CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???

Go down 
+12
Hege
Johnny
Janita
mr.T
Ronny
Pondus
Arnfinn
kabero
Markus Vesala
Jan Ole
Jan
frank
16 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:56

Pondus skrev:
Nei langt i fra numpelump......merka du ikke at bordet løfta seg a....... Det var en grunn til at Ølboksen din seila over bordet der vøtt. En Ølboks begynne nemlig ikke helt plutselig å bevege seg av seg selv.....

å.... trudde du hadde telepatiske evner jeg, og at du trakk burken min over til deg
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:57

numpsey skrev:
Pondus skrev:
Nei langt i fra numpelump......merka du ikke at bordet løfta seg a....... Det var en grunn til at Ølboksen din seila over bordet der vøtt. En Ølboks begynne nemlig ikke helt plutselig å bevege seg av seg selv.....

å.... trudde du hadde telepatiske evner jeg, og at du trakk burken min over til deg

Nope.....det var ikke sånn du trudde da......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:57

Pondus.

Siden tråden er om polering-Gå og poler munntøyet Deres nå.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:57

ARVE skrev:
numpsey skrev:
ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......

Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!

nånånå johnsen, husk vi snakker om inni cabbyn min her nå!
ikke slike besudlende kommentarer om cabbyn!
inni der forekommer ingen usømmeligheter.

nump.

Hvorfor henger det håndlagde skiltet med "Swingers club" utenfor døra da ????

det er bare mitt svar på bjølsethfjøla det.
bruker swingersfjøla til å skjære kneipp på.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:58

Pondus skrev:
numpsey skrev:
Pondus skrev:
Nei langt i fra numpelump......merka du ikke at bordet løfta seg a....... Det var en grunn til at Ølboksen din seila over bordet der vøtt. En Ølboks begynne nemlig ikke helt plutselig å bevege seg av seg selv.....

å.... trudde du hadde telepatiske evner jeg, og at du trakk burken min over til deg

Nope.....det var ikke sånn du trudde da......


men fyttirakkern da pondus, sitter du der og sier at du har hatt ereksjon i MIN cabby?

det skal jeg ta igjen!!!
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:00

numpsey skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
Pondus skrev:
Nei langt i fra numpelump......merka du ikke at bordet løfta seg a....... Det var en grunn til at Ølboksen din seila over bordet der vøtt. En Ølboks begynne nemlig ikke helt plutselig å bevege seg av seg selv.....

å.... trudde du hadde telepatiske evner jeg, og at du trakk burken min over til deg

Nope.....det var ikke sånn du trudde da......


men fyttirakkern da pondus, sitter du der og sier at du har hatt ereksjon i MIN cabby?

det skal jeg ta igjen!!!



Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394 Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394 Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394 Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:00

ARVE skrev:
Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......




Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!


he he he ..... numper'n og mor hadde ikke klær på seg når vi kom dem. Stod utafor vogna en halvtime å banka før'n åpna jeg. Ikke hadde dem unger med seg heller, og begge bikkjene var binni utafor.....

Pondus.

De er jo trøndelags svar på Lennon og Yoko Ono,og ligger nakne og vrøvler om peace and love i dagesvis.

ja og hva så? men det er jeg som kalles jokko. betts kalles ona blandt venner.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:00

Pondus skrev:
numpsey skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
Pondus skrev:
Nei langt i fra numpelump......merka du ikke at bordet løfta seg a....... Det var en grunn til at Ølboksen din seila over bordet der vøtt. En Ølboks begynne nemlig ikke helt plutselig å bevege seg av seg selv.....

å.... trudde du hadde telepatiske evner jeg, og at du trakk burken min over til deg

Nope.....det var ikke sånn du trudde da......


men fyttirakkern da pondus, sitter du der og sier at du har hatt ereksjon i MIN cabby?

det skal jeg ta igjen!!!



Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394 Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394 Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394 Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

bare le du, så lenge du kan!
finnes flere cabbyer å besudle enn min!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:01

numpsey skrev:
ARVE skrev:
numpsey skrev:
ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......

Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!

nånånå johnsen, husk vi snakker om inni cabbyn min her nå!
ikke slike besudlende kommentarer om cabbyn!
inni der forekommer ingen usømmeligheter.

nump.

Hvorfor henger det håndlagde skiltet med "Swingers club" utenfor døra da ????

det er bare mitt svar på bjølsethfjøla det.
bruker swingersfjøla til å skjære kneipp på.

nump.

Pass på så du ikke skjærer loffen din da !!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:03

numpsey skrev:
ARVE skrev:
Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......




Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!


he he he ..... numper'n og mor hadde ikke klær på seg når vi kom dem. Stod utafor vogna en halvtime å banka før'n åpna jeg. Ikke hadde dem unger med seg heller, og begge bikkjene var binni utafor.....

Pondus.

De er jo trøndelags svar på Lennon og Yoko Ono,og ligger nakne og vrøvler om peace and love i dagesvis.

ja og hva så? men det er jeg som kalles jokko. betts kalles ona blandt venner.

nump.

Det er et fyr i sjøen som heter Ona fyr.Og jammen skal det bli moro å komme med blødmen:Ja,da er jo du Ona's fyr da.HEHEHEHEHEHEHEHE....not.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:04

herregud ..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:05

hehehe
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:08

ARVE skrev:
numpsey skrev:
ARVE skrev:
numpsey skrev:
ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......

Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!

nånånå johnsen, husk vi snakker om inni cabbyn min her nå!
ikke slike besudlende kommentarer om cabbyn!
inni der forekommer ingen usømmeligheter.

nump.

Hvorfor henger det håndlagde skiltet med "Swingers club" utenfor døra da ????

det er bare mitt svar på bjølsethfjøla det.
bruker swingersfjøla til å skjære kneipp på.

nump.

Pass på så du ikke skjærer loffen din da !!!

Kneipen Arve....eler kanskje SNEIPEN Question Question
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:10

Pondus.

Ja,hørte kjerringa kneip'en på sneipen !!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:11

perverse griser.

ereksjon i vogna mi og greier . fysj!
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:13

numpsey skrev:
perverse griser.

ereksjon i vogna mi og greier . fysj!

Hva er så grisete med det da....vogna di er jo dritfin jo......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 12:15

å sånn å forstå..

da er du velkommen til å ha ereksjon i vogna mi når som helst, bare du beholder buksa på, og henda rundt ølburken.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 18:44

numpsey skrev:
å sånn å forstå..

da er du velkommen til å ha ereksjon i vogna mi når som helst, bare du beholder buksa på, og henda rundt ølburken.

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394 Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394 Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394 Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394

I promise.....hånda rundt ølburken......omtrent det samme som å ha hånda rundt Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 830847 .............................. så det er greit
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 19:03

Etter turen i sommer var det en del asfalt flekker på fronten kul i he.... å få vekk med globex og svamp, Brukte en fille som eg dynket litt bensin på og da gikk det vekk som varm kuskitt, Sikkert ikke stoff som dere anbefaler men alternativet er å skrape med negler og det som verre er for å fjerne skitten, hvilken metode bruker dere på asfaltflekker??
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 20:53

Harald skrev:
Etter turen i sommer var det en del asfalt flekker på fronten kul i he.... å få vekk med globex og svamp, Brukte en fille som eg dynket litt bensin på og da gikk det vekk som varm kuskitt, Sikkert ikke stoff som dere anbefaler men alternativet er å skrape med negler og det som verre er for å fjerne skitten, hvilken metode bruker dere på asfaltflekker??

Er du i riktig tråd nå Harald Question Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 20:56

jeg bruker sabilex. MEN DA MÅ DET POLERES ETTERPÅ. og ikke søl på pakninger og butyltettinger, bruk kun lokalt. bruker det på bil.

og ikke bruk bensin på vognsidene som er lakkerte.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 21:05

Pondus skrev:
Harald skrev:
Etter turen i sommer var det en del asfalt flekker på fronten kul i he.... å få vekk med globex og svamp, Brukte en fille som eg dynket litt bensin på og da gikk det vekk som varm kuskitt, Sikkert ikke stoff som dere anbefaler men alternativet er å skrape med negler og det som verre er for å fjerne skitten, hvilken metode bruker dere på asfaltflekker??

Er du i riktig tråd nå Harald Question Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 928394
hakke peiling Pondus,men håper det ikke er mer ut av tema enn ereksjon og det som værre er hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 21:50

Harald.

En god polish tar som regel asfaltflekkene.Ett fett om det er Autoglym,Sonax eller Biltemas synes jeg.Kan sikkert diskuteres,men jeg har sjelden klart å finne en polish/voks som er vesentlig bedre enn den andre.

At noen har sine favoritter,er jo helt greit,men jeg prøver gjerne litt av hvert jeg.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 22:33

ARVE skrev:
Harald.

En god polish tar som regel asfaltflekkene.Ett fett om det er Autoglym,Sonax eller Biltemas synes jeg.Kan sikkert diskuteres,men jeg har sjelden klart å finne en polish/voks som er vesentlig bedre enn den andre.

At noen har sine favoritter,er jo helt greit,men jeg prøver gjerne litt av hvert jeg.
min erfaring er i alle fall at sonax er lettere å jobbe med når den skal av enn autoglym er
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 22:52

Jan.

Lenge siden jeg hadde Autoglym nå,men kan bekrefte at Sonax er meget lett å jobbe med,og gir et flott resultat.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeFre 28 Sep 2007 - 14:33

Enig med de over at sonax er lettere å få av en autoglym, men hva som er best vet ikke jeg..men ettersom jeg er en tanke lat Sleep av natur velger jeg sonax extreme..tror sonax vant en test bilsport gjorde, i blankhet mens noe annet vant i varighet..og jeg bruker maskin ettersom jeg jo som sagt er en tanke bedagelig av meg..forstår forresten ikke hvorfor det skal være dårligere med maskin enn for hånd,når jeg polerer bilen blir jo resultatet jevnere blankt med maskinen. Og jeg har jo svart bil så dette er lett å se...
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeFre 26 Sep 2008 - 22:29

Ser at folk sliter med å skille mellom polering og voksing. Polering er egentlig en slipeprosess. Grunnen til at mange bommer på dette er at det i alle år har blitt solgt poleringsvoks (en slags mellomting som gjør alt i en jobb). Hvis man bruker dette for mye vil du antagelig gnikke deg igjennom lakken til slutt.
Kombinerer du en polering med maskin, vil du slipe deg igjennom toppen på vognstrukturene i løpet av kort tid.
Min teori på dette er at på ei ny vogn, vasker man den og vokser den med f.eks min favoritt Sonax flytende hardvoks. Dette gjør at man beholder lakken fin og blank, samt at den beholder sin orginale farge så lenge det lar seg gjøre uten å slipe ned lakktykkelsen. Dette bør gjøres 2 ganger i året uansett om voksleverandøren "garanterer" at den holder 1 år.
Har man derimot kjøpt seg en vogn som omtrent aldri har sett en voks, må den poleres til den skinner. Deretter legger man på en hardvoks for å beholde glansen. Anbefaler uansett at dette blir gjort for hånd. Må man fjerne insekter og asfalt i fronten har jeg god erfaring med en insektssvamp og Globex, men husk å vokse over området etterpå. Noen uenige?
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeFre 26 Sep 2008 - 22:43

Når det gjelder polering diskuterer ikke jeg med deg mr.T dette har bedre greie på enn det jeg har.

Ps. e vil gjerne lik å se minien trekk Kaben opp tjernfjell...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeFre 26 Sep 2008 - 22:50

Mr T.

Alltid for hånd ja !!!!! Og Sonax er meget bra.Er jo helt korrekt at polish inneholder slipemidler,og over tid vil slipe ned lakken.Prøvde maskin for mange år siden,men ga ikke noe godt resultat synes jeg.Og det er nå en god følelse å kjenne vognas smekre struktur i lanken, gjennom poleringskluten e.l. Hehe !!!
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeFre 26 Sep 2008 - 22:59

Det er jo allment kjent at det er tryggest med en "håndjobb"
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeFre 26 Sep 2008 - 23:08

mr T.

Hehe,et innlegg i min ånd !!!!
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 11:12

mr.T skrev:
Det er jo allment kjent at det er tryggest med en "håndjobb"

Grise gutt!! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeSøn 28 Sep 2008 - 21:52

Tror ikke jeg noen gang kommer til å gidde og polere hele vogna....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeSøn 28 Sep 2008 - 21:54

Jeg har gjort det i dag....... vi heiv oss på tre stk av oss, med rød Auto-Glym...... og vips, to timer etter, var alt tatt, også tak, takluker og vinduer...... føles godt.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitimeSøn 28 Sep 2008 - 21:56

Vegard.

Nypolert Bjølle.Ække det erotikk,så vet ikke jeg !!!!!!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 5 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???
Til Toppen 
Side 5 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Polering av mørke vinduer
» Hvordan ser de ut under?
» Av med klistremerke - hvordan?
» Legå Camping
» Hvordan varme opp

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: