CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Campingplasser i Sverige

Go down 
+17
Jan
annirasta
ulla
Campern
Camping Kai
OyvindSP
Harald
Thomas
Hansen
campingpia:)
hpk
bjørn
Jan Ole
Lars Egil
Johnny
Sven Erik
Elisabeth
21 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest

Campingplasser i Sverige - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 21:10

heisann Harald

hvorfor ikke resie til en plass som er stor nok, først som sist??????
du har jo vært der før hehehe god tur hos søta bror!!!!!
11 dager igjen Razz
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP

Male
Antall Innlegg : 640
Registration date : 24.06.2008

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:33

Harald skrev:
Prøvde å reservere plass på Boda Sand camping,men fikk svar på mailen at de kun hadde plasser uten EL, så det blir uaktuelt....men det finnes vel flere fine plasser på oland??

Vi har vært flere ganger på Ekerums camping, mye roligere enn Böda Sand, og vel så bra utstyrt. Kan nok være seint å få plass der nå, men verdt et forsøk. http://www.ekerum.nu/
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald

Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:34

Tove skrev:
Harald skrev:
Prøvde å reservere plass på Boda Sand camping,men fikk svar på mailen at de kun hadde plasser uten EL, så det blir uaktuelt....men det finnes vel flere fine plasser på oland??

Har du prøvd denne siden her Harald

[url=http://www.camping.se/templates/mapsearch____96.aspx?areaId=10004
http://www.camping.se/templates/mapsearch____96.aspx?areaId=10004[/quote[/url]] nei,den har eg ikke sett før...takker Tove
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:37

OyvindSP skrev:
Harald skrev:

Vi har vært flere ganger på Ekerums camping, mye roligere enn Böda Sand, og vel så bra utstyrt. Kan nok være seint å få plass der nå, men verdt et forsøk. [url=http://www.ekerum.nu/
m]http://www.ekerum.nu/[/quote]m[/url] Takker Øyvind,det blir nok en råd..fin plass det der:o)
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:41

Morten t skrev:
heisann Harald

hvorfor ikke resie til en plass som er stor nok, først som sist??????
du har jo vært der før hehehe god tur hos søta bror!!!!!
11 dager igjen Razz
Det er hunden som stopper italiatur Morten.
Men har vi fint vær i Sverige foretrekker eg faktisk Sverige,Problemet er jo at man ikke er safe ang,vær
God tur til deg og,hils Heidi og guttene,hadde vært moro å truffet dere i år også,ta turen om sverige hjem da vel,skal holde av plass til dere om du holder kaffi Basketball Basketball
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:44

Harald

kennel, harald...... få kjøteren inn på kennel...... har godt av ferie den og......
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai

Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:48

Mens vi prater om svenske campingplasser.

Ringte til Villa Bjørkhagen i Jønkøping for å reservere plass en helg i August.Det er en messe der den helgen så vi måtte betale fra Tirsdag til Søndag selv om vi kommer på fredag og reiser på Søndag.Greit nok , så skulle hun sende meg en faktura som ble bekreftelsen min på plassen etter at den var betalt.

Jeg spurte henne pent om hun kunne sende den fakturaen fort som mulig da jeg reiser på ferie neste fredag og blir borte i en måned.Men det kunne hun ikke , hun sendte den når hun hadde noe annet som skulle postes , og viste ikke når det ble.Jeg fortalte henne en gang til at jeg kom til å være bortreist i hele Juli og mest sannsylig ikke få betalt den før i begynnelsen av August.

Hva fikk jeg til svar , jo det var ikke hennes problem hun solgte bare plassen til noen andre sa hun og ønsket meg velkommen.

Makan til service.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:01

Istedenfor å maile så ringte jeg på Böda Sand. De var veldig greie, flytta litt på ankomstdato og så var der plass med vann og avløp. Regninga fikk jeg på mail samme ettermiddag, funka kjempefint så langt det......

Har jo aldri booka noe campingplass i mitt liv jeg før........hva gjør en ikke for at ungene skal ha det topp......og vi sjøl og da selvfølgelig.........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:05

OyvindSP skrev:
Harald skrev:

Vi har vært flere ganger på Ekerums camping, mye roligere enn Böda Sand, og vel så bra utstyrt. Kan nok være seint å få plass der nå, men verdt et forsøk. http://www.ekerum.nu/

Ekerum har vi lagt på et par netter. Jeg likte meg ikke der. Syns det var enormt med trær og nesten ikke sol nede der på plassene vi var......stranda er sikkert grei og likeså resten......

Kan ha noe å si at det regnet da vi var der og var innmari fullt, syns det var trangt og trær over alt der jeg........
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 15:34

Fikk akkurat bekreftet plass på bodasand nå.....14 dager fra 18.juli
Kjempegreier det.....da har vi en liten plan,måtte bare været bli bra nå da..
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!

Male
Antall Innlegg : 3858
Registration date : 20.06.2007

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 20:12

Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 20:16

Campingplasser i Sverige - Page 2 2737_Pano_Img__20080401111052
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 20:31

Vi fikk en avbestilling fra reisefølget vårt, så nå lurer jeg på om vi skal lure oss over til Öland....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 20:32

Aaaah.........Böda Sand..........mine barns sommerparadis........og mitt.......

Vi har og bestilt plass for første gang i år og gleder oss ... Cool
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 20:33

Lars Egil skrev:
Vi fikk en avbestilling fra reisefølget vårt, så nå lurer jeg på om vi skal lure oss over til Öland....

Tror ikke du vil angre på det........er masse å se og oppleve der........
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern

Male
Antall Innlegg : 590
Registration date : 26.11.2007

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 1 Jul 2008 - 15:38

Hadde tenkt oss en tur til solvik camping, men var litt sent ute for der var det fult. Noen andre gode tips i samme område.
Vi skal ligge en uke på daftø først.
Noen som har vært her: GrebbestadFjorden camping?

Må være fint for unger.
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP

Male
Antall Innlegg : 640
Registration date : 24.06.2008

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeOns 2 Jul 2008 - 12:04

May-Britt skrev:
Aaaah.........Böda Sand..........mine barns sommerparadis........og mitt.......

Vi har og bestilt plass for første gang i år og gleder oss ... Cool

Vi var innom der på formiddagsbesøk på en av våre mange reiser til Öland, og jeg blei litt skuffa, det var MYE bråk og ENDA flere mennesker. Stranda vender mot åpne havet, mye bølger. Tjokkfullt på stranda og høy musikk fra baren. Helt sikkert OK for de med større barn, men for oss var den visitten nok!
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla

Female
Antall Innlegg : 2170
Registration date : 30.09.2007

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeOns 2 Jul 2008 - 13:03

Ikke lett å finne drømmestedet lenger synes jeg..
Min plas i Sverige er bra,fin badestrand langgrunt og en ok gjesteplas med el..
Cafe huset ok god mat osv,men rolig på plassen etter ca 22-23 ikke bråk..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Jan 2009 - 22:09

Noen som kjenner denne plassen.. : http://www.funcityvarberg.se/
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk

Male
Antall Innlegg : 1432
Registration date : 06.03.2008

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Jan 2009 - 22:28

Rune skrev:
Noen som kjenner denne plassen.. : http://www.funcityvarberg.se/
Jada, var i parken i sommer. Så ikke så nøye på campingen, men det er en typisk plass du tar en natt eller to ifm et besøk i parken - ikke for feriecamping.

Har ligget på Apelviken i Varberg et par år, og i fjor brukte vi en dag i FunCity. Det er en litt annerledes fornøyelsespark. Et stort område med masse forskjellig for enhver smak. Karuseller, loddboder, dyrepark, badeland, sirkus, robåter, barneunderholdning, westernby, klatrepark......
En del av utstyret var nok sanket sammen fra diverse tivoli, men greit nok. Alt var gratis etter at inngangen var betalt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Jan 2009 - 0:22

Og på Apelviken blir du underholdt av toget som tuter ved campingen,20 timer i døgnet.

Grrr !!!!!!
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk

Male
Antall Innlegg : 1432
Registration date : 06.03.2008

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 0:04

ARVE skrev:
Og på Apelviken blir du underholdt av toget som tuter ved campingen,20 timer i døgnet.

Grrr !!!!!!
Dette er vel behørig debattert før, men for å være ærlig så har vi ikke merket så mye av dette toget. Første året lå vi helt oppe ved fotballbanen så da blir det flere hundre meter unna. I fjor lå vi adskillig nærmere (J17) og da var jeg skeptisk til støyen, men vi merket lite til den da også. Når plassen er smekkfull demper nok vognene en del av lyden.
Man bør nok styre unna den nederste delen av snippen opp mot resepsjonen og den nederste delen av plassen på områdene R, S og T
Til Toppen Go down
annirasta

Female
Antall Innlegg : 3
Registration date : 06.06.2010

PosteTema: Hei   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeSøn 6 Jun 2010 - 20:00

Dette er ikke noe svar altså, men jeg bare lurer på om noen kan hjelpe meg.
Har akkurat blitt medlem her, og skjønner ikke hvordan jeg kan lage en ny tråd. Trenger råd ang campingplasser langs vestkysten av Sverige.. Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg lager en tråd, som folk kan svare på?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan

Male
Antall Innlegg : 15679
Registration date : 11.03.2007

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeSøn 6 Jun 2010 - 20:01

du klikker på new topic oppe i venstre hjørne
Til Toppen Go down
annirasta

Female
Antall Innlegg : 3
Registration date : 06.06.2010

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeSøn 6 Jun 2010 - 20:09

Tusen takk! Nå har jeg jaggu klart det Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010 - 12:49

Nokon som har vært på denne campingen i Halmstad?

www.hagonscamping.se
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André

Male
Antall Innlegg : 506
Registration date : 29.08.2008

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Des 2010 - 1:27

Noen som har vært på denne campingen?

http://parkenzoo.se/
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeSøn 13 Feb 2011 - 1:13

Sitter å ser litt på campinger rundt Stockholm. Har tenkt å kjøre E4 sørover mot Stockholm, kanskje være der et par dager, så videre til Örebro. Noen som har forslag til plass i nærheten av Stockholm?
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO

Male
Antall Innlegg : 2903
Registration date : 16.08.2008

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Feb 2011 - 9:58

I sommer lå vi på denne http://www.rosjobaden.se/default.asp . Det var helt greie fasiliteter, og fine bademuligheter. Enkelt å ta seg inn til sentrum med buss og t-bane.
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Feb 2011 - 17:58

ArneO skrev:
I sommer lå vi på denne http://www.rosjobaden.se/default.asp . Det var helt greie fasiliteter, og fine bademuligheter. Enkelt å ta seg inn til sentrum med buss og t-bane.

Så på denne. Så det er kollektivmuligheter rett i nærheten altså?
Kikket også på denne: http://www.fyrishov.se/fyrishov/templates/StartPage____4149.aspx
i Uppsala. Det er 1 km fra togstasjonen.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Feb 2011 - 23:34

Busstoppet er rett på utsiden av campingen, husk bare å kjøpe billett på forhånd. Vi kjøpte "dagskort" og fikk en "elektronisk" billett som kan fylles opp på nytt. Virket på buss, trikk og t-bane. Husker ikke om den virket på toget, for det brukte vi ikke.
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 26 Apr 2011 - 17:19

I Gustavsvik kan man ikke bestille på forhånd og få opplyst om hvilken plass man får, og er man flere vogner, er man ikke garantert å få plass ved siden av hverandre.... det var det rareste jeg har hørt. scratch
Det kan man jo gjøre på de fleste andre plasser
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole

Male
Antall Innlegg : 13247
Registration date : 11.03.2007

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 26 Apr 2011 - 20:02

Med fare for å virke litt surmaga vil jeg si at reglene rundt booking er i ferd med å bli ganske negative rundt om, friheten som vi opplevde for få år siden blir liksom innsnevret.
Mitt råd blir da å bytte ut de store kjente plassene med mindre og ofte velstelte og rimeligere plasser.
Rolling Eyes

Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 26 Apr 2011 - 20:26

En del av plassene med mest trykk er kanskje også litt verre å holde rene kan det se ut som...
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André

Male

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitimeTir 26 Apr 2011 - 21:11

Jan Ole skrev:
Med fare for å virke litt surmaga vil jeg si at reglene rundt booking er i ferd med å bli ganske negative rundt om, friheten som vi opplevde for få år siden blir liksom innsnevret.
Mitt råd blir da å bytte ut de store kjente plassene med mindre og ofte velstelte og rimeligere plasser.
Rolling Eyes

Tja, har du noen forslag i nærheten til Örebro, som et alternativ?
I Västervik (Lysingsbadet) fungerte det meget bra, bestilte vi 2 plasser, med plassnummer og alt, og alt svarte til forventningene.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Campingplasser i Sverige
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Bra campingplasser Sverige?.
» Caravanforhandlere i Sverige
» Campingplasser
» Campingplasser.
» Campingplasser i MR og SF