CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650

Go down 
AvInnlegg
kjaake

Antall Innlegg : 4
Registration date : 17.07.2018

PosteTema: Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650   Tir 17 Jul 2018 - 21:06

Hei!

Kjøpte nylig en hobby 650 2007 modell.
Problemet her er at det kun kan slåes på 2 lys samtidig via panelet med døren.

Dvs, står feks kjøkken og spotter på og jeg vil slå på tak lampe, må jeg slå av en av de nevnte for å slå på et annet.
Det viser seg at koblingsboksen er av en nyere variant (ukjent) da denne var kjøpt og byttet i det tidsrommet hobby gikk over til en ny versjon.

Finner ingen skjema verken i vognen eller på nett på hvordan ting skal kobles slik jeg kan kontroll sjekke om alt er rett.

Noen som kjenner til dette problemet å evt har en løsning?
Alt utenom denne funksjonen fungerer utmerket.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
janp
GENERAL!
GENERAL!

Antall Innlegg : 2815
Registration date : 19.01.2012

PosteTema: Re: Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650   Ons 18 Jul 2018 - 9:43

Hei.
Sund at du ikke sjekket dette når du handlet. Men er det feil så er selger også ansvarlig for slike ting, enten det er privat eller firma. Det er enklere å få hjelp om du handlet fra et firma. Så start med å legge det frem der.
Ser at du sliter med mere på vogna, så jeg tror at du bør ta kontakt med forhandler. Sørg for å varsle (bli enig med) tidligere ier om det er en privatperson før du gjør det.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
kjaake

Antall Innlegg : 4
Registration date : 17.07.2018

PosteTema: Re: Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650   Tor 19 Jul 2018 - 15:38

Hei.

Jeg var klar over denne feilen her når jeg kjøpte vogenen. Fikk vognen latterlig billig skjønner du.

Så derfor jeg lurer på om her er andre som har hatt lignende problemer.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650   

Til Toppen Go down

Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650
Til Toppen 
Side 1 av 1