CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Polarnytt

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Polarnytt Empty
PosteTema: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 10 Jul 2008 - 12:43

Ville se om jeg fant noe om 2009 fra Polar, men kom istedenfor over denne (ikke helt ferske) nyheten. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33919&a=1125547&lid=senasteNytt_364059&lpos=rubrik_1125547

Det var ikke så dramatisk da, men de lager nå kun 8 og ikke 9 vogner i døgnet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 10 Jul 2008 - 13:00

Lars Egil.

Buuuuhu,trodde det var noe nytt da jeg så tråden her.

Ut fra magefølelsen tror jeg Polar i år vil komme med noe nytt,både utvendig og innvendig.Har vært veldig likt siden '04 nå,og vi var inni en ny '08,560 i Kalmar for et par dager siden,og det skrek etter fornyelse.

Har sett det før,leeeenge.

Hjelper ikke bare med ny farge på kjøkkenbenken,og fake-fliser på kjøkken og bad lenger nå.

Kom igjen Polar,gi meg et POLAR-KICK i år.

Og vær så snill,å skylle de stygge møbelstoffene fra i år,ned i nærmeste elv.Ikea-preg,og bare "Billy-hylla" mangler.

Vær innovative,som jeg vet dere kan være,også på de "vanlige" vognene.
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 13:42

Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 13:44

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 14:33

Lars Egil.

Meget bra unge mann !!!!!
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 14:36

Joda... men det var ikke sånn imponerende mye nytt akkurat... Lite fantasi når det gjelder nye planløsninger synes jeg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 14:44

Har da lest og sett.

Snakka jo med fabrikken for et par uker siden,og visste at det var lite nytt innvendig.Ny front og litt andre striper.Penere enn i fjor? Tja,fronten er ok,men stripene ? Må se dette "live" først.

Innvendig er jeg mest skuffa.Innredningen ser lik ut som i mange år nå,og noen av de gamle stoffene følger og med.I forhold til Kabe og Cabby føler jeg at Polar-stoffene har et visst Ikea preg,og at det ser billigere og mindre eksklusivt ut,enn i nevnte vogner.Ser da bort fra skinn-variantene som er vist her.

Kan jo være at noen av de nye stoffene ser ok ut i virkeligheten,men Ikea preget i fasong og utforming ser fremdeles inntakt ut.

Og fake-flisene på bad og kjøkken er vel ikke videre vellykka,designmessig.Hvem i huleste har de samme "flisene" på kjøkken og bad hjemme da ? Og svart kjøkkenbenk ???? Nei takk,ikke for meg !!!
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 16:59

Jeg har sansen for både Ikea og Polar jeg! Jeg liker godt innredningen i Polar - men kanskje ikke den mørke benkeplaten. Liker til og med fake-flisene!

Tror også at jeg liker Living-room modulen deres. Så den jo på messa i fjor, men da var vi bare Kabe-orientert, så vi brukte ikke så lang tid på de andre standene.

Gleder meg til å studere både Polar og mye annet på årets messe! cheers
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 17:10

Syns vognene så dritbra ut, dere bjølle gutta blir nok ikke fornøyd før jømna planken kommer på markedet igjen..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 17:34

ARVE skrev:
Har da lest og sett.

Snakka jo med fabrikken for et par uker siden,og visste at det var lite nytt innvendig.Ny front og litt andre striper.Penere enn i fjor? Tja,fronten er ok,men stripene ? Må se dette "live" først.

Innvendig er jeg mest skuffa.Innredningen ser lik ut som i mange år nå,og noen av de gamle stoffene følger og med.I forhold til Kabe og Cabby føler jeg at Polar-stoffene har et visst Ikea preg,og at det ser billigere og mindre eksklusivt ut,enn i nevnte vogner.Ser da bort fra skinn-variantene som er vist her.

Kan jo være at noen av de nye stoffene ser ok ut i virkeligheten,men Ikea preget i fasong og utforming ser fremdeles inntakt ut.

Og fake-flisene på bad og kjøkken er vel ikke videre vellykka,designmessig.Hvem i huleste har de samme "flisene" på kjøkken og bad hjemme da ? Og svart kjøkkenbenk ???? Nei takk,ikke for meg !!!

Arve

gjør de samme refleksjoner som deg...... registrerer imidlertid og at treverket er vel mørkt etter vår smak.....

men for å si noe positevt, de har styrt unna den dumme skrå fronten som ødelegger for sittegruppa, slik som Solifer og kabe har....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 17:40

Hepp....



Kjære julenisse....! santa Polarnytt 190968 Polarnytt 190968 Polarnytt 190968


Jeg tar gjerne en 730 BKS jeg..... Kan vente til Julekvelden og jeg.... Twisted Evil Polarnytt 190968 Trippelkøye må det være...
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 17:46

Rune skrev:
Hepp....



Kjære julenisse....! santa Polarnytt 190968 Polarnytt 190968 Polarnytt 190968


Jeg tar gjerne en 730 BKS jeg..... Kan vente til Julekvelden og jeg.... Twisted Evil Polarnytt 190968 Trippelkøye må det være...

He he..... fikk assosiasjoner til Øystein Sundes "HiFi-asyl" her...

"Kjære Ståle.... bare en liten FM-tuner, du vær så snill..... jeg må, jeg MÅ ha mer......"

Men brorparten her er kanskje ikke så gamle at de hørte den i sin tid???
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 17:48

Betty Boop skrev:
Rune skrev:
Hepp....



Kjære julenisse....! santa Polarnytt 190968 Polarnytt 190968 Polarnytt 190968


Jeg tar gjerne en 730 BKS jeg..... Kan vente til Julekvelden og jeg.... Twisted Evil Polarnytt 190968 Trippelkøye må det være...

He he..... fikk assosiasjoner til Øystein Sundes "HiFi-asyl" her...

"Kjære Ståle.... bare en liten FM-tuner, du vær så snill..... jeg må, jeg MÅ ha mer......"

Men brorparten her er kanskje ikke så gamle at de hørte den i sin tid???

Betty Boop.....

jovisst hørte vi det..... sammen med Vazelina Bilopphøggers......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 17:49

Betty Boop


husker de godt....... "for hu var så pen, slik hu låg der uten BH på plen, mens je låg på magan bak en sten"........
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 17:52

Vegard skrev:
Betty Boop


husker de godt....... "for hu var så pen, slik hu låg der uten BH på plen, mens je låg på magan bak en sten"........

Og det var Vazelina, ja!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 18:00

Betty Boop

"ohhh, Borghild, du er min rosen-knopp", og "je bor på gard og forer skinnmagre høner, står opp om mårran å kjemmer håret med føner"....

Joda, hadde jo litt forhold til de gutta der.... kjente vel tre av de rimelig bra en gang, deriblandt han første vokalisten, Bjørn E Berg, som sang før Viggo Sandvik Hansen kom med....

Bjørn E var en særdeles morsom skrue, en naturlig klovn..... sist jeg var sammen med han, er vel et par år siden, og etter å ha vært nær han en kveld, går en i seng med sabla mage-vondt..... fordi du har ledd deg vondt hele kvelden......

Han er forresten en av norges få ferskvanns-økologer..... en begavet mann, men med en humor og væremåte som tar totalt ufta av et menneske...
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitimeTor 21 Aug 2008 - 18:07

Vegard skrev:
Betty Boop

"ohhh, Borghild, du er min rosen-knopp", og "je bor på gard og forer skinnmagre høner, står opp om mårran å kjemmer håret med føner"....

Joda, hadde jo litt forhold til de gutta der.... kjente vel tre av de rimelig bra en gang, deriblandt han første vokalisten, Bjørn E Berg, som sang før Viggo Sandvik Hansen kom med....

Bjørn E var en særdeles morsom skrue, en naturlig klovn..... sist jeg var sammen med han, er vel et par år siden, og etter å ha vært nær han en kveld, går en i seng med sabla mage-vondt..... fordi du har ledd deg vondt hele kvelden......

Han er forresten en av norges få ferskvanns-økologer..... en begavet mann, men med en humor og væremåte som tar totalt ufta av et menneske...

Morsomt! Har forresten sett lite til deg i musikktråden, Vegard! Du får stikke innom, så kan vi mimre!! Laughing

Nå maser Rufus om pakking for å campe, så jeg får stikke.....

Snakkes!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Polarnytt Empty
PosteTema: Re: Polarnytt   Polarnytt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Polarnytt
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: POLAR-
Gå Til: