøleskaptemp i frysedelen. Jeg har lest så øyet er stort å vått og har prøvd trikset med å la skapet stå oppned et døgn. Under denne prosessen tok jeg å demonterte brenneren og rengjore denne pluss pipa. Under testing etterpå kommer ikke kjøleskapet lenger ned enn til ca 9-10 grader men fryseren holder 12-13 minusgrader. Jeg brukte børsten til pussesettet til hagla for å rense pipa men glemte å ta ut flammefordeleren under den prosessen, og lurer på om den kan være skadet å at det er derfor det ikke blir kaldt.... Jeg prøvde det på 230v også for å sjekke men det ble akkurat det samme resultatet. Noen som har en ide om hva som er galt og hvem jeg kan kontakte for å eventuelt få hjelp?
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

kjøleskaptrøbbel... Empty
PosteTema: Re: kjøleskaptrøbbel...   kjøleskaptrøbbel... Icon_minitimeFre 3 Jul 2015 - 22:06

Prøv hos Jømna caravanverksted på Jømna i Hedemark. De er veldig imøkommende og har råd for det meste.
Til Toppen Go down
 
kjøleskaptrøbbel...
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: