CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nytte av bord i sittegruppe????

Go down 
+6
Stardustsilver
hpk
Jan Ole
OyvindSP
CGJ
Turisten
10 posters
AvInnlegg
Turisten
CARAVANER
CARAVANER
Turisten


Male
Antall Innlegg : 58
Age : 62
Localisation : Hønefoss, - Dokka camping
Registration date : 25.08.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 9:37

Jeg har en ide om å bytte ut bordet i sittegruppen min med et ovalt bord, da jeg syntes det er trassig med hele tiden å måtte smyge meg inn med bena under bordet når man skal sitte. No

Noen som har noen ideer om hvor man kan skaffe slike løse ovale bord til en vettu pris? Shocked

Dette er i en Hobby 720.
Til Toppen Go down
http://www.grensegata.com
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 9:57

Vi har snudd bordet litt vi da.... I stedet for å ha det stående rett inn, så har vi satt det sånn



___
I<>I


Om du ta tenker deg at det er rundsittergruppa med bordet i midten...
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 10:00

Glemte å si at mannen i huset er lang i beina, så han sitter der bordbeina ikke er....
Til Toppen Go down
Turisten
CARAVANER
CARAVANER
Turisten


Male
Antall Innlegg : 58
Age : 62
Localisation : Hønefoss, - Dokka camping
Registration date : 25.08.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 10:05

Har en nabo med en LMC og der er det ovalt bord og det funker mye bedre....
Det er værst på vinteren da bordet blir brukt mest.
Til Toppen Go down
http://www.grensegata.com
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 10:40

Det nye bordet til Hobby har hjul undrer, fungerer perfekt selv om bordet er fullt oppdekket.
Til Toppen Go down
Turisten
CARAVANER
CARAVANER
Turisten


Male
Antall Innlegg : 58
Age : 62
Localisation : Hønefoss, - Dokka camping
Registration date : 25.08.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 11:12

Hva er pris på slike løse bord? event. hvor er det gode priser?

Har på følelsen at det varierer mye....
Til Toppen Go down
http://www.grensegata.com
Gjest
Gjest




Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 13:28

OyvindSP skrev:
Det nye bordet til Hobby har hjul undrer, fungerer perfekt selv om bordet er fullt oppdekket.

Hei

hva ved kjøring, må en sette bordet opp/ned da, eller er det noe låsing-sikring på dette?????
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 16:41

Vegard skrev:
OyvindSP skrev:
Det nye bordet til Hobby har hjul undrer, fungerer perfekt selv om bordet er fullt oppdekket.

Hei

hva ved kjøring, må en sette bordet opp/ned da, eller er det noe låsing-sikring på dette?????

Da henger det på et ekstra hengerfeste bak vogna. rendeer

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 18:26

Vegard skrev:
OyvindSP skrev:
Det nye bordet til Hobby har hjul undrer, fungerer perfekt selv om bordet er fullt oppdekket.

Hei

hva ved kjøring, må en sette bordet opp/ned da, eller er det noe låsing-sikring på dette?????
Hobbyen går så stødig at bordet flytter seg ikke - vi kjører til og med ferdig pådekket til middag Cool

Hjulene sitter på skrå i hjørnene og er beregnet for lettere å kunne rotere bordet, ikke for å dra det att og fram. Vi bruker å slå det ned i liggestilling under kjøring.
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 18:28

Turisten skrev:
Hva er pris på slike løse bord? event. hvor er det gode priser?

Har på følelsen at det varierer mye....
Kan du ikke bare få tak i en løs bordplate og skru på det gamle understellet? Om det ikke fins passende å få kjøpt ferdig er det bare å kontakte en møbelsnekker. Det burde ikke koste all verden.
Til Toppen Go down
Stardustsilver
CARAVANER
CARAVANER
Stardustsilver


Male
Antall Innlegg : 54
Age : 54
Localisation : Oppland
Registration date : 18.02.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 21:17

Vegard skrev:
OyvindSP skrev:
Det nye bordet til Hobby har hjul undrer, fungerer perfekt selv om bordet er fullt oppdekket.

Hei

hva ved kjøring, må en sette bordet opp/ned da, eller er det noe låsing-sikring på dette?????

I min hobby fulgte det med 2 gummi "tøfler" til å feste rundt bena (hjulene) på bordet ved kjøring.
Til Toppen Go down
http://picasaweb.google.co.uk/Stardustsilver08/Mondeo
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeTir 26 Aug 2008 - 8:44

Stardustsilver skrev:
Vegard skrev:
OyvindSP skrev:
Det nye bordet til Hobby har hjul undrer, fungerer perfekt selv om bordet er fullt oppdekket.

Hei

hva ved kjøring, må en sette bordet opp/ned da, eller er det noe låsing-sikring på dette?????

I min hobby fulgte det med 2 gummi "tøfler" til å feste rundt bena (hjulene) på bordet ved kjøring.

TØFLER JA! Jeg svarte aldri jeg, for jeg visste ikke hva jeg skulle kalle de rare svarte gummigreiene, men nå vet jeg! Med tøflene på står bordet som spikra!
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeTir 26 Aug 2008 - 9:11

Øyvind: Nå synes jeg du snart skal forbarme deg over det ensomme spikerteltet ditt!
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeTir 26 Aug 2008 - 10:49

OyvindSP skrev:
Stardustsilver skrev:
Vegard skrev:
OyvindSP skrev:
Det nye bordet til Hobby har hjul undrer, fungerer perfekt selv om bordet er fullt oppdekket.

Hei

hva ved kjøring, må en sette bordet opp/ned da, eller er det noe låsing-sikring på dette?????

I min hobby fulgte det med 2 gummi "tøfler" til å feste rundt bena (hjulene) på bordet ved kjøring.

TØFLER JA! Jeg svarte aldri jeg, for jeg visste ikke hva jeg skulle kalle de rare svarte gummigreiene, men nå vet jeg! Med tøflene på står bordet som spikra!

Alt man ikke vet navnet på, heter Dingz!!
Til Toppen Go down
Turisten
CARAVANER
CARAVANER
Turisten


Male
Antall Innlegg : 58
Age : 62
Localisation : Hønefoss, - Dokka camping
Registration date : 25.08.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeTir 26 Aug 2008 - 11:23

Jammen ble det mye diskusjon ut av et spørsmål om bord......
Til Toppen Go down
http://www.grensegata.com
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeTir 26 Aug 2008 - 15:32

Har vært i noe 250 bredde vogner som har kjøpt bord til 230 vogn, var mye bedre å komme til , kommer til å gjøre det samme selv.
Fyller ikke helt opp hvis man skal re opp sittegruppa, men med litt kryssfinerbiter (som ligger lagret under sofaputene) så ordner det seg også.
Til Toppen Go down
K@ffe@vt@len
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
K@ffe@vt@len


Female
Antall Innlegg : 287
Localisation : Midt Norge
Registration date : 17.08.2008

Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitimeOns 3 Sep 2008 - 22:44

OyvindSP skrev:
Stardustsilver skrev:
Vegard skrev:
OyvindSP skrev:
Det nye bordet til Hobby har hjul undrer, fungerer perfekt selv om bordet er fullt oppdekket.

Hei

hva ved kjøring, må en sette bordet opp/ned da, eller er det noe låsing-sikring på dette?????

I min hobby fulgte det med 2 gummi "tøfler" til å feste rundt bena (hjulene) på bordet ved kjøring.

TØFLER JA! Jeg svarte aldri jeg, for jeg visste ikke hva jeg skulle kalle de rare svarte gummigreiene, men nå vet jeg! Med tøflene på står bordet som spikra!

Der fikk jeg forklaring på hva de svarte sakene var for noe... lol! Hva kan man ikke bruke forumet til...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nytte av bord i sittegruppe???? Empty
PosteTema: Re: Nytte av bord i sittegruppe????   Nytte av bord i sittegruppe???? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Nytte av bord i sittegruppe????
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bord til campingvogn
» Fornye sittegruppe
» Takluke sittegruppe
» lage barneseng av sittegruppe 650 kfu
» Sittegruppe i Dethleffs 720 TK eller 740 TK

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: