CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fukt i front Hobby 2006

Go down 
2 posters
AvInnlegg
tobu76




Antall Innlegg : 2
Registration date : 27.01.2018

Fukt i front Hobby 2006 Empty
PosteTema: Fukt i front Hobby 2006   Fukt i front Hobby 2006 Icon_minitimeLør 23 Feb 2019 - 19:20

Hei!
Vet at dette problemet er kommentert fra før, men er det noe. Som har tatt bilder av hvordan de gikk frem for å skifte hyllen/platen under vindu i front på vognen. Hvordan komme til for å få ut platen. Forsøkte sist sommer å tette mellom vogn og lokk til gasskasse, men det virker som om det kondenserer i selve platen pga. Skruene som lokket til gasskassen er festet med er kalde og at det er varmt inne i vognen. Skulle derfor fått ut platen og lagd ny som er litt tykkere slik at jeg får isolasjon over skruene til gasskasse lokket.
Til Toppen Go down
awt
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
awt


Male
Antall Innlegg : 205
Localisation : Karmøy
Registration date : 13.08.2015

Fukt i front Hobby 2006 Empty
PosteTema: Re: Fukt i front Hobby 2006   Fukt i front Hobby 2006 Icon_minitimeLør 23 Feb 2019 - 22:28

Jeg har litt bilder, men er egentlig bare til å skrue ut de skruene du finner, fjerne «sideveggene» og dra den ut.

Tviler egentlig på det kondenserer, men at vann trekker inn i skruehullene, og gjør platen fuktig på den måten.
Til Toppen Go down
tobu76




Antall Innlegg : 2
Registration date : 27.01.2018

Fukt i front Hobby 2006 Empty
PosteTema: Re: Fukt i front Hobby 2006   Fukt i front Hobby 2006 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2019 - 15:02

Har fronttrekk hengende over fronten som dekket hengslene til gasskassen, derfor mener jeg at det mest sannsynlig er kondens, men hvordan fikk du av sideveggene? Disse er jo festet langt oppe i hjørnebeslagene i fronten så jeg ser ikke helt hvordan jeg skal komme til denne innfestingen.
Til Toppen Go down
awt
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
awt


Male
Antall Innlegg : 205
Localisation : Karmøy
Registration date : 13.08.2015

Fukt i front Hobby 2006 Empty
PosteTema: Re: Fukt i front Hobby 2006   Fukt i front Hobby 2006 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2019 - 17:02

Rå makt. Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fukt i front Hobby 2006 Empty
PosteTema: Re: Fukt i front Hobby 2006   Fukt i front Hobby 2006 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fukt i front Hobby 2006
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fukt i front 2011 Hobby 720 KFU
» Hobby 560 - 2005 - fukt front
» Fukt i hjørnet vegg og gulv Hobby Exslucive 98
» Fukt i front av vogn, bytte buet plate innvendig
» Sprekk i front på Hobby

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: