CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Levegg

Go down 
AvInnlegg
Kenneth
CARAVANER
CARAVANER
Kenneth


Male
Antall Innlegg : 65
Age : 50
Localisation : Jæren
Registration date : 02.03.2008

Levegg Empty
PosteTema: Levegg   Levegg Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 18:42

Vi rakk ikke å bygge gjerder og levegger til byggefristen i dag, så vår første sommer får bli uten.

Vurderer dog slike ferdige levegger, som bl.a isabella har, men det er umulig å søke seg til priser. Noen som har noen erfaringer rundt disse? Blir de godtatte på c-plassene, er de dyre, holdbare osv?

Question
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Levegg Empty
PosteTema: Re: Levegg   Levegg Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 19:29

Hei

Jeg kan anbefale Isabella sine levegger.....de står veldig godt og stødig....vi står ikke fast noe sted og jeg vet derfor ikke om den godtaes eller ikke.......vi reiser og bruker den sammen med markise/fortelt.......

Vi kjøpte vår i Sverige og jeg kan ikke huske prisen,men her er en del priser

http://www.teknomaskin.no/site/img/44/Isabella_2008.pdf

ser ut som en på tre ledd koster i underkant av 2000,-........er jo ulike typer av de........
Til Toppen Go down
Kenneth
CARAVANER
CARAVANER
Kenneth


Male
Antall Innlegg : 65
Age : 50
Localisation : Jæren
Registration date : 02.03.2008

Levegg Empty
PosteTema: Re: Levegg   Levegg Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 19:36

Takk takk Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Levegg Empty
PosteTema: Re: Levegg   Levegg Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 20:49

Kenneth skrev:
Vi rakk ikke å bygge gjerder og levegger til byggefristen i dag, så vår første sommer får bli uten.

Vurderer dog slike ferdige levegger, som bl.a isabella har, men det er umulig å søke seg til priser. Noen som har noen erfaringer rundt disse? Blir de godtatte på c-plassene, er de dyre, holdbare osv?

Question

Kenneth

jeg vil nok heller anbefale deg leveggen fra Telemark telt. den har en annen konstruksjon for feste til bakken.....

vi hadde en isabella, som heller ikke er noen dårlig vegg, men solgte den, og kjøpte to stk fra telemarktelt..... du finner Bø produkter på bø i telemark, og de sender over hele landet..... denne leveggen er bittelitt rimligere enn isabella, nærmest ubetydelig..... men den står godt, og bra uten barduner og snuble i...... denne anbefales på det varmeste.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Levegg Empty
PosteTema: Re: Levegg   Levegg Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Levegg
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Levegg?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: