CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe

Go down 
4 posters
AvInnlegg
konghåkon




Antall Innlegg : 2
Registration date : 14.04.2019

Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Empty
PosteTema: Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe   Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Icon_minitimeSøn 14 Apr 2019 - 21:29

Hei, har kjøpt ei gammel bjølseth vogn med fukt i veggene. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med å rive disse utenfra? Vet det går fint å rive de innenfra, men da får jeg vell ikke byttet ut kryssfinerplatene som ligger på utsiden vell? da det er kryssfineren bak alu platene på yttersiden som er oppråtnet, også er vogna strøken og veldig fin innvendig, så synes det ville vært synd.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Empty
PosteTema: Re: Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe   Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Icon_minitimeSøn 14 Apr 2019 - 21:39

Skal ikke svare deg på det du spør om, men spørre deg om noe. Og det er: hvorfor bruker du ikke ditt ordentlige navn? Hvorfor bruke en avdød konges navn?
Jeg misliker etter hvert en del som melder seg for å få hjelp, men ser ut til å skjemmes over sitt navn og ikke tør å bruke det. Forandre navnet til noe som er i nærheten av ditt eget og jeg skal prøve å hjelpe. Slett ikke moro å hjelpe noen som bruker et aldeles ufornuftig alias på er forum. Vil man ha seriøs hjelp så kan det være et godt utgangspunkt å være så seriøs at man bruker et kallenavn som er nært eget navn. Kong Haakon er død, og det forholder jeg meg til. Han har ikke gjennoppstått her, og driver definitivt ikke med campingliv. Hverken nå eller i sitt tidligere liv.
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Empty
PosteTema: Re: Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe   Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Icon_minitimeSøn 14 Apr 2019 - 22:17

Ikke alle har en like god dag alltid, men jeg skal i alle fall tipse deg (som jeg gjør når det dukker opp noe om gamle vogner og Bjølseth vogner) om Jømna Caravan som har bygd vogna de og som helt sikkert kan svare deg på om det er mulig og om det er en god løsning.
Til Toppen Go down
konghåkon




Antall Innlegg : 2
Registration date : 14.04.2019

Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Empty
PosteTema: Re: Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe   Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Icon_minitimeMan 15 Apr 2019 - 8:07

Takk for tipset fjell_fant! Janp, jeg heter Håkon så det er absolut i nærheten av mitt ordentlige navn og jeg skjemmes overhode ikke av det, men er derimot stolt av det. Vet du hva keg missliker? Det er folk som skriver i andres tråder for så å bare komme med masse oppgulp.
Til Toppen Go down
MissEhrmann
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 29
Registration date : 27.01.2018

Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Empty
PosteTema: Re: Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe   Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Icon_minitimeTor 1 Aug 2019 - 21:25

konghåkon skrev:
Takk for tipset fjell_fant! Janp, jeg heter Håkon så det er absolut i nærheten av mitt ordentlige navn og jeg skjemmes overhode ikke av det, men er derimot stolt av det. Vet du hva keg missliker? Det er folk som skriver i andres tråder for så å bare komme med masse oppgulp.


Amen og Halleluja!!! cheers
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Empty
PosteTema: Re: Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe   Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bjølseth 530 grand de lux 1983 DEMONTASJE
» Bjølseth 600 grand de luxe med råteskade
» Fukt i Bjølseth 600 GLD
» Bjølseth 540 fukt i gulv bak
» Forteltstørrelse (BJølseth 600 grand de luxe 83)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: