CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt...

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ellinor

Ellinor


Antall Innlegg : 9
Registration date : 01.09.2008

Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt... Empty
PosteTema: Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt...   Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt... Icon_minitimeMan 1 Sep 2008 - 23:12

Heisann...
Har kjøpt meg ei nygammelvogn... cheers den skal pusses helt opp - eller ned... i vinter... male,sy o.s.v...
Vogna er ei Hobby Prestige 580 1982 modell...
Skjønner at det er folk med erfaring i bøtter og spann her inne study jeg kommer garantert til å spørre om ting jeg lurer på etterhvert...
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt... Empty
PosteTema: Re: Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt...   Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt... Icon_minitimeMan 1 Sep 2008 - 23:14

Ellinor skrev:
Heisann...
Har kjøpt meg ei nygammelvogn... cheers den skal pusses helt opp - eller ned... i vinter... male,sy o.s.v...
Vogna er ei Hobby Prestige 580 1982 modell...
Skjønner at det er folk med erfaring i bøtter og spann her inne study jeg kommer garantert til å spørre om ting jeg lurer på etterhvert...
velkommen hit Ellinor
ja her finnes det ikke dumme spørsmål, men det kan komme noe merkelige svar her innimellom.
men mange her inne har gjort veldig mye med vogner så her får du garantert svar som kan brukes
Til Toppen Go down
 
Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som har tips om fin plass på Rügen?
» Problemer med dørlåsen, noen tips?
» SKAL MALE VOGNA! Noen tips tas imot med takk!
» mulig første vogn Knaus Azur Royale 540 noen tips?
» Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: