CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hersjøen camping

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeTor 19 Jun 2008 - 9:23

Har noen vært på denne campingen/hørt om den?

Anyone?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeTor 19 Jun 2008 - 9:46

Sten

Jeg har besøkt den men det er ett 10 år + siden så hvordan det ser ut der nå vet jeg ikke. Kan ikke finne noen hjemmeside heller......
Gerd Lise og Jan som vertskap.....Veldig hyggelige mennesker. Gerd Lise er min svigerinnes søster, så jeg har hvert i mangt et selskap med di.....
Kan jo ta di fatt for manglende hjemmeside Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeTor 19 Jun 2008 - 17:20

Ligger midt på bøgda,med et vann like ved.Vi så ingen badeplass der da vi var innom for mange år siden.

Ikke et sted jeg ville ha oppholdt meg over lengre tid i hvert fall.

Var mye bråk og slossing der den gang vi kikka der.Snakka med noen som lå der,som kunne fortelle om heftige fyllekrangler fra div. gjester.

Nærmeste tettsted er vel Jessheim.Kort til Gardermoen,om det har noen interesse.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeTor 19 Jun 2008 - 19:12

har bodd noen kiilometer fra den plassen.
personlig synes jeg det virker kjedelig der...
men det er da en del vogner som ligger der fast, så folk trives nok, men jeg hadde nok valgt en annen plass å besøke....
antakeligvis mye mygg der og´
for
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeTor 19 Jun 2008 - 19:12

har bodd noen kiilometer fra den plassen.
personlig synes jeg det virker kjedelig der...
men det er da en del vogner som ligger der fast, så folk trives nok, men jeg hadde nok valgt en annen plass å besøke....
antakeligvis mye mygg der og´
for ikke å snakke om flystøy.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeTor 19 Jun 2008 - 20:25

Sten skrev:
Har noen vært på denne campingen/hørt om den?

Anyone?

Sten

Ja.... vi har vært innom der ved et par anledninger, og har ikke noe problem med å gjøre det igjen.....

Vi var der i forbindelse med henting og bringing til Gardermoen, ved tidlige og seine ankomster....

Vi har ikke noe galt å si om plassen, og opplevde den som rolig og grei. Sanitæren var da relativt gammel, men rein.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeTor 19 Jun 2008 - 23:56

Kjørte forbi avkjøringa til Hersjøen idag, hele området her ser jo ut som et bombekrater p.g.a. den nye veien. Hvordan det er på campingen vet jeg ikke.
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeFre 20 Jun 2008 - 0:15

Herlige Hersjøen..... Eller var det Myggen Camping???? Kjært barn har mange navn....

Jeg vil i allefall ikke anbefale campingplassen, men det kan jo hende det har blitt mer ordnede forhold siden jeg var ung... Den gang var det mye fyll og slossing der...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeFre 20 Jun 2008 - 7:14

Hersjøen camping Index.1
Til Toppen Go down
bruno




Antall Innlegg : 15
Localisation : Lillestrøm
Registration date : 20.06.2008

Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeFre 20 Jun 2008 - 10:10

Hei! Fant ut at jeg måtte melde meg inn her når dere skriver om den camp.plassen jeg har vogna mi.
1. Har overnatta der i fire helger på rad nå og ikke opplevd noe bråk og fyll. Hørte litt høy musikk en fredagskveld, men kan vel ikke klage over det!
2. Sanitærforholdene er gamle,men rent og i orden.
3. Er liten badeplass med sandgrunn og brygge.
4.Er mygg på kvelden etter at sola har gått ned.(gikk ned ca kl 21)
5.Veldig hyggelig vertskap som har god oversikt over alle gjestene sine. Og de selger god mat i gatekjøkkenet der.
6. Familier har vogner i skråningen nærmest informasjonen. Veldig velstelte og fine tomter. På andre siden er det nok mer forskjellig og blant annet en del arbeidere på E6 som holder til.
7.Lekearealene er store, men trenger sårt en oppgradering!
8.Klart det er noe flystøy så nærme G.moen, men ikke plagsomt. Flyr ikke rett over plassen.
9. Kun 40 min med bil fra Oslo S. Vet ikke om så mange andre plasser som er så sentralt plassert og likevel ikke mye bråk og tull.
10. Velkommen til Hersjøen!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeFre 20 Jun 2008 - 17:22

Bruno

vi ha ligget ute på toppen til venstre der, mellom hyttene og vannet der på bildet..... var helt rolig der og.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeLør 21 Jun 2008 - 23:53

Registrerer at de som har vært der for lenge siden ikke er spesielt entusiastiske (inkl. Morten som bestandig skal ha "fart og spenning")

Vi hadde ikke tenkt å flytte dit, men bare være noen få dager Smile

I tillegg kan jeg ta med noen flere mygg fra her jeg bor så det blir mer hjemmekoselig.

Takk for tilbakemeldinger alle sammen - dere skal få rapport om campingen etter endt ekskursjon.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeSøn 22 Jun 2008 - 0:05

Sten

Tenker du overnatting for besøk i Oslo??

Vi hadde veldig positive erfaringer etter å ha vært noen netter på Frognerstrand Camping. Reiser veldig gjerne tilbake dit. Den ligger en liten time fra Oslo. Nydelig beliggenhet og rene og moderne sanitæranlegg.......bare som et tips.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeSøn 22 Jun 2008 - 0:06

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeSøn 22 Jun 2008 - 0:06

May-Britt skrev:
Sten

Tenker du overnatting for besøk i Oslo??

Vi hadde veldig positive erfaringer etter å ha vært noen netter på Frognerstrand Camping. Reiser veldig gjerne tilbake dit. Den ligger en liten time fra Oslo. Nydelig beliggenhet og rene og moderne sanitæranlegg.......bare som et tips.......

Takker!

Har du en link eller adresse?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeSøn 22 Jun 2008 - 0:06

DÆVEN DU E SNAR!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeSøn 22 Jun 2008 - 0:07

Sten skrev:
DÆVEN DU E SNAR!!

Hersjøen camping 928394 Hersjøen camping 928394 Hersjøen camping 928394 lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeSøn 22 Jun 2008 - 8:26

Sten skrev:
Registrerer at de som har vært der for lenge siden ikke er spesielt entusiastiske (inkl. Morten som bestandig skal ha "fart og spenning")

Vi hadde ikke tenkt å flytte dit, men bare være noen få dager Smile

I tillegg kan jeg ta med noen flere mygg fra her jeg bor så det blir mer hjemmekoselig.

Takk for tilbakemeldinger alle sammen - dere skal få rapport om campingen etter endt ekskursjon.

Sten

det er absolutt ikke noe problem å være der noen dager..... vi har vært der, ved fler anledninger de siste årene, og reiser gjerne dit igjen, om det er noe vi skal i det distriktet..... uten betenkligheter.......

det er et stykke til en kolonial, men det går greit..... det var en Kiwi et par-tre km derfra....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeSøn 22 Jun 2008 - 10:08

Vegard skrev:
Sten skrev:
Registrerer at de som har vært der for lenge siden ikke er spesielt entusiastiske (inkl. Morten som bestandig skal ha "fart og spenning")

Vi hadde ikke tenkt å flytte dit, men bare være noen få dager Smile

I tillegg kan jeg ta med noen flere mygg fra her jeg bor så det blir mer hjemmekoselig.

Takk for tilbakemeldinger alle sammen - dere skal få rapport om campingen etter endt ekskursjon.

Sten

det er absolutt ikke noe problem å være der noen dager..... vi har vært der, ved fler anledninger de siste årene, og reiser gjerne dit igjen, om det er noe vi skal i det distriktet..... uten betenkligheter.......

det er et stykke til en kolonial, men det går greit..... det var en Kiwi et par-tre km derfra....

Vegard

Den er ikke avskrevet, men jeg har sendt en e-post til Frognerstrand. Hvis det blir negativt der ender vi opp på Hersjøen.

(Setter mer og mer pris på dette forumet) cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeSøn 22 Jun 2008 - 10:18

Sten

da vi lå der, virket det som en en del bodde der i vogner, og jobbet i omegn, for en del gikk svært tidlig, og kom senit igjen..... og hverken så eller hørte de mens de var der..... vi var der midt i juli, og helt først i august

føler at Bruno oppe i tråden her, gir et svæert riktig bilde av plassen..... vi hørte imidlertid ingen musikk, og som han sier, en hørte jo flyene, men ikke på noen måte plagsomt, hverken når en satt inne i vogna, eller ute.... og vi registerte ingen flyvninger om natta...

flyene er et stykke unna, og relativt høyt oppe, og de aller fleste svingte vekk fra plassen.... et og annet kjørte østover, men da svært høyt
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 14:50

Har bestilt på Frognerstrand - I MORRA BÆR DET LAUS!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 15:36

God tur Sten !!!! flower

Starter du ferien i morra?? Er langt fra dere og til Oslo.....kjører dere Sverige??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 23:07

May-Britt skrev:
God tur Sten !!!! flower

Starter du ferien i morra?? Er langt fra dere og til Oslo.....kjører dere Sverige??

Ikke mer enn 200 mil

Jepp. Nord-Finland og Sverige
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hersjøen camping Empty
PosteTema: Re: Hersjøen camping   Hersjøen camping Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hersjøen camping
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)
» Legå camping o.s.v
» Gloppen Camping
» Camping i svergie

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: