| Campingplasser i Sverige | |
|
+17Jan annirasta ulla Campern Camping Kai OyvindSP Harald Thomas Hansen campingpia:) hpk bjørn Jan Ole Lars Egil Johnny Sven Erik Elisabeth 21 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 26 Apr 2011 - 21:24 | |
| Andre: er det byen Ørebro du skal til, eller er det noe annet? Ørebro som by har jo litt å by på for de voksne, men for barna blir det kanskje badet som trekker. Og da er det lite av andre plasser i nærheten, dessverre. Om dere reiser til Gustavsvik så forvent en plass med høyt trykk i fellesferien, og ta det som en bonus om dere finner et område med litt ro. Men det er sikert ganske fullt der i fellesferien. |
|
| |
Jan Ole MODERATOR
Antall Innlegg : 13247 Age : 57 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 26 Apr 2011 - 21:26 | |
| Nei, desverre, har ikke vert i Ørebro på 6 år og da lå vi på Gustavsvik. _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
Antall Innlegg : 506 Localisation : Bodø Registration date : 29.08.2008
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 26 Apr 2011 - 21:44 | |
| - JanP skrev:
- Andre: er det byen Ørebro du skal til, eller er det noe annet? Ørebro som by har jo litt å by på for de voksne, men for barna blir det kanskje badet som trekker. Og da er det lite av andre plasser i nærheten, dessverre.
Om dere reiser til Gustavsvik så forvent en plass med høyt trykk i fellesferien, og ta det som en bonus om dere finner et område med litt ro. Men det er sikert ganske fullt der i fellesferien. Hei JanP. Du og jeg har jo diskutert litt om denne plassen i tråden slott og campingplasser. Men jeg sendte en mail til dem, og fikk dette svaret: Hej, Nej tyvärr kan vi inte i förväg säga vilka platsnummer ni kommer få, vi kan inte heller garantera att ni får platser bredvid varandra den tiden på säsongen men självklart gör vi vad vi kan för att ni ska få era önskemål uppfyllda.Om ni vill tvätta så kostar det 25 kr per påbörjad halvtimme och det inkluderar torktumlare. Hör gärna av er igen om ni vill reservera plats eller om ni har fler funderingar | |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 26 Apr 2011 - 21:47 | |
| Men jeg spurte også om hvis man bestiller, betaler man når man bestiller, eller nå man kommer. Svaret var at man betaler nå man sjekker ut, og betaler for det antall netter man har vært der. Ergo er det grunnen til at man ikke får fast plassnummer ved bestilling, for de vet ikke hvor lenge plassen er reservert, eller opptatt. Skal ta å ringe dem jeg.. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Tir 26 Apr 2011 - 21:49 | |
| Om dere skal dit så har jeg et lite tips: slå dere ned og så får dere nok en plass i nærheten av hverandre. Men ikke kom like oppunder ei helg, da tror jeg det er litt ekstra innrykk. Men det blir sikkert en årnings på et eller annet vis, så reis og prøv. |
|
| |
Særping..
Antall Innlegg : 1 Age : 42 Registration date : 15.07.2011
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Søn 17 Jul 2011 - 11:41 | |
| Hei.. Ny her på forumet.. Men Øland er stedet vi trives best. Vi trives best på Lundegården camping,her kan vi sykkle til Borgholm.. Passe sykkeltur for små ungene.. Grei badeplass..Gratis badebaseng..Rent og pent.. Bøda sand kjører vi til,orker ikke å ligge der oppe (alt for mye folk) Sitter bare å venter til kjæringa kommer hjem,så bører det av sted til Øland.. Ny vogn i år også.. Adria 663 uk.. Så nå skal sommeren nyttes | |
|
| |
Ottar CARAVAN BOSS
Antall Innlegg : 181 Registration date : 14.10.2011
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Søn 23 Okt 2011 - 16:43 | |
| På vei hjem fra Europa,tok vi noen dager i Landskrona,på Borstahusens Camping tidlig August. Rolig,flott plass,fint å bade,kort sykkelvei inn til byen,osv. Der stopper vi nok flere ganger. http://www.borstahusenscamping.se/ | |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige Man 24 Okt 2011 - 23:25 | |
| - André skrev:
- Men jeg spurte også om hvis man bestiller, betaler man når man bestiller, eller nå man kommer. Svaret var at man betaler nå man sjekker ut, og betaler for det antall netter man har vært der. Ergo er det grunnen til at man ikke får fast plassnummer ved bestilling, for de vet ikke hvor lenge plassen er reservert, eller opptatt.
Skal ta å ringe dem jeg.. Da vi i sommer skulle kjøre fra Stockholm mot Ørebro, ringte jeg til Gustavsvik for å høre om ledige plasser,til 2 stk vogner. Svaret var at de hadde ledige plasser, og reserverte 2 plasser den dagen vi skulle komme. Dermed visste vi at vi fikk plasser ved siden av hverandre. Vi var veldig fornøyd med plassene, og fikk inn parabol også. Har ingenting å klage på i Gustavsvik. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Campingplasser i Sverige | |
| |
|
| |
| Campingplasser i Sverige | |
|