CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fra null fukt til råte på under ett år!?...

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Saddleback
CARAVANER
CARAVANER
Saddleback


Antall Innlegg : 147
Registration date : 16.06.2020

Fra null fukt til råte på under ett år!?... Empty
PosteTema: Fra null fukt til råte på under ett år!?...   Fra null fukt til råte på under ett år!?... Icon_minitimeLør 28 Mai 2022 - 19:16

Vurderte å bytte inn bobilen jeg kjøpte i fjor til en annen modell, men da de så på den for å gi meg et estimat fikk jeg beskjed om at det var råte under gulvet ved toalettet bakerst i det ene hjørnet. De kunne se nærmere på det og vurdere hva det ville koste å fikse, men uansett ble innbytteprisen estimert så lavt at det ikke var noe poeng.

Når jeg så sjekker fuktrapporten fra forhandler som solgte meg bilen, utført rett før kjøpet, er det ingen anmerkninger og krysset av for godkjent, hvordan er det mulig? Råte dukker ikke plutselig opp over natta, og bilen er kjørt under 250 mil siden jeg kjøpte den. Hadde det vært pga lekkasje i taket mens bilen har stått parkert kunne jeg kanskje akseptert det, men på undersiden av bilen? Hva er poenget med fuktrapport fra forhandler om man ikke kan stole på den?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Fra null fukt til råte på under ett år!?... Empty
PosteTema: Re: Fra null fukt til råte på under ett år!?...   Fra null fukt til råte på under ett år!?... Icon_minitimeMan 30 Mai 2022 - 9:47

Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Saddleback
CARAVANER
CARAVANER
Saddleback


Antall Innlegg : 147
Registration date : 16.06.2020

Fra null fukt til råte på under ett år!?... Empty
PosteTema: Re: Fra null fukt til råte på under ett år!?...   Fra null fukt til råte på under ett år!?... Icon_minitimeMan 30 Mai 2022 - 19:06

Takk for linken! Er allerede i kontakt med NBCC ang juridisk førstehjelp for medlemmer, får se hva som ev. skjer videre.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fra null fukt til råte på under ett år!?... Empty
PosteTema: Re: Fra null fukt til råte på under ett år!?...   Fra null fukt til råte på under ett år!?... Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fra null fukt til råte på under ett år!?...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Utbedring av fukt og råte i hjørner på 2004 mod 560
» Fikse fukt/råte i Knaus Azur 600 - 1984 modell
» Savsjø med MYE råte
» Null flamme uten vanntermometer
» Null flamme uten vanntermometer

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: