CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kampa 300 frontier

Go down 
AvInnlegg
Mopeden

Mopeden


Antall Innlegg : 2
Registration date : 14.02.2024

Kampa 300 frontier Empty
PosteTema: Kampa 300 frontier   Kampa 300 frontier Icon_minitimeOns 14 Feb 2024 - 8:04

Hei, med vognen jeg kjøpte fulgte et frontier 300 til en billig penge. Jeg tenkte at vi prøver det ut, da det kanskje er i største laget ifølge kjerringa. Alternativet er å selge det og kjøpe et kampa 500 eller noe slikt.
Problemene med frontier som jeg trenger tips/råd til er:
1. åpningene er i fronten, som er skjeve (teltet stikker lenger ut nede enn oppe) som gjør at når man åpner glidelåsen når det regner eller er vått, blir alt innenfor 1m på innsiden også vått. Jeg har prøvd å høre om det finns noe form for tak for inngangspartiet, men eneste noen nettbutikker foreslår et et solseil, som etter min forståelse ikke er tett mot teltet i taket og derfor ikke løser problemstillingen min.
2: det fulgte ikke med et kampeteppe som dekket hele teltets størrelse, kun de 3 midterste meterne. Jeg har funnet et på campingnett.no men der ser jeg at ingen anbefaler å handle derfra. Så er jeg litt sånn skal jeg bruke 2000 kroner til på en matte…
Til Toppen Go down
 
Kampa 300 frontier
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kampa Drive away telt til Kabe
» Kampa eller Westfield. Er det noen forskjell?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: