CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bilene våre

Go down 
+52
Stian C
cityhopper
jafo
awt
Veggis
AndersW
quattro1
MortenW
tottla
Curley
680M
StianHdj80
toreh
TrønderCamp
janp
livar
Lc120
sture_s
Rebell
Kay
sveintore
lange
Gunnar H.
joergt
Roger
pappa_wolf
anleggsgartnern
Arne Henriksen
Remi
Garviken
Lars Egil
Black Betty
Svein Tore
Harald
Espen H.
Bent Erik
FrankWS
sveine
Lene
hpk
joka
Hansen
Johnny
Camping Kai
Jan
O:J
bjørn
Fjellcamping
Jan Ole
Sten Rune
Ronny
Thomas
56 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 13:27

Volvo V70 2,4d 126hk 2006mod. hengervekt 1800kg
Bilene våre - Page 2 I205252589_34000_4
her er den!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 16:58

Morten t skrev:
Volvo V70 2,4d 126hk 2006mod. hengervekt 1800kg
Bilene våre - Page 2 I205252589_34000_4
her er den!

Nais den volvoen din.. Liker v70'n godt.. Men det ble nå engang Ford på meg da.
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:52

Thomas

Ække Volvo det samme som Ford a? Bilene våre - Page 2 897742 Bilene våre - Page 2 928394
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 18:13

Fjellcamping skrev:
Thomas

Ække Volvo det samme som Ford a? Bilene våre - Page 2 897742 Bilene våre - Page 2 928394

lol! lol! lol! lol!

ford-folkene liker nok gjerne å fremheve det der...... men det er nok ikke fullt så stas å høre det i Volvo-kretser nei.........
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 18:16

synes nå nye mondeoen er mye penere enn v70 men det er jo en smakssak
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 19:21

vw sharan 1,9 tdi 110hk 235nm 1999 mod, hengervekt inntil 2000kg
totalvekt bil: 2400kg, maks vogntogvekt 4000kg

Bilene våre - Page 2 Sharan

kjekt å ha Very Happy Very Happy
Bilene våre - Page 2 Rebuildkit
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 20:59

hehehehe!!! den var god!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 21:40

Vegard skrev:
Fjellcamping skrev:
Thomas

Ække Volvo det samme som Ford a? Bilene våre - Page 2 897742 Bilene våre - Page 2 928394

lol! lol! lol! lol!

ford-folkene liker nok gjerne å fremheve det der...... men det er nok ikke fullt så stas å høre det i Volvo-kretser nei.........

De er jo bygd på "samme lesten" ja.. Men samme bilen?? Kan vel ikke påstå at jeg som Mondeo-sjåfør kjører Volvo nei... Må nok innrømme at jeg liker (i motsetning til andre) utseendet på v70'n bedre enn Mondeoen. Men så vare det de penga da. Den v70'n jeg liker koster noget mer enn hva vi ga for Mondeoen sist jeg sjekket.


Var forøvrig ikke klar over at Sharanen kunne dra 2' kg faktisk.. Den "nødhjelpen" din er vel ganske så viktig for en VAG-eier... Er til tross dette veldig glad i VAG jeg da... cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 21:59

Thomas skrev:
Vegard skrev:
Fjellcamping skrev:
Thomas

Ække Volvo det samme som Ford a? Bilene våre - Page 2 897742 Bilene våre - Page 2 928394

lol! lol! lol! lol!

ford-folkene liker nok gjerne å fremheve det der...... men det er nok ikke fullt så stas å høre det i Volvo-kretser nei.........

De er jo bygd på "samme lesten" ja.. Men samme bilen?? Kan vel ikke påstå at jeg som Mondeo-sjåfør kjører Volvo nei... Må nok innrømme at jeg liker (i motsetning til andre) utseendet på v70'n bedre enn Mondeoen. Men så vare det de penga da. Den v70'n jeg liker koster noget mer enn hva vi ga for Mondeoen sist jeg sjekket.


Var forøvrig ikke klar over at Sharanen kunne dra 2' kg faktisk.. Den "nødhjelpen" din er vel ganske så viktig for en VAG-eier... Er til tross dette veldig glad i VAG jeg da... cheers

Thomas

Sharan kan dra 2000 kg, men kjerringa må ta bussen, om hun ikke er veldig lita..... for pga max vogntogvekt er så lav, så er det bitte lite du kan ha i bilen, i tillegg til fører......
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 23:04

Vegard skrev:
Thomas skrev:
Vegard skrev:
Fjellcamping skrev:
Thomas

Ække Volvo det samme som Ford a? Bilene våre - Page 2 897742 Bilene våre - Page 2 928394

lol! lol! lol! lol!

ford-folkene liker nok gjerne å fremheve det der...... men det er nok ikke fullt så stas å høre det i Volvo-kretser nei.........

De er jo bygd på "samme lesten" ja.. Men samme bilen?? Kan vel ikke påstå at jeg som Mondeo-sjåfør kjører Volvo nei... Må nok innrømme at jeg liker (i motsetning til andre) utseendet på v70'n bedre enn Mondeoen. Men så vare det de penga da. Den v70'n jeg liker koster noget mer enn hva vi ga for Mondeoen sist jeg sjekket.


Var forøvrig ikke klar over at Sharanen kunne dra 2' kg faktisk.. Den "nødhjelpen" din er vel ganske så viktig for en VAG-eier... Er til tross dette veldig glad i VAG jeg da... cheers

Thomas

Sharan kan dra 2000 kg, men kjerringa må ta bussen, om hun ikke er veldig lita..... for pga max vogntogvekt er så lav, så er det bitte lite du kan ha i bilen, i tillegg til fører......

JA!! Takk!! Det stemmer.. Jeg kikket på Sharan ei stund, men klarte ikke å komme på hvorfor det ikke ble aktuelt men den bilen. Men nå som du sier dette kom jeg på at det var jo akkurat det som var grunnen..
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 18:50

2007 Volvo V70 2,4D Dynamic Edition med automat og automatisk nivåregulering. 163hk, 1800kg hengervekt

Bilene våre - Page 2 V70dynamiceditionsq1
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:00

min mening om v70 kontra mondeo, jeg hadde mondeo før jeg fikk denne v70`n og er helt overbevist at den bilen jeg har nå er verdt de ekstra kronene som jeg måtte ut med!
og jeg tipper den forskjellen gjelder de to nye modellene og! for den virkelige forskjellen ligger ikke i "lesten".
men i hele resten???? hehe
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:21

SSANGYONG RODIUS (ofte kalt snodius;)) 2.70L ML motor.
Tillatt totalvekt 2850.
Tillatt vogntogvekt 5700.

Her er bilde av vår 06 mod. Kjøpt ny 08mod samme bilen bare i svart lol!

Bilene våre - Page 2 Mobilb10
Go`bilen:)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:23

Lene

med det lovede landet i bakgrunnen.... Flott der oppe altså
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:26

Begynner å savne sol og sommer nå sunny
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:27

Lene skrev:
SSANGYONG RODIUS (ofte kalt snodius;)) 2.70L ML motor.
Tillatt totalvekt 2850.
Tillatt vogntogvekt 5700.

Her er bilde av vår 06 mod. Kjøpt ny 08mod samme bilen bare i svart lol!

Bilene våre - Page 2 Mobilb10
Go`bilen:)


Meget stilfullt

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:29

Lene skrev:
Begynner å savne sol og sommer nå sunny

det er på vei..... dagene hos deg blir vel 8-10 min lengre hver dag nå....
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 47
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:40

J.O. skrev:



Meget stilfullt

Ikke så ille det:) Nå har vi fått tona rutan på vogna, blei såå fint atte Very Happy Må jo stå i stil til bilen Bilene våre - Page 2 928394
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 0:50

Endelig henta "nye" bilen. Gammel drøm i oppfyllelse Very Happy

Toyota Landcruiser VX90 Jubileum 2001 204hk -ca? 420nm

Gleder meg til å huke på vogna Smile
Bilene våre - Page 2 97_-1028792456
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 5:53

Sveine

grattis..... så du endte opp med den der..... så den lå ute
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 5:56

Sveine.

Grattis.Tøøøøøff bil.Chippa da,eller ?????
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 8:16

Takker Smile

Ja den er chippa med Toyota org chip. Fra 163-204 hk.
Måtte jo holde an igjen opp rennfast tunnelene.
Ett voldsomt bunndrag Smile
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 8:26

sveine.

Ja,man merker over 400 NM.Har vært frista til å chippe ML'en og,men har motstått fristelsen foreløpig.Hadde ikke gjort noe med 40 gamp til.
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 10:14

Arve

Ta kontakt med han Turbo Karlsen i Mjøndalen. Han enten chipper eller programmerer bilen din for en rimelig penge!
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 11:14

Knut.

Har hørt om ham ja.Har hatt endel kluss med et par chippinger tidligere,så jeg er litt skeptisk til å gjøre det.
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 11:46

Arve

Programmering er tryggere! Vet han har gjort det på flere MB-er! De fleste er jo programmert ned for å få de billigere pga antall hestekrefter.
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 12:08

Knut.

Joda,har prøvd div. løsninger.Men ofte kommer det frem iboende f...skap når to tonn med vogn henger på,etter programmering/chipping.

Har hatt det sånn med et par av de chippede bilene mine.
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 16:10

Arve

Ikke vær redd for å reise til Turbo Karlsen, han programmerer
motoren din til å yte det den normalt skulle gjort før den ble "nedprogrammert" pga norske avgifter. Han justerer samtidig girkassa og alt som trengs for at bilen blir optimal.

Kjenner flere som har gjort det og de har både bedre drag i bilen og mindre drivstofforbruk! Anbefaler å få satt bilen tilbake til original-programmet faktisk.
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
FrankWS
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 78
Localisation : Tromsø
Registration date : 26.11.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 21:55

Denne er min. Forrige eier (som bor i Brønnøysund) kjøpte denne i Hammerfest. Jeg kjøpte denne i, helt riktig, Brønnøysund, og tok den "hjem" til Tromsø.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8949592

Lettmetall felg på vinter, og nye lettmetallfelg og ny sommer gummi.
Det som ikke framgår av annonsen, er at den har ettermontert original intercooler. Jeg vil da regne med at den yter rundt 130 hk.
De to bakerste setene er tatt ut og solgt, siden jeg har litt mere behov for å bruke plassen til "ting og tang" i stedet for å "kjøre buss".

Jeg snakket med selger i Brønnøysund noen dager etter at jeg kjøpte bilen. Han lurte på om jeg var fornøyd med den. Da måtte jeg bare si som sant var: Nei. (Lang pause i andre enden av telefonen). Jeg er VELDIG fornøyd.

Kjørte fra Brønnøysund med full tank, etterfylte i Bjerkvik. Hadde da et forbruk på 1,05 l/mil. Da er det både fjelloverganger og slette veien, jeg er godt fornøyd med det. Bilen veier tross alt 2155 kg iflg vognkort, og har tilhengervekt på 3500 kg.

En uke etter at bilen var kommet "hjem", dro vi på ferie. Det var skikkelig gøy å kjøre opp Bjørnefjell med 1450 kg Bjølseth bak. 80 - 90 km/t var nada problemas.

Eneste jeg savner med bilen er automat. Det kom ikke før i år 2000. Så det får bli med neste korsvei...
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 23:12

FrankWS skrev:
Denne er min. Forrige eier (som bor i Brønnøysund) kjøpte denne i Hammerfest. Jeg kjøpte denne i, helt riktig, Brønnøysund, og tok den "hjem" til Tromsø.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8949592

Lettmetall felg på vinter, og nye lettmetallfelg og ny sommer gummi.
Det som ikke framgår av annonsen, er at den har ettermontert original intercooler. Jeg vil da regne med at den yter rundt 130 hk.
De to bakerste setene er tatt ut og solgt, siden jeg har litt mere behov for å bruke plassen til "ting og tang" i stedet for å "kjøre buss".

Jeg snakket med selger i Brønnøysund noen dager etter at jeg kjøpte bilen. Han lurte på om jeg var fornøyd med den. Da måtte jeg bare si som sant var: Nei. (Lang pause i andre enden av telefonen). Jeg er VELDIG fornøyd.

Kjørte fra Brønnøysund med full tank, etterfylte i Bjerkvik. Hadde da et forbruk på 1,05 l/mil. Da er det både fjelloverganger og slette veien, jeg er godt fornøyd med det. Bilen veier tross alt 2155 kg iflg vognkort, og har tilhengervekt på 3500 kg.

En uke etter at bilen var kommet "hjem", dro vi på ferie. Det var skikkelig gøy å kjøre opp Bjørnefjell med 1450 kg Bjølseth bak. 80 - 90 km/t var nada problemas.

Eneste jeg savner med bilen er automat. Det kom ikke før i år 2000. Så det får bli med neste korsvei...

Uslitelig arbeidsjern det der Smile
Vurderte selv også patrol, men det endte som sagt på LC.
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 13 Mar 2008 - 0:08

Fjellcamping skrev:
Arve

Ikke vær redd for å reise til Turbo Karlsen, han programmerer
motoren din til å yte det den normalt skulle gjort før den ble "nedprogrammert" pga norske avgifter. Han justerer samtidig girkassa og alt som trengs for at bilen blir optimal.

Kjenner flere som har gjort det og de har både bedre drag i bilen og mindre drivstofforbruk! Anbefaler å få satt bilen tilbake til original-programmet faktisk.

Knut.

Fristende ja,men det er jo ikke gratis heller da.
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 13 Mar 2008 - 9:55

Arve

Nei, det er ikke gratis, men jeg tror du får fiksa det for en 7-8 høvdinger. Svigers gjorde det på sin M-klasse for ca et halvt år siden. Han er storfornøyd. Bilene våre - Page 2 653975
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 13 Mar 2008 - 10:01

Knut.

Kan tenke meg det ja.Har en som er god på sånt i Lørenskog og.

Omprogrammerte A6,2.5 TDI'en min hos Tommy.

http://www.tsracing.no/
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 13 Mar 2008 - 10:14

Arve

Mange rå bilder på den linken der!!! Cool
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitimeTor 13 Mar 2008 - 11:30

Knut.

Jepp,og Tommy er et råskinn til å kjøre og.Blåser vel endel motorer i løpet av sesongen,men det tror jeg bekymrer ham lite.Hehe,ikke tam han der.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bilene våre - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bilene våre
Til Toppen 
Side 2 av 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: