CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 ATC Automatic Trailer Control

Go down 
+2
Arnfinn
Pondus
6 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Apr 2007 - 9:31

ARVE skrev:
Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus.

Bare hyggelig å drive voksenopplæring.Neste gang vi treffes,kan du sitte på fanget mitt,og bli fortalt om krigen.

Trengs ikke, fulgte med i historietmen jeg. Dessuten hadde jeg sett så liten ut på fanget ditt, så selvbilde mitt hadde rakna enda mer affraid affraid affraid affraid

Pondus.

Embarassed Embarassed Embarassed

Hehe,lurer på hva de hadde sagt på jobben,om du satt på fanget mitt,på hvilerommet,hvor vi drakk kaffe sist.

Det vil jeg ikke finne ut affraid affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Apr 2007 - 10:02

Pondus.

lol! lol! lol! king king
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 9:43

Nå har vogna vært på Service, og en bagatell med en kabel var årsak til rødlys på ATC. Nu går alt så meget bedre kan man si.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 10:37

Pondus.

Så du ikke den kabelen som lå og slang da ?
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 10:41

ARVE skrev:
Pondus.

Så du ikke den kabelen som lå og slang da ?

Hallå ARVE.... long time no see.....
Det var en slig multiconnector inne i ''the Black box'' som det ikke var gjonnomgang i. Peace of cake for en som har kurs å fixe..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 10:49

Pondus.

Sendte ut bekymringsmelding til Arnfinn i går.trodde du hadde gått i hi etter at poden tapte mot de tapre menn fra Enga.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 10:58

ARVE skrev:
Pondus.

Sendte ut bekymringsmelding til Arnfinn i går.trodde du hadde gått i hi etter at poden tapte mot de tapre menn fra Enga.

He he.... må regne med en på trynet disse gutta våre også, ingen fare med meg. Men det er hektiske tider både på jobb og privat. Orker ikke tanken på å sitte foran PC'n i perioder. Må ut i skog og mark jeg vøtt. Kjøre vogn til og fra service. Trimme scooter. Kose med madamen, you name it..... livet er hærlig lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 11:00

Pondus.

Hehe,driver du med trimming av podens scooter ? Koser deg med ungdomsminner og gamle Suzukier ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 11:01

Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus.

Sendte ut bekymringsmelding til Arnfinn i går.trodde du hadde gått i hi etter at poden tapte mot de tapre menn fra Enga.

He he.... må regne med en på trynet disse gutta våre også, ingen fare med meg. Men det er hektiske tider både på jobb og privat. Orker ikke tanken på å sitte foran PC'n i perioder. Må ut i skog og mark jeg vøtt. Kjøre vogn til og fra service. Trimme scooter. Kose med madamen, you name it..... livet er hærlig lol! lol!

er lov til å gå litt lei i perioder og da vøtt. bare en kommer tilbake!

numps
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 11:19

ARVE skrev:
Pondus.

Hehe,driver du med trimming av podens scooter ? Koser deg med ungdomsminner og gamle Suzukier ?

Nostalgi for alle penga her om dan.... Peugot scooter har variator, og ikke girkasse. Det sitter en sperre i variatoren som hindrer høyeste utveksling, og dermed hastighet. Den sperra ligger tynt ann for å si det sånn... he he.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 11:56

Pondus.

Kult.Vekker gamle minner det der.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 12:55

ARVE skrev:
Pondus.

Kult.Vekker gamle minner det der.

He he.... moro er det i hvertfall....
Til Toppen Go down
m6
NEWBIE!
NEWBIE!



Antall Innlegg : 24
Localisation : Finnmark
Registration date : 15.10.2008

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Jun 2009 - 18:40

Hei.
Skal dioden lyse konstant grønn eller blinke grønnt?
På mi vogn blinker det grønnt når jeg kobler til kontakten. Question
Til Toppen Go down
jan erik
CAMPER
CAMPER
jan erik


Male
Antall Innlegg : 33
Age : 74
Localisation : Jessheim
Registration date : 11.12.2008

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Jun 2009 - 21:39

Hei igjen.

Hos meg så lyser det konstant samtidig som det summer når kontakten blir koplet til bilen. Summingen stopper
men lyset forblir grønt.

Jan Erik
Til Toppen Go down
m6
NEWBIE!
NEWBIE!



Antall Innlegg : 24
Localisation : Finnmark
Registration date : 15.10.2008

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Jun 2009 - 22:30

Min summer også når jeg kobler til, men blinker grønt.
Til Toppen Go down
nansen




Antall Innlegg : 5
Registration date : 10.06.2010

ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010 - 23:02

m6 skrev:
Min summer også når jeg kobler til, men blinker grønt.

Det e jo en stund siden spm va lagt ut, men.. Når du har kobla til og det står og blinker, kjør fram noen meter, så roer lampa seg ned, og lyser konstant grønt. (står i instr.boka for 2009 mod)

Noen sa at om man tok av handbrekket FØR man kobla kontakten, så har man ikke det problemet, (kanskje).
Til Toppen Go down
Sponsored content





ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
ATC Automatic Trailer Control
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Trailer Stability Program

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: CABBY-
Gå Til: