CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Batteriveksler

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Tor H
CARAVANER
CARAVANER
Tor H

Antall Innlegg : 62
Registration date : 26.03.2007

Batteriveksler - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Batteriveksler   Batteriveksler - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Nov 2008 - 21:25

Takker for svar, men dessverre hadde ikke de heller.

Setter min lit til at en arbeiskollega får konstruert en sak til meg som kan brukes hvis ikke blir det vel en manull velger som får duge.

Det er jo mange grunner til at jeg ønsker en slik løsning, men en som teller mye er at hvis en går tom for strøm om natten og det er ofte som når gassen går tom og det vet jo de fleste når skjer. Det finnes jo flere typer flaskeskillere både automatiske og manuelle som gjør at en slipper å gå ut i trusa i 5-6 tiden om morgenen uansett vær og bytte den j...... gassflaska.

Vi fricamper endel og dermed er det ikke bare å putte i kontakten å lade og det er kjedelig og måtte starte bobilen fordi ikke fyren vil starte om natta og det er mange blå grader ute og snøstorm.

Så jeg krysser fingrene vidre også får folk mene hva dem vil om prosjektet, men takk igjen til alle.
Til Toppen Go down
http://torsbobilsider.viviti.com/

Batteriveksler
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2