CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Aksel til Cabby 550 - Peitz

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Edge540




Antall Innlegg : 2
Registration date : 11.08.2014

Aksel til Cabby 550 - Peitz Empty
PosteTema: Aksel til Cabby 550 - Peitz   Aksel til Cabby 550 - Peitz Icon_minitimeTir 9 Aug 2016 - 20:23

Er visst en svakhet på disse modellene fra tidlig 90-tallet. Bremseverkstedet sjekket vogna, og det er ikke bremsene det er en feil på men akselen er i ferd med å knekke.

Dermed er jeg i akutt behov for en aksel til en Cabby 550 DLX. 1300 kg`s aksel med typebetegnelse XB 13. Flere jeg har ringt lokalt som er mer enn villig til å selge meg en nyere vogn, men hvis de ikke kan hjelpe meg med å få orden på den jeg har først så vil jeg ikke handle der heller.

Noen tips til hvor jeg kan henvende meg? Har hørt at Cabby er konk..
Til Toppen Go down
PerHusaas




Antall Innlegg : 15
Registration date : 02.08.2016

Aksel til Cabby 550 - Peitz Empty
PosteTema: Re: Aksel til Cabby 550 - Peitz   Aksel til Cabby 550 - Peitz Icon_minitimeTir 9 Aug 2016 - 21:45

Sjekket på valeryd? http://valeryd.no/

Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Aksel til Cabby 550 - Peitz Empty
PosteTema: Re: Aksel til Cabby 550 - Peitz   Aksel til Cabby 550 - Peitz Icon_minitimeTir 9 Aug 2016 - 23:05

Det er Polar som har kjøpt rettigheter til reservedeler til Cabby. Så kanskje du kan høre med dem?
Til Toppen Go down
Edge540




Antall Innlegg : 2
Registration date : 11.08.2014

Aksel til Cabby 550 - Peitz Empty
PosteTema: Re: Aksel til Cabby 550 - Peitz   Aksel til Cabby 550 - Peitz Icon_minitimeOns 10 Aug 2016 - 9:01

Takk for svar:-) Da er det bare å begynne å ringe rundt. Synd egentlig, for jeg er litt Cabby-fan. Vogna er så og si strøken innvendig så det er mye vogn igjen her. Uten tilgjengelig forhandler/service i nærheten så blir det nok et mer kurant merke om ett års tid.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Aksel til Cabby 550 - Peitz Empty
PosteTema: Re: Aksel til Cabby 550 - Peitz   Aksel til Cabby 550 - Peitz Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Aksel til Cabby 550 - Peitz
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Peitz deler
» Hobby deler! masse forskjellig.
» Cabby 440
» Cabby 680+ LT
» Varme i Cabby 78'

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: