CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Toyota Hi Ace 2008 mod.

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Toyota Hi Ace 2008 mod. Empty
PosteTema: Toyota Hi Ace 2008 mod.   Toyota Hi Ace 2008 mod. Icon_minitimeTir 4 Mar 2008 - 12:22

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyota Hi Ace 2008 mod. Empty
PosteTema: Re: Toyota Hi Ace 2008 mod.   Toyota Hi Ace 2008 mod. Icon_minitimeTir 4 Mar 2008 - 12:47

Tove.

ER ikke spesielt glad i den nye grillen der jeg.Likte bedre den gamle,som jeg hadde på '96-en.

Ser litt photoshop-aktig ut !!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyota Hi Ace 2008 mod. Empty
PosteTema: Re: Toyota Hi Ace 2008 mod.   Toyota Hi Ace 2008 mod. Icon_minitimeTir 4 Mar 2008 - 12:51

Arve
Den måtte bli høyere i fronten for å få plass til intercooler
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyota Hi Ace 2008 mod. Empty
PosteTema: Re: Toyota Hi Ace 2008 mod.   Toyota Hi Ace 2008 mod. Icon_minitimeTir 4 Mar 2008 - 12:57

Arve

Har ikke noen formening om den bilen jeg heller.....

Valgte heller Rav....og generelt Toyota fordi det alltid har hvert minst en Toyota gården her og av erfaring minst tull med....
Skal forøvrig på 15 000 km. service med den til fredag.......1600,- kr. sa`n....rimlig sevice i forhold til V70`n vi hadde det....trur jeg var ute fem lapper hver gang jeg....
Det å bytte reg. reim på en Toyota kontra en Caravelle går i Toyota`s favør med 6000,- kr.
Men man slipper vel det på disse nye bilene uansett for di fleste blir vel lever med kjede.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Toyota Hi Ace 2008 mod. Empty
PosteTema: Re: Toyota Hi Ace 2008 mod.   Toyota Hi Ace 2008 mod. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Toyota Hi Ace 2008 mod.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Toyota Rav 4 2008 mod.
» Toyota Landcruiser
» Toyota Hiclass
» Toyota Picnic
» Toyota Previa 2,4 bensin

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: