CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Glenn Rune




Antall Innlegg : 2
Registration date : 03.05.2017

Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod Empty
PosteTema: Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod   Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod Icon_minitimeOns 3 Mai 2017 - 10:18

Hei.

Jeg har en god gammel Kabe Safir 590 GLE. Vognen er i god stand og har vært i bruk av oss de siste 7 årene.

Det som nå har skjedd er at støttebraketten som står fast mellom ramma og støtdemperen på venstre side av vogna har sprukket/knekket. Og jeg forsøker selvsagt nå å få tak i en ny, fordi jeg trives med den gamle vogna. Very Happy. Har ikke noe bilde på nåværende tidspunkt, men har da et lite håp om at noen skjønner hvilken del jeg snakker om. Laughing

Finnes det eventuelt noen jeg kan kontakte som kan hjelpe meg?

På forhånd takk. Very Happy
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod Empty
PosteTema: Re: Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod   Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod Icon_minitimeOns 3 Mai 2017 - 22:30

Hvis brakketen kan demonteres kan du jo høre med et mekanisk verksted om de kan sveise eventuelt lage ny.
Til Toppen Go down
Glenn Rune




Antall Innlegg : 2
Registration date : 03.05.2017

Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod Empty
PosteTema: Re: Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod   Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod Icon_minitimeTor 4 Mai 2017 - 9:46

jada den er lett å demontere. =)

Kan nok se ut som det er min eneste løsning. for slike deler viser seg å være utgått fra delelager for meeeget lenge siden. :,)

Takk for svar. ^^,
Til Toppen Go down
Sponsored content





Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod Empty
PosteTema: Re: Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod   Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Brakett til støtdemper på Kabe Safir 91 mod
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» BPW Støtdemper i påløpsbrems Hobby vogn
» Bytte bakveggen innvendig Kabe Safir 690
» Sprengt påløpsbrems-støtdemper?
» Safir UTDL '06 vanntrykkproblem på tverrbad
» Nivåregulering, fjær, støtdemper...

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: