CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 bremsedeler - polar high back gls 550 1992

Go down 
2 posters
AvInnlegg
polar1992




Antall Innlegg : 4
Registration date : 05.08.2018

bremsedeler - polar high back gls 550 1992 Empty
PosteTema: bremsedeler - polar high back gls 550 1992   bremsedeler - polar high back gls 550 1992 Icon_minitimeLør 22 Sep 2018 - 6:32

Hei.

Det virker å være vanskelig å finne bremsedeler til en polarvogn jeg har. Det er en 1992 modell high back gls 550 lang. Hvor finne deler?

Nå har jeg heller ikke begrep for hvilke typer bremsedeler jeg egentlig trenger.

Tips å få?

Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

bremsedeler - polar high back gls 550 1992 Empty
PosteTema: Re: bremsedeler - polar high back gls 550 1992   bremsedeler - polar high back gls 550 1992 Icon_minitimeLør 22 Sep 2018 - 18:55

Har er det mye tips å finne samt mulig å lete seg frem til hvilke deler du trenger.
http://www.valeryd.no/vanliga_fragor.asp
Vognmerke har ike så mye å si men hva slags påløpsbrems på draget samt type aksler du har er avgjørende. Står gjerne et lite skilt fremme på påløpsbremsen et sted som forteller hva påløpsbrems du har. Samme er det med aksler.

Men kanskje det beste råd er å kontakte et verksted eller en forhandler av polar eller annet vognmerke for å få hjelp.
Å jobbe med bremser krever en del kunnskap om hvordan dette skal gjøres.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
 
bremsedeler - polar high back gls 550 1992
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som har erfaring med Polar 570 Aero 1992 ?
» 1992 Adria TD
» High Chapparal
» Polar 560 cth 99
» Polar 950

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: