CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Høyde reisefortelt

Go down 
2 posters
AvInnlegg
somerz




Antall Innlegg : 2
Registration date : 05.02.2017

Høyde reisefortelt Empty
PosteTema: Høyde reisefortelt   Høyde reisefortelt Icon_minitimeSøn 5 Feb 2017 - 22:09

Hei.

Vi har leid en Caravelair Antares 466 til sommeren. Det følger ikke med fortelt så jeg lurer på å kjøpe et reisefortelt.

Jeg har sett på finn flere som selger Ventura Basic XL / Explorer XL. Etter det jeg finner på nettet er dette til vogn med høyde 2.35 til 2.50.

Vogna vi skal leie er 2.58 høy. Er det noen som vet om disse teltene er så fleksible at dette vil gå greit, eller må jeg kikke etter noe annet?

Jeg ser de fleste reisefortelt er oppgitt til makshøyde 2.50. Er Caraveilairen uvanlig høy? Må jeg over på telt for bobil?

-Håvard
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Høyde reisefortelt Empty
PosteTema: Re: Høyde reisefortelt   Høyde reisefortelt Icon_minitimeMan 13 Feb 2017 - 20:14

Det er en del på taket som er over teltskinna, takluker, tv-antenne, eventuell AC etc. Ikke noe problem med vanlig telt for din del. Selv bruker vi reisefortelt fra Biltema, funker bra til en billig penge. Eller vi bruker markise, kommer litt an på hvor vi reiser.
Til Toppen Go down
somerz




Antall Innlegg : 2
Registration date : 05.02.2017

Høyde reisefortelt Empty
PosteTema: Re: Høyde reisefortelt   Høyde reisefortelt Icon_minitimeOns 22 Feb 2017 - 19:51

Tusen takk for svar. Jeg begynte å sjekke høyder på andre campingvogner og resonnerte meg frem til det du skriver. Men det er alltid bra å få ting bekreftet Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Høyde reisefortelt Empty
PosteTema: Re: Høyde reisefortelt   Høyde reisefortelt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Høyde reisefortelt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Reisefortelt
» Reisefortelt eller markise med sidevegger?
» Høyde på tilhengerfeste
» Høyde Platting vs vogn
» Høyde platting vs Hobby 720.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: