CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Batteriladere - Erfaringer

Go down 
+5
Jan Ole
kbanto
Johnny
campist
Harald
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan

Male
Antall Innlegg : 15679
Registration date : 11.03.2007

Batteriladere - Erfaringer - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Batteriladere - Erfaringer   Batteriladere - Erfaringer - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Des 2008 - 0:01

Espen V skrev:
Jeg har vel en sånn pakke i mazdaen..tror jeg..med motor og kupevarmer, batterilader og urstyring med en vippebryter på dæsjen.. har ikke prøvd den ennå..har jo bare hatt bilen i litt over 2 år.. Rolling Eyes
er ikke mange dagene i året det er så veldig stort behov for noe slikt, men det hadde jo ikke skadet å brukt den enkelte ganger... Men kjenner jeg hun som bruker bilen rett, så ligger skjøteledningen druknet full i jordfeil etter hun har tatt den av, fordi hun hadde dårlig tid............................... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
kjenner jeg mi rett så blir det startet og kjørt
uten å ta ut ledningen først
Til Toppen Go down
kbanto
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
kbanto

Male
Antall Innlegg : 207
Registration date : 24.05.2008

Batteriladere - Erfaringer - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Batteriladere - Erfaringer   Batteriladere - Erfaringer - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Des 2008 - 12:31

Får skrive en postit lapp å klistre på rattet da Smile
Til Toppen Go down

Batteriladere - Erfaringer
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Erfaringer fra 720 TK?
» Erfaringer med Fendt
» Erfaringer med biltemaaggregat?
» Erfaringer med Bjølseth
» Cabby 620 f2c/f2b erfaringer