CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018

Go down 
4 posters
AvInnlegg
TorVerner




Antall Innlegg : 3
Registration date : 26.04.2016

YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Empty
PosteTema: YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018   YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Icon_minitimeSøn 1 Mai 2016 - 4:01

Hei!
Mitt navn er Tor og ønsker dele min nye vlog - serie på youtube med dere. Jeg, hunden og min samboer skal flytte sammen til Tromsø nå i august, i den forbindelse ønsker jeg og lage en video blogg om dette! Har ingen erfaring med campingvogn, har nylig kjøpt meg en Polar 620 CTX 2004 modell vogn.
Vi skal primært bo i vognene fulltid da min samboer skal studere og jeg jobbe, og ønsker derfor og lage en videologg om problemer og om det positive.

Min samboer ønsker ikke og blir filmet eller bli publisert, det er noe jeg blir og respektere. Hunden liker videokamera så hunden og meg blir det mye av. Dette er en ny oppstartet serie på youtube jeg jobber med, har allerede publisert 2 video.

Kanalen er på Engelsk fordi jeg ønsker at andre enn Norske skal se videoen, i den tilfelle er min Engelsk smule dårlig! Håper jeg klare og lære Engelsk bedre.
Min YouTube kanal

Setter pris på masse forslag og tips ! FYR LØS! Kritikk av negative og positive er lov!

EDIT 2018: Har ditched youtube, bruk heller nettsiden min: www.livingincaravan.com


Sist endret av TorVerner den Søn 11 Mar 2018 - 22:01, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Akkar




Antall Innlegg : 5
Registration date : 24.10.2016

YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Empty
PosteTema: Re: YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018   YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Icon_minitimeMan 24 Okt 2016 - 20:30

Hadde lyst til å se denne videobloggen, men får beskjed om at den er privat når jeg klikker på linken?

-Hilsen en annen som bor i campingvogn i Nord-Norge.
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Empty
PosteTema: Re: YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018   YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Icon_minitimeTir 25 Okt 2016 - 14:30

Samme beskjed her, "privat".

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
smholt
CARAVANER
CARAVANER
smholt


Male
Antall Innlegg : 123
Age : 67
Localisation : Drammen
Registration date : 31.01.2012

YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Empty
PosteTema: Re: YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018   YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Icon_minitimeOns 9 Nov 2016 - 18:54

Til Toppen Go down
http://www.platelayer.com
TorVerner




Antall Innlegg : 3
Registration date : 26.04.2016

YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Empty
PosteTema: Re: YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018   YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Icon_minitimeSøn 11 Mar 2018 - 22:00

smholt skrev:
Kanskje det er denne youtubesiten: https://www.youtube.com/channel/UCJJi698vuzfyiToFwGwHnIw/featured

Korrekt, men har avsluttet youtube epoken min.

Har forresten en blogg på: www.livingincaravan.com
Til Toppen Go down
Sponsored content





YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Empty
PosteTema: Re: YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018   YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
YouTube: Bo i campingvogn i Nord - Norge *OPPDATERT 2018
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Adria Club Nord Norge
» LPG Norge AS
» VW Multivan 2,5 TDi
» Camping nord for Torsby
» Camping litt nord for oslo

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: HJEMMESIDER-
Gå Til: