CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Onsakervika

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Onsakervika Empty
PosteTema: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeOns 28 Mai 2008 - 17:43

Noen som vet hvordan vannstanden er der nå i disse dager, vurderere en tur dit til helga.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeOns 28 Mai 2008 - 17:48

Camper 570 skrev:
Noen som vet hvordan vannstanden er der nå i disse dager, vurderere en tur dit til helga.


Den er høy ennå. Veit ikke hvor reel denne her er men:

http://www.onsakervika.no/page6.asp?language=
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeOns 28 Mai 2008 - 19:05

Onsakervika 21mvr7t_th Onsakervika 2njhymc_th Onsakervika 358z9yo_th

Onsakervika 33tsbx3_th Onsakervika Viktnr_th Onsakervika Nef6o8_th



Vannstanden er høy, sønnen var innom nå i helga og tok disse bildene.
Ser dem er veldig dårlig på å oppdatere. Vi sjøl lå der sommer`n 03 og vi fikk ikke lagt oss til før santhanshelga.
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeOns 28 Mai 2008 - 21:24

Ja der så det vått ut,er det noen besøkende der for tida da?
De er håpløse på og oppdatere hjemmsia si, det er for dårlig.....
Andre gode tips på østlandet som det er fint for barn?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 20:03

Camper 570 skrev:
Ja der så det vått ut,er det noen besøkende der for tida da?
De er håpløse på og oppdatere hjemmsia si, det er for dårlig.....
Andre gode tips på østlandet som det er fint for barn?

Det er en grunn til at hjemmesiden ikke blir oppdattert. Plassen er delt mellom to grunneiere. Disse to er ikke lengre "gode venner" de er faktisk så uenig at de sitter i rettsak. Det går utover driften desverre. Fastliggere flytter derfra nå. Det er veldig synd for det var en av de bedre plassene i Hole og Ringerike.

Dette var det siste jeg fikk med meg i saken:
http://www.ringblad.no/nyheter/article3606710.ece
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 20:13

Er det stengt på onsakervika eller? vi hadde tenkt å ta turen innom der på vei nedover til sørlandet senere i sommer men da spørs jo det. Var der mye som lita og syns det var kjempekjekt der:)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 20:18

campingpia:) skrev:
Er det stengt på onsakervika eller? vi hadde tenkt å ta turen innom der på vei nedover til sørlandet senere i sommer men da spørs jo det. Var der mye som lita og syns det var kjempekjekt der:)

Er usikker, det er veldig redusert om ikke helt stengt. De tar ikke telefon heller.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 20:19

Tom RS skrev:
Camper 570 skrev:
Ja der så det vått ut,er det noen besøkende der for tida da?
De er håpløse på og oppdatere hjemmsia si, det er for dårlig.....
Andre gode tips på østlandet som det er fint for barn?

Det er en grunn til at hjemmesiden ikke blir oppdattert. Plassen er delt mellom to grunneiere. Disse to er ikke lengre "gode venner" de er faktisk så uenig at de sitter i rettsak. Det går utover driften desverre. Fastliggere flytter derfra nå. Det er veldig synd for det var en av de bedre plassene i Hole og Ringerike.

Dette var det siste jeg fikk med meg i saken:
http://www.ringblad.no/nyheter/article3606710.ece

Hei

ikke rart araberene ikke klarer å holde fred, når to grunneiere på en liten camping på ringerike ikke klarer bedre enn dette.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 20:24

Vegard skrev:
Tom RS skrev:
Camper 570 skrev:
Ja der så det vått ut,er det noen besøkende der for tida da?
De er håpløse på og oppdatere hjemmsia si, det er for dårlig.....
Andre gode tips på østlandet som det er fint for barn?

Det er en grunn til at hjemmesiden ikke blir oppdattert. Plassen er delt mellom to grunneiere. Disse to er ikke lengre "gode venner" de er faktisk så uenig at de sitter i rettsak. Det går utover driften desverre. Fastliggere flytter derfra nå. Det er veldig synd for det var en av de bedre plassene i Hole og Ringerike.

Dette var det siste jeg fikk med meg i saken:
http://www.ringblad.no/nyheter/article3606710.ece

Hei

ikke rart araberene ikke klarer å holde fred, når to grunneiere på en liten camping ikke klarer bedre enn dette.......

Ja ikke sant. Har vel ikke helt fått med meg hva problemet egentlig var/er. Konstanterer bare at dette er synd for regionen. Vi pleide å dra vogna ut dit i helgene for å bade og kose oss. De andre campingene i området kan bare ikke måle seg mot den barnevennlige stranda der. Forstår ikke hva de tenker på, det er da ikke noe annet de kan gjøre med det arealet som vil innbringe mere penger i kassa. Om det da ikke er planer om konferansehotell der også da, det skulle ikke forundre meg det minste grrrrrr men dettte blir jo bare spekulasjoner fra min del da.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 20:27

Tom RS skrev:
Vegard skrev:
Tom RS skrev:
Camper 570 skrev:
Ja der så det vått ut,er det noen besøkende der for tida da?
De er håpløse på og oppdatere hjemmsia si, det er for dårlig.....
Andre gode tips på østlandet som det er fint for barn?

Det er en grunn til at hjemmesiden ikke blir oppdattert. Plassen er delt mellom to grunneiere. Disse to er ikke lengre "gode venner" de er faktisk så uenig at de sitter i rettsak. Det går utover driften desverre. Fastliggere flytter derfra nå. Det er veldig synd for det var en av de bedre plassene i Hole og Ringerike.

Dette var det siste jeg fikk med meg i saken:
http://www.ringblad.no/nyheter/article3606710.ece

Hei

ikke rart araberene ikke klarer å holde fred, når to grunneiere på en liten camping ikke klarer bedre enn dette.......

Ja ikke sant. Har vel ikke helt fått med meg hva problemet egentlig var/er. Konstanterer bare at dette er synd for regionen. Vi pleide å dra vogna ut dit i helgene for å bade og kose oss. De andre campingene i området kan bare ikke måle seg mot den barnevennlige stranda der. Forstår ikke hva de tenker på, det er da ikke noe annet de kan gjøre med det arealet som vil innbringe mere penger i kassa. Om det da ikke er planer om konferansehotell der også da, det skulle ikke forundre meg det minste grrrrrr men dettte blir jo bare spekulasjoner fra min del da.

Tom RS

det viktigste for enkelte er jo å kunne sitte og si: DETTE ER MITT, OG HER BESTEMMER JEG..... INGEN FÅR TRÅ PÅ MITT GRASS!!!!!!!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 20:57

Så syn.....Vi lå der sommer`n 03 og hadde det helt fantastisk....Den perfekte badeplass for barnefamilier...flotte sandstrender....Oppdaterte web.sider ang. vannstand etc....
Hadde jo tenkt faktisk å besøke campen igjen i år, eldstemann her forelska seg totalt i den campen. Og derfor bildene som var tatt nylig.......
Pleier og hvere mye vann der di to første mnd. av sesongen tror jeg....husker at vi ikke fikk lagt oss til før santhans og den somme`n var lang....veldig lang, blei så lei meg når aug. var over men husker at vi fikk ligge der lenger.....ja...ja...da er vel den epoken over....
Til Toppen Go down
Roxy




Antall Innlegg : 6
Registration date : 28.06.2008

Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeTor 31 Jul 2008 - 20:08

Stoppet der og kikket litt rundt, var masse folk der, men fant ikke noen resepsjon eller noe slikt. Hadde det ikke vert for den vanvittig bratte vegen ned der så hadde vi campet der enten vi fikk checket inn eller ikke, for der var både idylisk og bra med plass. Fant ut at vi kunne få problem med å slepe vognen opp den bratte bakken hvis det skulle begynne å regne.
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitimeFre 1 Aug 2008 - 0:26

Asfalten opp der er nå ganske jevn og finn, men det er klart, er man litt i manko på friksjon og har dårlig trykk på drivhjulene kan det bli...eh...interessant.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Onsakervika Empty
PosteTema: Re: Onsakervika   Onsakervika Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Onsakervika
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: