CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hvor mye vekt tåler køyene i en 650 kmfe?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
BERGAN




Antall Innlegg : 2
Registration date : 06.09.2015

Hvor mye vekt tåler køyene i en 650 kmfe? Empty
PosteTema: Hvor mye vekt tåler køyene i en 650 kmfe?   Hvor mye vekt tåler køyene i en 650 kmfe? Icon_minitimeSøn 6 Sep 2015 - 20:59

Er det noen som vet? Jeg mener det stod et klistremerke med maks 60 kg på senga da vogna var ny i 2009. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Er dette tilfelle eller tåler den mer enn det? Synes det var lite og synes det er litt trist å måtte bytte vogn bare fordi poden begynner å bli eldre.
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Hvor mye vekt tåler køyene i en 650 kmfe? Empty
PosteTema: Re: Hvor mye vekt tåler køyene i en 650 kmfe?   Hvor mye vekt tåler køyene i en 650 kmfe? Icon_minitimeMan 7 Sep 2015 - 9:56

Mener å huske at jeg har lest 70kg for de to øvre sengene i vogna mi. Men ring en forhandler om du trenger å vite dette sikkert.

I stedet for å bytte vogn eller reise rundt med usikker holdbarhet, ville jeg forsterket sengebunnen selv.
Til Toppen Go down
 
Hvor mye vekt tåler køyene i en 650 kmfe?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvor mye snø tåler en campingvogn ?
» Hvor mye snø tåler taket ?
» Deluxe 515 UHK og vekt
» Hva tåler en vann suge pumpe?
» Kjøreklar vekt på Hobby 650 kfu

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: