CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Adria 763UK

Go down 
AvInnlegg
Mopeden

Mopeden


Antall Innlegg : 2
Registration date : 14.02.2024

Adria 763UK Empty
PosteTema: Adria 763UK   Adria 763UK Icon_minitimeOns 14 Feb 2024 - 7:50

Hei. Jeg kjøpte min første vogn ifjor, en Adria 763 uk 2013-modell og med 3 barn mente jeg at den var perfekt. Jeg har lite erfaring fra camping-livet fra før så jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på.
1. gassovnen, jeg skjønner ikke hvordan man kan bruke pizza-funksjonen. Jeg prøvde å lage pita-pizza, og da holdt jeg på å sprekke beskyttelsesglasset da jeg ikke viste at det måtte stå åpent under bruk. Men jeg fikk fortsatt ikke stekt den som den skal.
2. varmt-vann: det virker som at det er litt Lotto om man har varmt vann eller ikke. Når man bruker boost-funksjonen på alde-panelet, ble det noen ganger varmt, andre ikke. Når man ser på alde-tanken, ser det ut som at det er noe lite væske på (gratulerer alde, for å lage en nesten umulig beholder å lese av mengden på) vil det ha noe å si? Vognen var på storservice, ville de ha fyllt på sånn der?
3. varmesystemet: når man camper på en normal sommerdag, skal det ikke være nok at panelet står på 1Kw? Hvordan styrer man gulvvarmen på vognen? Er det den man stiller på panelet når man skrur opp temperaturen?
4: Lagring: hva er best mtp lagring av vognen? Per nå står den i en kald-garasje, da jeg ikke har plass i oppkjørselen. Men jeg tenkte å grave ut å sette den ute her. De pengene man bruker på graving tjener man jo inn etter noen år på garasjeplass. Vil det være nok å kle en stor presenning (finner ikke en sånn campe-presenning som er stor nok) over hele vognen, såfremt man har lufting imellom presenningnog tak, samt gjøre sånn at det ikke blir liggende snø/is direkte på taket? Burde man om så ha en liten ovn på inni vognen gjennom hele vinteren eller er det best å la den stå kald?

Mange rare spørsmål, håper noen har svar 👍🏻
Til Toppen Go down
 
Adria 763UK
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» adria 663
» Brensebandtykkelse ADRIA 361
» Adria 2009
» Adria 2010
» Adria 743 ut

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: