| Sommerferien 2009 | |
|
+30ArneO hpk Kaos optimisten oleramme Hege Espen V Jan Ole Thomas Harald Jan Raysolh CGJ Janita Tasle MartinB Merete Sten Rune Lars Egil Per Olav ziri Oddbjørn Rashid Black Betty Campern Remi Sven Erik campist Johnny Camping Kai 34 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Camping Kai BARON!
Antall Innlegg : 2429 Registration date : 14.05.2007
| Tema: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 20:25 | |
| Hei.
Synes det er litt interessant å høre om planene deres for kommende sommer. Selv reiser vi sydover til Italia og Union Lido.
Vi tar Kielfergen fra Gøteborg , kjører Bad Kissingen , Salzburg og ned Til Union Lido. Blir liggende rolig i to uker før vi tar Brennerpasset og en natt i Alpene. Deretter banker vi oppover Autobahn , gjennom Danmark og Sverige før vi er "hjemme" På Larkollen etter 3 uker. Da blir det en uke der før arbeidshøsten setter inn.
Hva med dere ?????? | |
|
| |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8914 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 20:28 | |
| - Camping Kai skrev:
- Hei.
Synes det er litt interessant å høre om planene deres for kommende sommer. Selv reiser vi sydover til Italia og Union Lido.
Vi tar Kielfergen fra Gøteborg , kjører Bad Kissingen , Salzburg og ned Til Union Lido. Blir liggende rolig i to uker før vi tar Brennerpasset og en natt i Alpene. Deretter banker vi oppover Autobahn , gjennom Danmark og Sverige før vi er "hjemme" På Larkollen etter 3 uker. Da blir det en uke der før arbeidshøsten setter inn.
Hva med dere ?????? Nordover kanskje. Er ikke helt bestemt. Men norgesferie blir det. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 20:45 | |
| vi skal leie vogn. aner ikke hvor ferden går ennå. har lyst på både vest (bla stavanger området) og nordover. men har også lyst på å kjøre svenskekysten... |
|
| |
campist HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1132 Age : 106 Localisation : www.campist.no Registration date : 16.09.2008
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 20:50 | |
| Planen er enten Union lido eller mest sannsynlig Marina di Venezia. Kjører sannsynligvis E6 helt ned til Helsingborg fordi jeg synes ferjene koster mer enn de smaker (jeg er jo nede ved Lübeck på en dags kjøring og starter dag to likt med om jeg hadde tatt KIelferje. Deretter ned A7, svinge ved München og inn Inntal før vi hopper over til Italia. En ukes tid i Italia før vi svinger opp på nedsida av alpene via Wien og rett opp - mer eller mindre... | |
|
| |
campist HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1132 Age : 106 Localisation : www.campist.no Registration date : 16.09.2008
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 20:50 | |
| - Morten E skrev:
- vi skal leie vogn.
aner ikke hvor ferden går ennå. har lyst på både vest (bla stavanger området) og nordover. men har også lyst på å kjøre svenskekysten... Leie? skal du ikke ha ny vogn? | |
|
| |
Sven Erik CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 265 Age : 57 Localisation : Geithus, Buskerud Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 20:54 | |
| Planen for sommeren 2009 er Italia union lido som i fjor, avreise dato og rute er ikke bestemt enda | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 21:01 | |
| - campist skrev:
- Morten E skrev:
- vi skal leie vogn.
aner ikke hvor ferden går ennå. har lyst på både vest (bla stavanger området) og nordover. men har også lyst på å kjøre svenskekysten... Leie? skal du ikke ha ny vogn? jo, men den skal få lov til å stå på plassen sin den ikke har vi bil til å trekke den heller... |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1272 Age : 53 Localisation : Alta Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 21:05 | |
| - Johnny skrev:
- Camping Kai skrev:
- Hei.
Hva med dere ??????
Nordover kanskje. Er ikke helt bestemt. Men norgesferie blir det. Ingenting å se her, kjør sørover Vi satser på Sør-Sverige på vår 2. CV ferie | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 21:17 | |
| |
|
| |
Campern ROYAL CARAVANER
Antall Innlegg : 590 Age : 53 Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna Registration date : 26.11.2007
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 21:46 | |
| - Remi skrev:
- Johnny skrev:
- Camping Kai skrev:
- Hei.
Hva med dere ??????
Nordover kanskje. Er ikke helt bestemt. Men norgesferie blir det. Ingenting å se her, kjør sørover Vi satser på Sør-Sverige på vår 2. CV ferie Det var godt å høre, for da kan jeg blinke til høyre på E6 til sommeren å Høres ut som guttungen vil til Daftø igjen til sommeren, så da blir det vel Sverige på oss, og en tur sørover i Norge. Frister meg med en tur til Italia, men tror det blir håpløst og kjøre så langt med junior i baksetet.....han blir fort lei bilen | |
|
| |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8914 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
| |
| |
Remi HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1272 Age : 53 Localisation : Alta Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 22:21 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 22:23 | |
| |
|
| |
Camping Kai BARON!
Antall Innlegg : 2429 Registration date : 14.05.2007
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 22:24 | |
| | |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 22:33 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 22:45 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 23:02 | |
| Remi
jeg har forresten noe jeg ikke er sikker på om du har..... for jeg har faktisk min egen joik.... Vegard's joik......
den kom til rundt et bål med noen Karasjok-samer, det var -25 grader, og klokka nærma seg vel 4 om natta...... et fantastisk minne fra campinglivet....... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 23:14 | |
| - campist skrev:
- Morten E skrev:
- vi skal leie vogn.
aner ikke hvor ferden går ennå. har lyst på både vest (bla stavanger området) og nordover. men har også lyst på å kjøre svenskekysten... Leie? skal du ikke ha ny vogn? Ække sikkert den Dethlefsa holder heilt til sommer'n ? Eller reiser ikke langt med gammal vogn ? Synes selv jeg fikk to meget gode innlegg der ... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 23:15 | |
| Nordover - sydover - vestover eller østover... heilt sikkert... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 23:20 | |
| - Rufus skrev:
- Nordover - sydover - vestover eller østover... heilt sikkert...
Hi hi hi tror ikke du har pratet med BB. Tre av e retningene er lite sannsynlige. |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 23:21 | |
| - Vegard skrev:
- Remi
jeg har forresten noe jeg ikke er sikker på om du har..... for jeg har faktisk min egen joik.... Vegard's joik......
den kom til rundt et bål med noen Karasjok-samer, det var -25 grader, og klokka nærma seg vel 4 om natta...... et fantastisk minne fra campinglivet....... Var nok bra stemmning Så du har vintercampa her oppe også? Har en egen joik, den jeg tar når jeg leverer kebaben tilbake til naturen en Søndag morgen via Porsgrunn Porselenet. Litt sånn Oi loi loi oi oooi | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 23:22 | |
| - Tom RS skrev:
- Rufus skrev:
- Nordover - sydover - vestover eller østover... heilt sikkert...
Hi hi hi tror ikke du har pratet med BB. Tre av e retningene er lite sannsynlige. Åååååå???? ville hun til Stadt, UUUUUUUt mot Havet............ |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 23:24 | |
| - Remi skrev:
- Vegard skrev:
- Remi
den kom til rundt et bål med noen Karasjok-samer, det var -25 grader, og klokka nærma seg vel 4 om natta...... et fantastisk minne fra campinglivet....... Var nok bra stemmning Så du har vintercampa her oppe også? Har en egen joik, den jeg tar når jeg leverer kebaben tilbake til naturen en Søndag morgen via Porsgrunn Porselenet. Litt sånn Oi loi loi oi oooi Remi Vi har samene her, de kommer ned hver vinter.... driver med reinkjøring osv på fjellstoga der vi ligger..... vedr søndag...... spis fiskeboller..... de er så lettspydde...... |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Ons 19 Nov 2008 - 23:27 | |
| - Vegard skrev:
- Remi skrev:
- Vegard skrev:
- Remi
den kom til rundt et bål med noen Karasjok-samer, det var -25 grader, og klokka nærma seg vel 4 om natta...... et fantastisk minne fra campinglivet....... Var nok bra stemmning Så du har vintercampa her oppe også? Har en egen joik, den jeg tar når jeg leverer kebaben tilbake til naturen en Søndag morgen via Porsgrunn Porselenet. Litt sånn Oi loi loi oi oooi
Remi
Vi har samene her, de kommer ned hver vinter.... driver med reinkjøring osv på fjellstoga der vi ligger.....
vedr søndag...... spis fiskeboller..... de er så lettspydde...... Ahh, sånn å forstå, reise-samer Trur jeg kan akkurat nok samisk til å pådra meg juling på indrestrøk Fiskeboller smaker ikke sååå godt når man er sulten kl 0330 etter 4-5-12 pils | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 0:00 | |
| Legå camping ---------- 5 uker. |
|
| |
Black Betty GENERAL!
Antall Innlegg : 3178 Age : 61 Localisation : Nøtterøy Registration date : 04.12.2007
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 1:19 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 6:05 | |
| |
|
| |
Rashid HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1393 Localisation : Levanger Registration date : 12.10.2008
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 9:04 | |
| I år blir det småbyer nedover Europa i retning Dubrovnik. Helt uten planlegging, da det er ferie. Vi tar det som det kommer, stopper for noen dager der det er noe av interesse. Autobahn vil bli brukt minst mulig. På returen skal vi surre litt rundt på fjellveiene i Dolomittene. | |
|
| |
Oddbjørn CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 277 Localisation : Lakselv Registration date : 16.05.2008
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 12:32 | |
| | |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 15:24 | |
| | |
|
| |
Oddbjørn CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 277 Localisation : Lakselv Registration date : 16.05.2008
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 15:54 | |
| Ørebro, kjører karasjok, kauto, kolari,tøre,luleå,umeå,sundsvall, hudiksvall,gavle, vesterås, og sånn.... | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 16:48 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 16:51 | |
| her sitter vi å lurer på om det blir ferie hehe! (gjør vi hvert år??) men vi ender vel opp i Italia igjen hvis jeg har forstått sjefa rett hehe! å grøss å gru guttevalpen har fått seg skjæreste så hun må være med har de to bestemt hehe! får sende de på fly!!!! i år skal vi prøve å komme oss nedover så fort skolen er slutt! midt i Juni. veien ned? Tja!! må jo sørover ihvertfall! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 16:53 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Sommerferien 2009 Tor 20 Nov 2008 - 17:29 | |
| |
|
| |