CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Audi A6

Go down 
+7
André
OyvindSP
joka
Thomas
Cecotto
Jan
Lars Egil
11 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeLør 31 Mai 2008 - 21:54

Denne bilen mangler jo en tråd...

Vil tro at 2,5TDI med quattro er en god trekker? Denne f.eks. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11748233. Denne har vel 2t kapasitet om jeg ikke er helt på jordet...

Ellers så har jeg i tillegg til 9-5 også myset på denne typen:
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10975263
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12540823

Vil jo tro at den siste der kanskje er litt tørst og kanskje heller ikke av de sprekeste, men til gjengjeld så er den sikkert god å kjøre, har 4wd, automat og grom lyd.... Trekker vel 1900kg tror jeg.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeLør 31 Mai 2008 - 22:17

har en kjenning med en 99 modell av den øverste audien med 2,5 v6 tdi og quatro
og han drar en 650 kfu helt uproblematisk med den, og har bare godt å si om bilen.
han har og tre unger hvor to sitter i stol baki, men de lever da alle enda
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeLør 31 Mai 2008 - 22:19

apropo de 2,4 bensinerne, så er de fryktelig tørste, og beregn opp mot 2 liter med vogna om ikke mer, og sjelden, om noen gang under litern på vanlig kjøring
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeLør 31 Mai 2008 - 22:27

Ja, har også hørt at den V6'ern er veldig tørst... Men det er sikkert en grom bil å kjøre...
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeLør 31 Mai 2008 - 22:55

Lars Egil skrev:
Ja, har også hørt at den V6'ern er veldig tørst... Men det er sikkert en grom bil å kjøre...
ja grom og hissig er den ja, ingen tvil om det, og en herlig lyd i de sekserne til audi er det og
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 8:19

Lars Egil.

Har hatt en 2.5 TDI med 180 hk,Quattro.Chippa til 210 hk,og 430 NM.Den absolutt råeste bilen jeg har dratt med,motormessig.

Dro som et lokomotiv,pluss at det er råbarsk lyd i den V6'ern der.

Men kamreimbytte (og samtidig vannpumpe) koster over 10.000,-.
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 9:12

Hei
Problemet er at disse Audiene har to svakheter (V6 diesel). Automatkassene har en lei tendens til å ta kvelden (meget dyrt), samt kamakslingene slites meget fort pga for dårlig smøring. Ellers er det jo flotte biler som er god å kjøre.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 9:16

Cecotto skrev:
Hei
Problemet er at disse Audiene har to svakheter (V6 diesel). Automatkassene har en lei tendens til å ta kvelden (meget dyrt), samt kamakslingene slites meget fort pga for dårlig smøring. Ellers er det jo flotte biler som er god å kjøre.

Cecotto

hmmmm...... og når de automatkassene har denne tendensen til å ryke, så forlenger det jo ikke akkurat livet på den om motoren chippes..... blir mere juling på kassa da.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 9:17

Cecotto.

I følge en kar på jobben,som er aktiv i VW-AUDI klubben i Oslo,så ble probleme med kammene løst på '03 modellene.

Ved chipping ble det tatt hensyn til aut. kassa,for å unngå ras på den.
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 9:43

Arve
Høres bra ut at kamakslingproblemet er blitt løst, men jeg har hørt om aut.kasse problem på biler nyere en -03. Da mener jeg et stort antall biler... (alt er jo relativt)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 9:54

Cecotto.

Det har du sikkert rett i.Synes å huske at han som chippa min snakka om rundt 100.000,- om den Tiptronic-kassa knela.Derfor ble den chippa separat.Ble lagt inn en momentbegrensning,slik at ikke hele momentet røska tak med en gang.

Og apropros priser.Han jeg kjøpte ML'en av,mente en kompressor til luftfjæringa på ALLROAD utgaven av A6,kostet rundt 24.000,-.

De er litt redd for å ta inn Audi p.g.a at de ofte er dyre å serve.

Snakker da om de med litt store motorer og luftfjæring m.m.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeMan 8 Des 2008 - 21:33

Noen her som har peil på hva slags oljekjøler de bruker på kassa til 2,4 bensin?? 98 mod. Har en svoger som har denne og skal dra tung båt med den..
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTir 9 Des 2008 - 10:54

Thomas skrev:
Noen her som har peil på hva slags oljekjøler de bruker på kassa til 2,4 bensin?? 98 mod. Har en svoger som har denne og skal dra tung båt med den..

oljekjølern er innebygd i radiatoren... noen biler er i tillegg utstyrt med extra radiator for atf kjøling.
opp med panseret å se hvor slangene går... eller, første eier av bilen vet kanskje om den var bestilt med ekstra kjøler ??
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTir 9 Des 2008 - 13:16

joka skrev:
Thomas skrev:
Noen her som har peil på hva slags oljekjøler de bruker på kassa til 2,4 bensin?? 98 mod. Har en svoger som har denne og skal dra tung båt med den..

oljekjølern er innebygd i radiatoren... noen biler er i tillegg utstyrt med extra radiator for atf kjøling.
opp med panseret å se hvor slangene går... eller, første eier av bilen vet kanskje om den var bestilt med ekstra kjøler ??

Nå har jeg bladd meg blå og gul i gamle brosjyrer, prislister og kodelister over ekstrautstyr, men finner ingen steder noe om at det går an å bestille oljekjøler som originalt ekstrautstyr fra Audi. Dette er derfor antagligvis ettermontert dersom det finnes på bilen, og burde derfor være relativt enkelt å få øye på!
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTir 9 Des 2008 - 15:27

jeg så i elsa...
sto noe om: additional aft oil cooler
dele nr: 4B0 317 021 C

elsa = electronic service information system...
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTir 9 Des 2008 - 15:36

atf kjøler er nr 1... hovedradiator nr 50..

Audi A6 Oilcooler
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeOns 10 Des 2008 - 12:24

Med andre ord, dette er standardutstyr? Ettersom det er integrert på denne måten, og ikke spesifisert som ekstra noe sted, vil jeg tro det. Har ikke min ELSA tilgjengelig, men det står vel ikke der om bestemt utstyr er ekstra eller standard? Alt er vel tegnet inn uansett, ettersom jeg husker?
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeOns 10 Des 2008 - 18:30

OyvindSP skrev:
Med andre ord, dette er standardutstyr? Ettersom det er integrert på denne måten, og ikke spesifisert som ekstra noe sted, vil jeg tro det. Har ikke min ELSA tilgjengelig, men det står vel ikke der om bestemt utstyr er ekstra eller standard? Alt er vel tegnet inn uansett, ettersom jeg husker?

mulig det er standard i forbindelse med fabrikkmontert krok ?
uansett... en slik radiator bør jo være lett å se, om den er der....
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeOns 10 Des 2008 - 19:10

Takker for alle svar!! Min svoger (som egentlig er den som lurer på dette) har sabla god peiling på bil, derfor er jeg rimelig sikker på at han hadde visst det om det fantes på bilen fra før.. Smile Skal i hvertfall videreformidle disse svar til han. Takk igjen.
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 22 Apr 2010 - 18:24

Denne er sikkert morsom å dra vogn med... Very Happy
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20588486
Audi A6 86_-1185619713
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 22 Apr 2010 - 19:19

ja hvis girkassa holder så er den nok svært komfortabel å dra med
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 22 Apr 2010 - 19:41

Jan skrev:
ja hvis girkassa holder så er den nok svært komfortabel å dra med
Ja, tror du ikke det?
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 22 Apr 2010 - 19:43

Her er min erfaring med Audi. Jeg har en 2,5TDI 2000mod, 150HK Quattro, automat. For det første, så var det til og med 2002 mod som hadde trøbbel med kamakslingene, spesielt 150HK. Ja det har jeg erfart, og det var ikke den morsomste regninga, for å si det sånn. Turboen ble også byttet, dette ble gjort da bilen var gått 165000km. Den har nå gått 200000km. Har ikke hatt noe trøbbel siden 165000km- Bilen er meget god å kjøre, og spesielt på langkjøring. Skal hente vogn medio mai, og er litt spent på det. Kan dra 1900kg, min vogn har 1700kg som tot.vekt. Dro en litt lettere vogn med den i fjor, forbruket lå på rundt 1,3. De andre i følget, har en Allroad 180HK med aut, han dro en Hobby 720, tot vekt 2000kg. Hans forbruk lå på ca 1,4/1,45. Apropos girkasse, jeg har spurt Audi forhandler om dette med oljekjøler, og det er ikke nødvendig med ekstra oljekjøler på denne. Jeg har hatt en Chrysler Voyager 3,3 Aut før, og den fikk jeg montert ekstra oljekjøler på.
MEN; når det gjelder automatkassa på Audien, så anbefaler jeg at man skifter olje på kassa etter ca 50000 km. Det som tar knekken på disse triptronic-kassene, er at det ikke skiftes olje, og mange kan få problemer med kassa etter 200000km, for at olja ikke er blitt byttet. Det er i revers man merker at det begynner å tulle.Det er ikke noe faste intervaller for dette, men det anbefales, og spesielt når man drar vogn. Men til tross for mine problemer med motor, så, bank i bordet, har jeg ikke hatt trøbbel med girkassa. Jeg tar ikke sjansen på å chippe bilen, pga girkassa.
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 22 Apr 2010 - 20:01

Det er vel dieselen som har hatt kamakselproblemer. Tror ikke V8 bensineren i S6 har hatt de.
Men at en sikkert bør skifte olje, er vel et godt råd. Det er kanskje et generelt råd til flere automatkasser?
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 22 Apr 2010 - 21:40

Det er dieselen som har hatt disse problemene med kamakslingene ja. Oljeskift på kassa er lurt.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 22 Apr 2010 - 21:44

Det gjelder alle automatkasser. Også de som det en stund ble hevdet ikke trengte oljeskift i løpet av bilens levetid. Ny olje er en billig investering....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Audi A6 Caravan
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTir 27 Apr 2010 - 16:26

Har en kamerat med eldre mercedes (1997) og han har bytta olje hver 50000km på den..gått 260000km i dag og drar campingvogn hver sommer, automaten veksler kjempefint på den..selv om en mercedes mekaniker mente at det var det samme som å kaste penga ut vinduet med så tette oljeskift..
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTir 27 Apr 2010 - 17:10

kaster gjerne de pengene jeg
billig forsikring
Til Toppen Go down
audi a6
CARAVANER
CARAVANER
audi a6


Male
Antall Innlegg : 72
Age : 54
Localisation : Vennesla/Kristiansand
Registration date : 12.09.2010

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 11 Nov 2010 - 13:02

André skrev:
Her er min erfaring med Audi. Jeg har en 2,5TDI 2000mod, 150HK Quattro, automat. For det første, så var det til og med 2002 mod som hadde trøbbel med kamakslingene, spesielt 150HK. Ja det har jeg erfart, og det var ikke den morsomste regninga, for å si det sånn. Turboen ble også byttet, dette ble gjort da bilen var gått 165000km. Den har nå gått 200000km. Har ikke hatt noe trøbbel siden 165000km- Bilen er meget god å kjøre, og spesielt på langkjøring. Skal hente vogn medio mai, og er litt spent på det. Kan dra 1900kg, min vogn har 1700kg som tot.vekt. Dro en litt lettere vogn med den i fjor, forbruket lå på rundt 1,3. De andre i følget, har en Allroad 180HK med aut, han dro en Hobby 720, tot vekt 2000kg. Hans forbruk lå på ca 1,4/1,45. Apropos girkasse, jeg har spurt Audi forhandler om dette med oljekjøler, og det er ikke nødvendig med ekstra oljekjøler på denne. Jeg har hatt en Chrysler Voyager 3,3 Aut før, og den fikk jeg montert ekstra oljekjøler på.
MEN; når det gjelder automatkassa på Audien, så anbefaler jeg at man skifter olje på kassa etter ca 50000 km. Det som tar knekken på disse triptronic-kassene, er at det ikke skiftes olje, og mange kan få problemer med kassa etter 200000km, for at olja ikke er blitt byttet. Det er i revers man merker at det begynner å tulle.Det er ikke noe faste intervaller for dette, men det anbefales, og spesielt når man drar vogn. Men til tross for mine problemer med motor, så, bank i bordet, har jeg ikke hatt trøbbel med girkassa. Jeg tar ikke sjansen på å chippe bilen, pga girkassa.


Hei ,
Jeg har kjøp en Audi A6 2,5 tdi V6 180HK Quattro ,og lurte på forbruket på 150hk maskinen uten vogn .
Jeg bruker lett 0,9L på mila ..Er ikke veldig lett på gassen ,men syntes at det er litt høyt forbruk ?
Har byttet kammer +++ ,turbo,diesel og vann pumpe ,har gått over det mest av bilen..
Egenvekt: 1735
Totalvekt: 2315
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 11 Nov 2010 - 15:30

audi a6 skrev:


Jeg bruker lett 0,9L på mila ..Er ikke veldig lett på gassen ,men syntes at det er litt høyt forbruk ?
Har byttet kammer +++ ,turbo,diesel og vann pumpe ,har gått over det mest av bilen..
Egenvekt: 1735
Totalvekt: 2315

Da er det bare en ting å gå over; høyrefoten. Er du litt tung på labben og har en del småkjøring skal du være fornøyd. What a Face
Til Toppen Go down
audi a6
CARAVANER
CARAVANER
audi a6


Male
Antall Innlegg : 72
Age : 54
Localisation : Vennesla/Kristiansand
Registration date : 12.09.2010

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 11 Nov 2010 - 15:40

JanP skrev:
audi a6 skrev:


Jeg bruker lett 0,9L på mila ..Er ikke veldig lett på gassen ,men syntes at det er litt høyt forbruk ?
Har byttet kammer +++ ,turbo,diesel og vann pumpe ,har gått over det mest av bilen..
Egenvekt: 1735
Totalvekt: 2315

Da er det bare en ting å gå over; høyrefoten. Er du litt tung på labben og har en del småkjøring skal du være fornøyd. What a Face

Au Au ..Bilen er så deilig å kjøre og man får lett lyst til å trø litt extra på gasspedalen Very Happy
Det blir jo også litt små kjøring , jeg har vel insett at den må bruke litt diesel ,det er jo også en tung bil med 4hjuls trekk sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 11 Nov 2010 - 15:47

Tror ikke noen her har noe medynk Evil or Very Mad med deg, som Sten Rune skrev for litt side: Alle hobbyer koster! Laughing Laughing
Å være tung på labben = aktiv bruk av lommeboka. Sånn er det bare. Og det vet du nok! lol!
Til Toppen Go down
audi a6
CARAVANER
CARAVANER
audi a6


Male
Antall Innlegg : 72
Age : 54
Localisation : Vennesla/Kristiansand
Registration date : 12.09.2010

Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 11 Nov 2010 - 21:43

joda ,elsker å kjøre bilen og hvis det koster ja da får det koste ...
Det er en fin hobby og Madamen har gitt opp alt som heter mas ang. penge forbruk på bilen nå Audi A6 928394

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 11 Nov 2010 - 21:55

Hadde en 100 CS Quattro, en virkelig god langtursbil. Og 4WD som tok seg frem.

Kan gjerne ha kjøpt en tilsvarende den dag i dag, men å få tak i en med lav km er umulig. Men jeg har ikke våget å prøve meg på en 2,5 TDI. Har sett at det har vært en god del motorproblemer med den.

Men 2,7 er visst en helt annen motor. Sies det!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitimeTor 11 Nov 2010 - 21:56

audi a6 skrev:
Madamen har gitt opp alt som heter mas ang. penge forbruk på bilen nå Audi A6 928394

Da er grunnlaget for et langt og lykkelig ekteskap på plass Laughing
Til Toppen Go down
Sponsored content





Audi A6 Empty
PosteTema: Re: Audi A6   Audi A6 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Audi A6
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» OPPI speil til Audi A4 allroad
» Oppi speilarmer til Audi A4 allroad t.o.m. 2015

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: