CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lofoten og Helgeland

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Lucky70




Antall Innlegg : 1
Registration date : 19.06.2022

Lofoten og Helgeland Empty
PosteTema: Lofoten og Helgeland   Lofoten og Helgeland Icon_minitimeSøn 19 Jun 2022 - 18:31

Hei.
Vi er på tur til Nordnorge med Campingvogn.
Lofoten er målet med Helgeland på tur opp eller ned.

Noen som kan anbefale de råeste campingplassene :-)

Til Toppen Go down
Saddleback
CARAVANER
CARAVANER
Saddleback


Antall Innlegg : 147
Registration date : 16.06.2020

Lofoten og Helgeland Empty
PosteTema: Re: Lofoten og Helgeland   Lofoten og Helgeland Icon_minitimeMan 20 Jun 2022 - 8:42

Faren med å jakte etter rå campingplasser er at man går glipp av all den flotte naturen som farer forbi utenfor bilvinduene på vei til neste stopp. Langs Helgelandskysten og nordover til Lofoten bør jo selve reisen være målet tenker nå jeg, så får heller campingplassene være redusert til nødvendige "pit stop" for opplading og ev. dusjing og klesvask.

Men det er nå bare min personlige mening, og vi er alle heldigvis forskjellige Smile Jeg har full forståelse for at f.eks barnefamilier på campingtur ser etter plasser med varierte opplevelser og aktivitetstilbud, slik at de kan slå seg ned og ligge i ro noen dager eller gjerne lengre.

Nei, jeg har dessverre ingen forslag til de råeste plassene, men ønsker dere likevel en flott ferie! Smile
Til Toppen Go down
 
Lofoten og Helgeland
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» LOFOTEN
» Lofoten.
» Lofoten i år, campingplass
» Campingplasser ifra Trøndelag opp til Lofoten

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: