CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ekstra køyeseng Hobby 650

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Øystein O




Antall Innlegg : 2
Registration date : 25.06.2017

Ekstra køyeseng Hobby 650 Empty
PosteTema: Ekstra køyeseng Hobby 650   Ekstra køyeseng Hobby 650 Icon_minitimeSøn 25 Jun 2017 - 20:02

Hei! Jeg har en 2004 650 Umfe, med fast seng fremst I vogna til venstre, med toalett/dusj til høyre.
Finnes det køyeseng som kan monteres over senga på denne?

Har sett noen annonserte vogner med dette, men vet ikke om det er fra fabrikk eller ettermontert?

Øystein.
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Ekstra køyeseng Hobby 650 Empty
PosteTema: Re: Ekstra køyeseng Hobby 650   Ekstra køyeseng Hobby 650 Icon_minitimeSøn 25 Jun 2017 - 22:36

Hør med en Hobby forhandler, de bør vite om det er noe de har solgt/selger eller om andre forhandler dette.

Jeg vet det har vært noen køyer laget av stålrør som har vært montert over dobbeltsenga.
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Ekstra køyeseng Hobby 650 Empty
PosteTema: Re: Ekstra køyeseng Hobby 650   Ekstra køyeseng Hobby 650 Icon_minitimeFre 30 Jun 2017 - 8:52

Jeg kan ikke huske å ha sett originale køyer over dobbelseng i front på disse. Men jeg skal ikke være påståelig, siden jeg heller ikke har sett etter dette. Jeg har derimot sett en del mindre vellykkede selvbygg.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ekstra køyeseng Hobby 650 Empty
PosteTema: Re: Ekstra køyeseng Hobby 650   Ekstra køyeseng Hobby 650 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ekstra køyeseng Hobby 650
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ekstra køye til hobby prestigr
» Ekstra køye over dobbeltseng i Hobby 560 UKF
» 2 ekstra sengeplasser til barn i Hobby 650 KMFe - på 1-2-3.
» Lengde i Køyeseng
» køyeseng ønskes

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Kjøpes-
Gå Til: