CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Glemmer "alltid" lokket til vanntanken

Go down 
+4
joka
ulla
hpk
Tasle
8 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 22:46

Er det flere enn meg som glemmer å skru på lokket til vanntanken etter fylling? Har mistet to lokk i sommer. Lokket skrur jeg av og legger på trekkhandtaket foran, og der blir det avglemt og faller av under fart, selvfølgelig.

Bestilte et nytt lokk fra forhandleren, denne gangen skal jeg bore et hull i det og feste en ring gjennom hullet, med karabinkrok eller noe slik at det ikke faller av når vogna kommer i bevegelse. Om jeg da glemmer å skru igjen lokket, så skal det i hvert fall ikke forsvinne.

Kanskje noen har en bedre ide? Idea

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 22:55

Er alltid nøye med å sette på lokket og låse det etter påfylling.

Hindrer møkk og utøy fra å komme ned på tanken og unngår pøbelstreker med at noen fyller ulumskheter nedi på faenskap.
Når nøkkelen sitter i tanklokket er det ikke så lett å glemme
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 23:07

Jeg oppdager jo veldig raskt at jeg har glemt lokket- men ikke raskt nok, så jeg er ikke redd for at vanntanken blir infisert på noen måte. Men når vogna har rullet noen hundre meter så er nok lokket falt av fra der det lå, enten fra draget eller fra handtaket foran.

Irriterende problem, men nå skal det bli en slutt på det. Jeg lærer visst litt for seint... Sad Drar innom Clas Ohlson og kjøper det jeg trenger for å fikse problemet i morgen!!

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 23:40

HA EN LITEN LAPP PÅ INNER SIDEN DER DET STÅR "HUSK LOKKET KJÆRE FAR"lol! scratch scratch lol!
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 23:45

ulla skrev:
HA EN LITEN LAPP PÅ INNER SIDEN DER DET STÅR "HUSK LOKKET KJÆRE FAR"lol! scratch scratch lol!

Kanskje det! Jeg hadde tenkt på å konstruere litt elektronikk som gjør slik at bilen ikke starter om tanklokket er av.. lol!

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 23:53

en liten kjede i lokket som festes inni røret...

f.eks
Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Blank_Cap_With_Chain
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 0:03

kan festes i røret med en slik krok:

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Web205009-00010
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 7:01

Den løsninga var smart, joka. Så slipper jeg å feste en hyssingstump utenpå lokket og rundt hjørnet til trekkhandtaket på vogna. Skal se om jeg finner delene som trengs.

(deler til min løsning har jeg allerede. Det blir å kutte to øyne av et patentband, skru det fast i lokket og bruke en snor til å feste lokket i handtaket foran.)

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 10:45

Nei...lokket til vanntanken kommer alltid på plass. Mulig jeg husker det godt etter at armen er laaang etter alle kannene! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 16:07

Eh.....,kremt.Må vel innrømme at jeg mista lokket til reisevogna i sommer.På Bjøllen kan jeg jo skru det av og på uten nøkkel,mens på den gamle Polaren,må det nøkkel til.Hadde ikke nøkkelen tilgjengelig da jeg fylte,og satte det på halvveis,midlertidig.Og dermed lå det igjen i Falkenberg,mens vi befant oss i Helsingborg.Kjøpte nytt av en Polar forhandler i Kalmar,men det passa ikke,så nå pryder en blå liten svamp vannpåfyllinga på Polaren.Men den matcher i hvart fall blåfargen på vogna.Man har da litt stil for svingende !!!!!!

Får bestille ny på Norcamp,og samtidig få litt info om '09-modellene av Polar og Kabe av dem.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 18:35

Hei

det lokket har jeg aldri glemt....... putter det i baklomma når jeg fyller, og det er ikke noe godt å sitte på.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:28

Vegard.

Jeg er alltid naken når jeg fyller vann,så da sliter jeg litt med den lomma.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:29

ARVE skrev:
Vegard.

Jeg er alltid naken når jeg fyller vann,så da sliter jeg litt med den lomma.


Avstår fra å komme med forslag. affraid affraid affraid

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:33

J.O.

Hehe,best det vel.

Var første gang dette skjedde for meg,så rutinene er vanligvis drilla ganske bra.Dum løsning på Polaren,at man ikke får satt på lokket ordentlig uten nøkkelen.Er to spor som lokket skal inn i og så vris rundt med nøkkelen.
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:35

ARVE skrev:
Vegard.

Jeg er alltid naken når jeg fyller vann,så da sliter jeg litt med den lomma.

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Tror jeg står over å kommentere den der.....

Men siden vi står på fastplass, så er det ikke noe problem.... Åpner bare vinduet over vannfyllingshullet og legger lokket i vinduskarmen, så husker man det før eller siden...
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:37

City-vann er tingen Cool

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:37

Carina.

Ææææ,du hadde ikke sett noe uansett,for det er alltid en stor kø av damer når jeg fyller vann.Må være tidlig ute i så fall !!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:38

J.O. skrev:
City-vann er tingen Cool

Er jo liksom derfor jeg bor i byn da.Beste vannet in the city !!!! cheers cheers
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:40

Så du har ikke sånt nymotens utstyr i plankehaugen altså?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:45

J.O.

Njet.

Skal være litt sjauing på camping.Og når jeg spenner musklene med en full dass i den ene hånda,og en full lunge i den andre,så har jo damene noe pent å se på og.I en altfor liten singlet.Hehe........NOT !!!!!
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:45

ARVE skrev:
Carina.

Ææææ,du hadde ikke sett noe uansett,for det er alltid en stor kø av damer når jeg fyller vann.Må være tidlig ute i så fall !!!!!!

Jeg er så liten at jeg ser under.... lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:50

Carina.

At du ser et under sa du ????? Takker takker.
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:52

ARVE skrev:
Carina.

At du ser et under sa du ????? Takker takker.

Herrgud, jeg ler så jeg dauer! lol! Bra kontring!
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:53

Og som vanlig sklir tråden ut til høyre/venstre..... Tema var lokk til vannpåfylling, men nå er vi over på deler som fungerer motsatt....
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:56

J.O. skrev:
City-vann er tingen Cool

Jeg har cityvann, men fyller likevel vann gjennom trakta til ordinær tankåpning -selv hjemme. Ute på campingplasser og bensinstasjoner er ikke alltid cityvann tilgjengelig Very Happy

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:59

CGJ skrev:
Og som vanlig sklir tråden ut til høyre/venstre..... Tema var lokk til vannpåfylling, men nå er vi over på deler som fungerer motsatt....

Ja, ikke sant ??!! Laughing Vettuge svar kommer i de første 10 innleggene, deretter sklir det ut Laughing

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 0:02

på lmc sitter det en plastikkline mellom lokk og innsiden på påfyllingsåpningen, altså da på siden av selve hullet men under ytterlokket.
klønete fortalt men satser på at dere forstår likevel
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 0:20

Jan, det var sånt jeg hadde tenkt på å lage nå. Har kjøpt inn deler (skruer, nylonline m.v.) hos Biltema og Clas i dag. Drar til campingplassen i Skibotn i morgen og fikser det hvis lokket kommer i posten tidsnok. Forhandler holder til 17 mil herfra... akk..

Skal samtidig sjekke om kjøleskapet (som ikke vil gå på 230 V lenger) virker på 12 V. Tar med en ekstra, regulert 12 V lader også. Med gass er alt OK.

Skal også sjekke om antenna er OK, syns jeg får for svake signaler. Og samtidig tar jeg med W/T (27 MHz) for å høre om det er noe trafikk "på lufta" der inne.

Og kameraer for fotosafari.. Glemmer "alltid" lokket til vanntanken 653975

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 10:23

Tasle skrev:
CGJ skrev:
Og som vanlig sklir tråden ut til høyre/venstre..... Tema var lokk til vannpåfylling, men nå er vi over på deler som fungerer motsatt....

Ja, ikke sant ??!! Laughing Vettuge svar kommer i de første 10 innleggene, deretter sklir det ut Laughing

Sklir ut?
Dette er mer som surfing.lol! lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 16:02

CGJ skrev:
ARVE skrev:
Carina.

At du ser et under sa du ????? Takker takker.

Herrgud, jeg ler så jeg dauer! lol! Bra kontring!

Carina.

Hehe,ikke dau 'a !!!!!!! Blir litt tungt å ha ansvaret for det der. Glemmer "alltid" lokket til vanntanken 265129
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 22:25

ARVE skrev:
CGJ skrev:
ARVE skrev:
Carina.

At du ser et under sa du ????? Takker takker.

Herrgud, jeg ler så jeg dauer! lol! Bra kontring!

Carina.

Hehe,ikke dau 'a !!!!!!! Blir litt tungt å ha ansvaret for det der. Glemmer "alltid" lokket til vanntanken 265129

Døde ikke da.... Men du verden så morsomme kontringer du presterer innimellom... U make my day!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 22:28

Carina.

Varmer å høre at noen setter pris på noe av galskapen jeg formidler her.

Noen hadde vel helst sett at jeg kappa begge henda av meg for å få et mer seriøst forum,men da kan de jo bare logge seg på NCC-forumet.ikke sant ?
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 22:31

ARVE skrev:
Carina.

Varmer å høre at noen setter pris på noe av galskapen jeg formidler her.

Noen hadde vel helst sett at jeg kappa begge henda av meg for å få et mer seriøst forum,men da kan de jo bare logge seg på NCC-forumet.ikke sant ?

Helt korrekt.... Derfor er jeg heller her, selv om jeg akkurat har betalt kontigenten til NCC..... Må jo ha billig propan og gratis overnatting etter 8 dyre sånne....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 22:34

Carina.

Mange av oss som har vært med en stund her,kom jo fra NCC-forumet,og gikk litt lei av "dresseringa" fra moderatorene der etter hvert.Her har vi en sjef som liker humor,og de som har attakert noen av oss "verstingene" her,har fått beskjed om at det er sånn The Big Boss vil ha det,og de har da valgt å forlate oss,eller blitt sparka på huet og ræva ut.

Var litt ufine angrep en stund.
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 22:55

ARVE skrev:
Carina.

Mange av oss som har vært med en stund her,kom jo fra NCC-forumet,og gikk litt lei av "dresseringa" fra moderatorene der etter hvert.Her har vi en sjef som liker humor,og de som har attakert noen av oss "verstingene" her,har fått beskjed om at det er sånn The Big Boss vil ha det,og de har da valgt å forlate oss,eller blitt sparka på huet og ræva ut.

Var litt ufine angrep en stund.

Godt jeg allerede er herdet.... NCC er greit å titte innom og nyte fordeler av, men når det gjelder skravling om og rundt caravan, er dette mer min smak.... Fisefint er ikke min greie.... Liker å kalle en spade for en spade og le når jeg føler for det, ikke når noen ber meg om det.... Dermed basta...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Empty
PosteTema: Re: Glemmer "alltid" lokket til vanntanken   Glemmer "alltid" lokket til vanntanken Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Glemmer "alltid" lokket til vanntanken
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Verktøy for åpning av lokket til vanntanken
» Kjærlighet jeg ikke glemmer
» Hjelp ønske til å finne "MALJER"
» "Førstereis"- trenger litt anbefalinger
» Noen med "Extra Bra Bilstereo" i vogna?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: