CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Spanske campingplasser, i costa Brava området!

Go down 
+2
Harald
Tasle
6 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeFre 18 Apr 2008 - 18:36

hei har planer om en visit i Spania i sommer istedenfor Italia, går og lukter på en camping som heter Las Dunas! er det noen som har vært der eller vet noe om denne!
hvis dere vet om en annen som dere har kan anbefale i området så gjerne!!

hei Harald!!! denne plassen har egne områder for hund hint hint!!!!

lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeFre 18 Apr 2008 - 19:31


_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeFre 18 Apr 2008 - 19:38

Morten t skrev:
hei har planer om en visit i Spania i sommer istedenfor Italia, går og lukter på en camping som heter Las Dunas! er det noen som har vært der eller vet noe om denne!
hvis dere vet om en annen som dere har kan anbefale i området så gjerne!!

hei Harald!!! denne plassen har egne områder for hund hint hint!!!!

lol! lol! lol!
hehe,skulle ikke vært meg i mot å reise med dere i år også......hunden prøver vi å få plassert uansett slik at vi kan kjøre nedover dersom været er dårlig her hjemme.
Men tror vi har ferie noe forskjellig i år.....vi begynner vel ferien i midten av juli......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeSøn 20 Apr 2008 - 23:12

Tasle skrev:
Har du sjekket denne?
[url=http://www.campinglasdunas.com/01_Alojamientos.php?lang=DK
http://www.campinglasdunas.com/01_Alojamientos.php?lang=DK[/quote[/url]]

hei Tasle

ja det er den jeg har siktet meg litt inn på! ser bra ut ihvertfall på på hjemmesida!

har du noen kjenskap til den eller?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeSøn 20 Apr 2008 - 23:16

Harald skrev:
Morten t skrev:
hei har planer om en visit i Spania i sommer istedenfor Italia, går og lukter på en camping som heter Las Dunas! er det noen som har vært der eller vet noe om denne!
hvis dere vet om en annen som dere har kan anbefale i området så gjerne!!

hei Harald!!! denne plassen har egne områder for hund hint hint!!!!

lol! lol! lol!
hehe,skulle ikke vært meg i mot å reise med dere i år også......hunden prøver vi å få plassert uansett slik at vi kan kjøre nedover dersom været er dårlig her hjemme.
Men tror vi har ferie noe forskjellig i år.....vi begynner vel ferien i midten av juli......

du får komme etter da hehe! vi reiser nedover med ferge i fra kristiansand den 5 juli!! kl 1630 for å være nøyaktig.
ac får vi montert her hjemme må bare få hentet vogna i fra sauda, så skal den inn til Maco frititd for montering!

men hvis vi ikke trives i Spania så er vi ikke snauere enn at vi kan flis bortover den Franske rivieraen og svinge innom Union hehehe!!!
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeMan 21 Apr 2008 - 19:05

Morten t skrev:
Tasle skrev:
Har du sjekket denne?
[url=http://www.campinglasdunas.com/01_Alojamientos.php?lang=DK
http://www.campinglasdunas.com/01_Alojamientos.php?lang=DK[/quote[/url]]

hei Tasle

ja det er den jeg har siktet meg litt inn på! ser bra ut ihvertfall på på hjemmesida!

har du noen kjenskap til den eller?

Dessverre har jeg ingen kjennskap om denne plassen utover det som står på websidene deres. Jeg kom over denne og et par andre etter et Google-søk for en tid siden.
Synes standarden er bra, bl.a. med muligheten for litt større vogntomter, f.eks. med "innlagt" vann og kloakk/gråvann!

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Annette




Antall Innlegg : 1
Registration date : 09.11.2008

Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeSøn 9 Nov 2008 - 20:11

Hei, jeg er helt ny i dette gamet.Jeg og gubben har en LMC nå og vi er fornøyd med den sånn foreløpig. Men vi vurderer å kjøpe en stooor cabby og dra ned til spania for å være der vinteren over. Vi har hørt at malaga området er fint men vi trenger vel litt veiledning før vi drar ut på en sånn tur. Kansje noen her inne som har noen gode råd å komme med?
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeSøn 9 Nov 2008 - 21:15

Annette skrev:
Hei, jeg er helt ny i dette gamet.Jeg og gubben har en LMC nå og vi er fornøyd med den sånn foreløpig. Men vi vurderer å kjøpe en stooor cabby og dra ned til spania for å være der vinteren over. Vi har hørt at malaga området er fint men vi trenger vel litt veiledning før vi drar ut på en sånn tur. Kansje noen her inne som har noen gode råd å komme med?

Hei Anette og velkommen til forumet.

Har fått en link fra en "overvintrer" der nede som skryter voldsomt av denne plassen.
Har tenkt å bruke denne som base neste vinter, i mangel av andre adresser. Vi tenkte så å kjøre litt rundt å bli litt kjent nedover kysten der. Du kan ta en titt å se om det passer dere.

Her er linken:

http://www.campingfuente.com/english/frames.htm
Til Toppen Go down
Per Olav
CARAVANER
CARAVANER
Per Olav


Male
Antall Innlegg : 70
Age : 64
Localisation : Molde
Registration date : 04.11.2007

Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeSøn 9 Nov 2008 - 21:24

Hei!
Her er en del opplysninger som jeg har funnet på DCU sine hjemmesider: www.dcu.dk
http://www.lunk.dk/

Vi har tilhold noen km lengere nord for Las Dunas om sommeren.
Camping Salata i byen Roses.
Spanske campingplasser, i costa Brava området! 897742 Spanske campingplasser, i costa Brava området! 897742 Spanske campingplasser, i costa Brava området! 897742 Spanske campingplasser, i costa Brava området! 897742 Spanske campingplasser, i costa Brava området! 897742
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeSøn 9 Nov 2008 - 22:07

Er det begrensning på hvor stor vogn man kan komme seg med til Spania?
Har jo aircondition, må jo få testa'n geek

Noen som vet om en oversikt over max-lengde/bredde på vogn i de forskjellige landene? (Holder med Europa, foreløpig Wink )
Til Toppen Go down
Per Olav
CARAVANER
CARAVANER
Per Olav


Male
Antall Innlegg : 70
Age : 64
Localisation : Molde
Registration date : 04.11.2007

Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitimeSøn 9 Nov 2008 - 22:26

Her er en link til:
http://hos.djurs.net/camping/fotogalleri/fotogalleri.htm

Bredde og lengde er det samme som i Norge,men noen plasser kan bli litt trange .
De fleste syd-europeere har små vogner.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Spanske campingplasser, i costa Brava området! Empty
PosteTema: Re: Spanske campingplasser, i costa Brava området!   Spanske campingplasser, i costa Brava området! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Spanske campingplasser, i costa Brava området!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Campingplasser i Køge-området i Danmark
» Campingplasser rundt Fredrikstad og Halden området?
» Lyngdal/mandal området.
» Campingplass i Kristiansand området
» Camping i Stavern/Helgeroa området

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: