| Sommerferien 2009 | |
|
+30ArneO hpk Kaos optimisten oleramme Hege Espen V Jan Ole Thomas Harald Jan Raysolh CGJ Janita Tasle MartinB Merete Sten Rune Lars Egil Per Olav ziri Oddbjørn Rashid Black Betty Campern Remi Sven Erik campist Johnny Camping Kai 34 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 12:20 | |
| JA !!!!  |
|
 | |
Rashid HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1393 Localisation : Levanger Registration date : 12.10.2008
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 13:06 | |
| Da er Dethleffs`n ute av hiet igjen. Fylt opp vanntank, startet opp vv. osv. Ingen lekkasje å spore i år heller, så all drenering av vannslanger i fjor høst var tydeligvis vellykket. Nå gjenstår å dra ei fuktig fille rundt omkring inni bilen for å skape den riktige atmosfæren før en prøvetur til Vikna for å se om Tjelden tasser i fjæra.
Etterpå gjenstår kun litt reklamasjonsarbeid på kirurgisk poliklinikk i begynnelsen av april. Når "gass & bremsefot" har grodd seg til så klappes pc`n sammen for ei lengre kvile. Da er det en god del EU land som står for tur. | |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

Antall Innlegg : 13248 Age : 56 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 13:18 | |
| Rashid
Har du blitt statsansatt på livstid nå? _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 13:45 | |
| Rashid. Og neste år blir det singletur med Markus og Magne (og sistemann som jeg ikke husker navnet på)til Rørosmartnan,eller ? Hørtes ut som gutta hadde det gøy der oppe. |
|
 | |
Rashid HOFFSJEF!

| Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 15:02 | |
| - J.O. skrev:
- Rashid
Har du blitt statsansatt på livstid nå? Skal snart begynne å heve apanasje ja, he he. Et arbeidsliv som starta i juni 1963 er snart over. Og vet du: Det gjør meg faktisk ingen ting annet enn en stor glede av frihet. | |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

Antall Innlegg : 13248 Age : 56 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 15:08 | |
| Det har jeg full forståelse av. Har litt for langt igjen til å si at jeg gleder meg til det samme, men i prinsipp, ja. _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
Rashid HOFFSJEF!

| Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 15:10 | |
| - ARVE skrev:
- Rashid.
Og neste år blir det singletur med Markus og Magne (og sistemann som jeg ikke husker navnet på)til Rørosmartnan,eller ? Hørtes ut som gutta hadde det gøy der oppe. Helt sikkert at de hadde det gøy. Men jeg vil ha sol og varme, så Algarvekysten både høres og synes forlokkende på den årstiden det er mest fart på Røros. Men om man får snøabstinenser eller verker etter kun fire timer med dagslys i døgnet, så er det hjul på doningen slik at man komme seg heim til snøfreseren og bannskapen over snø og kulde. Livet blir bare fyllt opp med muligheter, og det uten uten bruk av klokke og kalender. | |
|
 | |
Rashid HOFFSJEF!

| Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 15:15 | |
| - J.O. skrev:
- Det har jeg full forståelse av. Har litt for langt igjen til å si at jeg gleder meg til det samme, men i prinsipp, ja.
Ikke noe jeg har tenkt så mye over jeg heller akkurat, før de siste par årene. Men nå føler jeg at nok er mere enn nok. Drita lei omstillinger, omstrukturering av hele selskapet, nye datasystemer osv. osv. | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 16:15 | |
| Rashid. Kunne tenkt meg å gå av om tre år jeg,når jeg blir 50.Skriver under på siste linja i det siste innlegget ditt. Har jobba siden jeg var tenåring,og er lei av stress og mas og krav,som bare blir verre og verre. Folk på halve min alder går jo til grunne,og blir utbrent her i huset. 50 er fin alder å trekke inn årene på.Hehe..... |
|
 | |
campist HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1132 Age : 105 Localisation : www.campist.no Registration date : 16.09.2008
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 21:15 | |
| jeg og kunne tenkt meg å gå av om fem år. Men verden er ikke slik. Dessverre.
Jeg får satse på Lotto, men hvor mye må jeg vinne for å kunne gå av så tidlig? | |
|
 | |
numpsey CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 302 Registration date : 11.05.2008
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 21:22 | |
| campist
ja, da er du jo bare 96 år gammal da, ifølge avataren din.
bare ungfolen enda da gitt! | |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

| Tema: Re: Sommerferien 2009 Man 2 Mar 2009 - 21:23 | |
| _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
campist HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1132 Age : 105 Localisation : www.campist.no Registration date : 16.09.2008
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Tir 3 Mar 2009 - 18:16 | |
| Jeg synes nå det er veldig tidlig. Den alderen er jo tross alt bare utenpå!  | |
|
 | |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8904 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Søn 28 Jun 2009 - 13:29 | |
| Nå har det ikke vært liv på denne tråden på en stund.
Sommerferien er bestemt. Vi skal Nordover. Til Nordkapp går turen for vår del og derfra vil vi ta oss god tid nedover igjen. Kjører opp langs østkysten av sverige gjennom finnland.
Regner med å passere ørje fredags ettermiddag. | |
|
 | |
Thomas GENERAL!

Antall Innlegg : 3084 Age : 46 Localisation : Hønefoss Registration date : 20.05.2007
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Søn 28 Jun 2009 - 14:40 | |
| - Johnny skrev:
- Nå har det ikke vært liv på denne tråden på en stund.
Sommerferien er bestemt. Vi skal Nordover. Til Nordkapp går turen for vår del og derfra vil vi ta oss god tid nedover igjen. Kjører opp langs østkysten av sverige gjennom finnland.
Regner med å passere ørje fredags ettermiddag. Er ikke dette ruten som en ex-forumist har pleid å kjøre? En hadelending bosatt på sørlandet  | |
|
 | |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8904 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Søn 28 Jun 2009 - 15:04 | |
| - Thomas skrev:
- Johnny skrev:
Regner med å passere ørje fredags ettermiddag. Er ikke dette ruten som en ex-forumist har pleid å kjøre? En hadelending bosatt på sørlandet  Mulig han har kjørt den veien også. Hadde et hyggelig besøk av ham for et par uker siden. | |
|
 | |
Lars Egil STATSMINISTER!!!

Antall Innlegg : 3858 Age : 51 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Søn 28 Jun 2009 - 16:07 | |
| - Johnny skrev:
Regner med å passere ørje fredags ettermiddag. Ørje camping var vi innom i fjor  Faktisk en veldig trivelig camping  | |
|
 | |
Lars Egil STATSMINISTER!!!

Antall Innlegg : 3858 Age : 51 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Søn 28 Jun 2009 - 16:18 | |
| Når det gjelder vår sommerferie i år, så blir det bare korte turer med vogn. Årets hovedtur er Spania noe som vi selvfølgelig gleder oss til, men jeg kjenner at jeg hadde gledet meg mer til en vogntur en eller annen plass. Jeg kunne godt tenkt meg til Italia med vogn, men fruen er litt mer innstilt på en tilsvarende tur nordover.....vi får se....  God tur både nord og sør i allefall  | |
|
 | |
ArneO GENERAL!

Antall Innlegg : 2903 Age : 58 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Søn 28 Jun 2009 - 16:18 | |
| Sommerferien er her og nå Mange planer er lagt og kommer ikke til å bli gjennomført denne gangen, men det er jo grunnen til at vi vil feriere i vogn. Siden det har vært flom i østre del av Sentraleuropa tror jeg at vi reiser lengre vest i år. Moseldalen, Rhindalen, Normandie, Versailles, Loiredalen det er vel bare å nevne i fleng steder som venter på et besøk. Vi får se hvor vi drar rett og slett... | |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

| Tema: Re: Sommerferien 2009 Søn 28 Jun 2009 - 17:08 | |
| - ArneO skrev:
- Sommerferien er her og nå
Mange planer er lagt og kommer ikke til å bli gjennomført denne gangen, men det er jo grunnen til at vi vil feriere i vogn. Siden det har vært flom i østre del av Sentraleuropa tror jeg at vi reiser lengre vest i år. Moseldalen, Rhindalen, Normandie, Versailles, Loiredalen det er vel bare å nevne i fleng steder som venter på et besøk. Vi får se hvor vi drar rett og slett... Du høres på en måte så ubestemt ut at jeg lurer litt på om, på den annen side virker det som det meste er gjennomtenkt og planene er ganske omfattende. Blir spennende når rapportene strømmer inn.  _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
ArneO GENERAL!

Antall Innlegg : 2903 Age : 58 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
 | Tema: Re: Sommerferien 2009 Søn 28 Jun 2009 - 20:20 | |
| Jan Ole Joda, du aner nok rett det er godt planlagt, i den forstand at vi har mange reisemål vi har lyst til å besøke. Vi har plukket ut ting vi ønsker å se og alternative campinger i områdene. Det som vi ikke vet er reiseruten, og det passer oss. Det blir å ta med reisebøkene for hele det aktuelle området. Vi har også beregnet oss god tid så det bør ikke bli så mye stress. Vi har funnet steder vi ønsker å reise til for mange turer, så utover på sensommeren vil det nok dukke opp noen "reisebrev"  | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Sommerferien 2009  | |
| |
|
 | |
| Sommerferien 2009 | |
|