| Campingplasser i Sverige | |
|
+17Jan annirasta ulla Campern Camping Kai OyvindSP Harald Thomas Hansen campingpia:) hpk bjørn Jan Ole Lars Egil Johnny Sven Erik Elisabeth 21 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 24 Jun 2008 - 21:10 | |
| heisann Harald hvorfor ikke resie til en plass som er stor nok, først som sist?????? du har jo vært der før hehehe god tur hos søta bror!!!!! 11 dager igjen |
|
| |
OyvindSP DIREKTØR!
Antall Innlegg : 640 Localisation : Slemmestad Registration date : 24.06.2008
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 24 Jun 2008 - 22:33 | |
| - Harald skrev:
- Prøvde å reservere plass på Boda Sand camping,men fikk svar på mailen at de kun hadde plasser uten EL, så det blir uaktuelt....men det finnes vel flere fine plasser på oland??
Vi har vært flere ganger på Ekerums camping, mye roligere enn Böda Sand, og vel så bra utstyrt. Kan nok være seint å få plass der nå, men verdt et forsøk. http://www.ekerum.nu/ | |
|
| |
Harald MODERATOR
Antall Innlegg : 4221 Registration date : 21.03.2008
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 24 Jun 2008 - 22:34 | |
| - Tove skrev:
- Harald skrev:
- Prøvde å reservere plass på Boda Sand camping,men fikk svar på mailen at de kun hadde plasser uten EL, så det blir uaktuelt....men det finnes vel flere fine plasser på oland??
Har du prøvd denne siden her Harald
[url=http://www.camping.se/templates/mapsearch____96.aspx?areaId=10004 http://www.camping.se/templates/mapsearch____96.aspx?areaId=10004[/quote[/url]] nei,den har eg ikke sett før...takker Tove | |
|
| |
Harald MODERATOR
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 24 Jun 2008 - 22:37 | |
| - OyvindSP skrev:
- Harald skrev:
Vi har vært flere ganger på Ekerums camping, mye roligere enn Böda Sand, og vel så bra utstyrt. Kan nok være seint å få plass der nå, men verdt et forsøk. [url=http://www.ekerum.nu/ m] http://www.ekerum.nu/[/quote]m[/url] Takker Øyvind,det blir nok en råd..fin plass det der:o) | |
|
| |
Harald MODERATOR
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 24 Jun 2008 - 22:41 | |
| - Morten t skrev:
- heisann Harald
hvorfor ikke resie til en plass som er stor nok, først som sist?????? du har jo vært der før hehehe god tur hos søta bror!!!!! 11 dager igjen Det er hunden som stopper italiatur Morten. Men har vi fint vær i Sverige foretrekker eg faktisk Sverige,Problemet er jo at man ikke er safe ang,vær God tur til deg og,hils Heidi og guttene,hadde vært moro å truffet dere i år også,ta turen om sverige hjem da vel,skal holde av plass til dere om du holder kaffi | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 24 Jun 2008 - 22:44 | |
| Harald
kennel, harald...... få kjøteren inn på kennel...... har godt av ferie den og...... |
|
| |
Camping Kai BARON!
Antall Innlegg : 2429 Registration date : 14.05.2007
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 24 Jun 2008 - 22:48 | |
| Mens vi prater om svenske campingplasser.
Ringte til Villa Bjørkhagen i Jønkøping for å reservere plass en helg i August.Det er en messe der den helgen så vi måtte betale fra Tirsdag til Søndag selv om vi kommer på fredag og reiser på Søndag.Greit nok , så skulle hun sende meg en faktura som ble bekreftelsen min på plassen etter at den var betalt.
Jeg spurte henne pent om hun kunne sende den fakturaen fort som mulig da jeg reiser på ferie neste fredag og blir borte i en måned.Men det kunne hun ikke , hun sendte den når hun hadde noe annet som skulle postes , og viste ikke når det ble.Jeg fortalte henne en gang til at jeg kom til å være bortreist i hele Juli og mest sannsylig ikke få betalt den før i begynnelsen av August.
Hva fikk jeg til svar , jo det var ikke hennes problem hun solgte bare plassen til noen andre sa hun og ønsket meg velkommen.
Makan til service. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 24 Jun 2008 - 23:01 | |
| Istedenfor å maile så ringte jeg på Böda Sand. De var veldig greie, flytta litt på ankomstdato og så var der plass med vann og avløp. Regninga fikk jeg på mail samme ettermiddag, funka kjempefint så langt det...... Har jo aldri booka noe campingplass i mitt liv jeg før........hva gjør en ikke for at ungene skal ha det topp......og vi sjøl og da selvfølgelig......... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 24 Jun 2008 - 23:05 | |
| - OyvindSP skrev:
- Harald skrev:
Vi har vært flere ganger på Ekerums camping, mye roligere enn Böda Sand, og vel så bra utstyrt. Kan nok være seint å få plass der nå, men verdt et forsøk. http://www.ekerum.nu/
Ekerum har vi lagt på et par netter. Jeg likte meg ikke der. Syns det var enormt med trær og nesten ikke sol nede der på plassene vi var......stranda er sikkert grei og likeså resten...... Kan ha noe å si at det regnet da vi var der og var innmari fullt, syns det var trangt og trær over alt der jeg........ |
|
| |
Harald MODERATOR
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Ons 25 Jun 2008 - 15:34 | |
| Fikk akkurat bekreftet plass på bodasand nå.....14 dager fra 18.juli Kjempegreier det.....da har vi en liten plan,måtte bare været bli bra nå da.. | |
|
| |
Lars Egil STATSMINISTER!!!
Antall Innlegg : 3858 Age : 52 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Ons 25 Jun 2008 - 20:12 | |
| | |
|
| |
Antall Innlegg : 3858 Age : 52 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Ons 25 Jun 2008 - 20:16 | |
| | |
|
| |
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Ons 25 Jun 2008 - 20:31 | |
| Vi fikk en avbestilling fra reisefølget vårt, så nå lurer jeg på om vi skal lure oss over til Öland.... | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Ons 25 Jun 2008 - 20:32 | |
| Aaaah.........Böda Sand..........mine barns sommerparadis........og mitt....... Vi har og bestilt plass for første gang i år og gleder oss ... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Ons 25 Jun 2008 - 20:33 | |
| - Lars Egil skrev:
- Vi fikk en avbestilling fra reisefølget vårt, så nå lurer jeg på om vi skal lure oss over til Öland....
Tror ikke du vil angre på det........er masse å se og oppleve der........ |
|
| |
Campern ROYAL CARAVANER
Antall Innlegg : 590 Age : 53 Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna Registration date : 26.11.2007
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 1 Jul 2008 - 15:38 | |
| Hadde tenkt oss en tur til solvik camping, men var litt sent ute for der var det fult. Noen andre gode tips i samme område. Vi skal ligge en uke på daftø først. Noen som har vært her: GrebbestadFjorden camping?
Må være fint for unger. | |
|
| |
OyvindSP DIREKTØR!
Antall Innlegg : 640 Localisation : Slemmestad Registration date : 24.06.2008
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Ons 2 Jul 2008 - 12:04 | |
| - May-Britt skrev:
- Aaaah.........Böda Sand..........mine barns sommerparadis........og mitt.......
Vi har og bestilt plass for første gang i år og gleder oss ... Vi var innom der på formiddagsbesøk på en av våre mange reiser til Öland, og jeg blei litt skuffa, det var MYE bråk og ENDA flere mennesker. Stranda vender mot åpne havet, mye bølger. Tjokkfullt på stranda og høy musikk fra baren. Helt sikkert OK for de med større barn, men for oss var den visitten nok! | |
|
| |
ulla BARON!
Antall Innlegg : 2170 Localisation : Ski Registration date : 30.09.2007
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Ons 2 Jul 2008 - 13:03 | |
| Ikke lett å finne drømmestedet lenger synes jeg.. Min plas i Sverige er bra,fin badestrand langgrunt og en ok gjesteplas med el.. Cafe huset ok god mat osv,men rolig på plassen etter ca 22-23 ikke bråk.. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Søn 11 Jan 2009 - 22:09 | |
| |
|
| |
hpk HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1432 Age : 58 Localisation : Raufoss Registration date : 06.03.2008
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Søn 11 Jan 2009 - 22:28 | |
| - Rune skrev:
- Noen som kjenner denne plassen.. : http://www.funcityvarberg.se/
Jada, var i parken i sommer. Så ikke så nøye på campingen, men det er en typisk plass du tar en natt eller to ifm et besøk i parken - ikke for feriecamping. Har ligget på Apelviken i Varberg et par år, og i fjor brukte vi en dag i FunCity. Det er en litt annerledes fornøyelsespark. Et stort område med masse forskjellig for enhver smak. Karuseller, loddboder, dyrepark, badeland, sirkus, robåter, barneunderholdning, westernby, klatrepark...... En del av utstyret var nok sanket sammen fra diverse tivoli, men greit nok. Alt var gratis etter at inngangen var betalt. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Man 12 Jan 2009 - 0:22 | |
| Og på Apelviken blir du underholdt av toget som tuter ved campingen,20 timer i døgnet.
Grrr !!!!!! |
|
| |
hpk HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1432 Age : 58 Localisation : Raufoss Registration date : 06.03.2008
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 13 Jan 2009 - 0:04 | |
| - ARVE skrev:
- Og på Apelviken blir du underholdt av toget som tuter ved campingen,20 timer i døgnet.
Grrr !!!!!! Dette er vel behørig debattert før, men for å være ærlig så har vi ikke merket så mye av dette toget. Første året lå vi helt oppe ved fotballbanen så da blir det flere hundre meter unna. I fjor lå vi adskillig nærmere (J17) og da var jeg skeptisk til støyen, men vi merket lite til den da også. Når plassen er smekkfull demper nok vognene en del av lyden. Man bør nok styre unna den nederste delen av snippen opp mot resepsjonen og den nederste delen av plassen på områdene R, S og T | |
|
| |
annirasta
Antall Innlegg : 3 Age : 39 Localisation : Bergen, Hordaland Registration date : 06.06.2010
| Tema: Hei Søn 6 Jun 2010 - 20:00 | |
| Dette er ikke noe svar altså, men jeg bare lurer på om noen kan hjelpe meg. Har akkurat blitt medlem her, og skjønner ikke hvordan jeg kan lage en ny tråd. Trenger råd ang campingplasser langs vestkysten av Sverige.. Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg lager en tråd, som folk kan svare på? | |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Søn 6 Jun 2010 - 20:01 | |
| du klikker på new topic oppe i venstre hjørne | |
|
| |
annirasta
Antall Innlegg : 3 Age : 39 Localisation : Bergen, Hordaland Registration date : 06.06.2010
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Søn 6 Jun 2010 - 20:09 | |
| Tusen takk! Nå har jeg jaggu klart det | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Fre 16 Jul 2010 - 12:49 | |
| |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
Antall Innlegg : 506 Localisation : Bodø Registration date : 29.08.2008
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Ons 29 Des 2010 - 1:27 | |
| | |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Søn 13 Feb 2011 - 1:13 | |
| Sitter å ser litt på campinger rundt Stockholm. Har tenkt å kjøre E4 sørover mot Stockholm, kanskje være der et par dager, så videre til Örebro. Noen som har forslag til plass i nærheten av Stockholm? | |
|
| |
ArneO GENERAL!
Antall Innlegg : 2903 Age : 59 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Man 14 Feb 2011 - 9:58 | |
| | |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Man 14 Feb 2011 - 17:58 | |
| | |
|
| |
ArneO GENERAL!
Antall Innlegg : 2903 Age : 59 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Man 14 Feb 2011 - 23:34 | |
| Busstoppet er rett på utsiden av campingen, husk bare å kjøpe billett på forhånd. Vi kjøpte "dagskort" og fikk en "elektronisk" billett som kan fylles opp på nytt. Virket på buss, trikk og t-bane. Husker ikke om den virket på toget, for det brukte vi ikke. | |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 26 Apr 2011 - 17:19 | |
| I Gustavsvik kan man ikke bestille på forhånd og få opplyst om hvilken plass man får, og er man flere vogner, er man ikke garantert å få plass ved siden av hverandre.... det var det rareste jeg har hørt. Det kan man jo gjøre på de fleste andre plasser | |
|
| |
Jan Ole MODERATOR
Antall Innlegg : 13247 Age : 57 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 26 Apr 2011 - 20:02 | |
| Med fare for å virke litt surmaga vil jeg si at reglene rundt booking er i ferd med å bli ganske negative rundt om, friheten som vi opplevde for få år siden blir liksom innsnevret. Mitt råd blir da å bytte ut de store kjente plassene med mindre og ofte velstelte og rimeligere plasser. _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
| |
ArneO GENERAL!
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 26 Apr 2011 - 20:26 | |
| En del av plassene med mest trykk er kanskje også litt verre å holde rene kan det se ut som... | |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 26 Apr 2011 - 21:11 | |
| - Jan Ole skrev:
- Med fare for å virke litt surmaga vil jeg si at reglene rundt booking er i ferd med å bli ganske negative rundt om, friheten som vi opplevde for få år siden blir liksom innsnevret.
Mitt råd blir da å bytte ut de store kjente plassene med mindre og ofte velstelte og rimeligere plasser. Tja, har du noen forslag i nærheten til Örebro, som et alternativ? I Västervik (Lysingsbadet) fungerte det meget bra, bestilte vi 2 plasser, med plassnummer og alt, og alt svarte til forventningene. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige | |
| |
|
| |
| Campingplasser i Sverige | |
|