CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Luftavfukting i campisen

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Luftavfukting i campisen Empty
PosteTema: Luftavfukting i campisen   Luftavfukting i campisen Icon_minitimeFre 25 Jul 2008 - 20:03

Kjøpte en luftavfukter for en del dager siden, og lot den stå i campisen over natta, ca. 24 timer. Resultatet ble omkring 1,5 liten vann og en luftfuktighet som falt fra 60% til 50 % - det regnet ute riktignok.

Hadde tidligere en tørrball, men den samlet opp kun 0,5 liter i løpet av en uke.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Luftavfukting i campisen Empty
PosteTema: Re: Luftavfukting i campisen   Luftavfukting i campisen Icon_minitimeFre 25 Jul 2008 - 22:35

Hva slags type har du kjøpt?? Jeg har også hatt en slik ball liggende, men har nok mistanke om at den ikke tar toppen av isfjellet engang..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Luftavfukting i campisen Empty
PosteTema: Re: Luftavfukting i campisen   Luftavfukting i campisen Icon_minitimeFre 25 Jul 2008 - 22:38

Tasle skrev:
Kjøpte en luftavfukter for en del dager siden, og lot den stå i campisen over natta, ca. 24 timer. Resultatet ble omkring 1,5 liten vann og en luftfuktighet som falt fra 60% til 50 % - det regnet ute riktignok.

Hadde tidligere en tørrball, men den samlet opp kun 0,5 liter i løpet av en uke.

Tasle

du avfukter nok betraktelig mye mere luft enn den som er inne i vogna da, siden det er mye ventilasjon i vognene.....
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Luftavfukting i campisen Empty
PosteTema: Re: Luftavfukting i campisen   Luftavfukting i campisen Icon_minitimeLør 26 Jul 2008 - 2:30

Jeg kjøpte denne, http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=380366
som jeg fikk til halv pris. Antakelig utgående modell, derfor halv pris.

Du har nok rett Vegard, jeg mistenker å ha tatt en del av fuktigheta utenfra også pga. ventilasjon. Derfor nevnte jeg dette med regn. Men jeg tror en slik avfukter kan være en god ide likevel. Tenker å ha den i vogna når den står parkert på campingen. Avfukteren slår seg automatisk av når tanken er full (2,9 liter).

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Luftavfukting i campisen Empty
PosteTema: Re: Luftavfukting i campisen   Luftavfukting i campisen Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Luftavfukting i campisen
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: