CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Inaca

Go down 
+12
TTB
bekken22
Birgit
ArneO
Ronny
Jan
Lene
Svein Tore
DagV
taleia
Lars Egil
Johnny
16 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
bekken22

bekken22


Antall Innlegg : 8
Registration date : 24.05.2009

Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitimeTir 9 Jun 2009 - 21:11

Inne på noe her ja Smile

Gjest skrev:
Ansatsen.

Som musikk i mine Bjølle-ører.

Og som før nevnt,det at folk synes Bjølseth er gammeldags,er greit,men når de kjøper seg fancy vogner,med flashy innredning,som man blir lei av når den og den fargen går av moten om to år,og setter seg inn i ei spikerbu ala hytter fra 60-tallet,er jeg ikke med lenger.

Flott med spikerbu,og de mulighetene de gir,men hvis man er så i mot hyttestilen til Bjølseth,hvorfor etteraper man så godt man kan ei hytte i den bua,som man for det meste oppholder seg i.

Hehe,det der er rare greier synes jeg.
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 0:06

Tar opp igjen denne tråden.

Vi vurderer et Inaca Alpes 360 eller 400 til helårstelt. Leser at de ikke blir skikkelig tett inn mot vognveggen, og det er vel ikke så mye å trakte etter? Men Isabella er dobbelt så dyre nesten! Skal lete etter Ventura også, men akkurat nå vurderer vi Inaca.
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 61
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 0:24

Er det noen av universalteltene som egentlig blir helt tette inn mot vogna?
Jeg var med å satte opp et Isabella universaltelt i sommer og det ble heller ikke helt tett.
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 0:28

Ventura har ikke større enn 3.20, og det synes vi blir for lite som helårs. Fant en dansk side (www.fortelt.dk) som selger Isabella 420 med vintersikring og thermotak for 12158,28 DK. Om de sender til Norge og trekker fra dansk moms, så blir det kanskje rundt 14.000,-? Må først få svar så får jeg ta regnskapet etterpå Smile

Blir litt usikker når jeg leser om Inaca, men skal følge litt med på diverse annonser og tilbud hos forhandlere, så får vi se. Tar i alle fall imot alle erfaringer Smile
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 61
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitimeTir 27 Okt 2009 - 0:38

Vi har både heltelt og universaltelt (400) fra Inaca og er godt fornøyd med de to vi har nå og de vi har hatt tidligere. Men, jeg vil tro at det ikke er den store forskjellen dersom du velger blandt de mest kjente merkene.
Til Toppen Go down
knutove
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
knutove


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 47
Localisation : Tønsberg, Vestfold
Registration date : 14.08.2011

Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011 - 13:24

Jeg har alltid vært vant til Isabella telt,men jeg fikk med et Inaca Dunes 300 sammen med en vogn jeg kjøpte for noen få uker siden.

Det var helt greit å sette opp, men det mangler noen finesser som Isabella har. Stangsettet er nok det samme som til Isabella, men...... Det mangler hull i taket til pinnen på toppen av kryssene og stroppene til å feste under stengene er mye stivere enn Isabella sine og er derfor vanskelig å få til å sitte fast. Dette gjør det vanskeligere å stramme opp teltet slik at det blir pent, men det går. Dette er små finesser som man sikkert ikke tenker over at mangler hvis man ikke har hatt Isabella før. Ellers synes jeg teltet virket tungt i forhold til isabella, men jeg har ikke greid å finne vekten på det.
Til Toppen Go down
StephanTellaroli




Antall Innlegg : 2
Registration date : 13.07.2012

Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Jul 2012 - 2:00

INACA PUIGMAL eller Snowboy Lux?

Tja,hva mener dere jeg bør gå for?.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Jul 2012 - 21:50

Snowboy, har hatt Puigmal og det var jaggu dårlig Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
StephanTellaroli




Antall Innlegg : 2
Registration date : 13.07.2012

Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Jul 2012 - 23:56

Heia og takk for respons..

Her er saken : har økt statusen på vogna og tidligere har jeg hatt et mindre 1 2 trio vintertelt i påvente om et spikertelt kupp,så langt har jeg ikke funnet noe modulbasert men var på vippen til å kjøpe isocamp.

Når det pr nu gjelder vinter telt så ble jeg anbef Puigmal siden Snowboy Lux er utgått,
sjekka litt om disse å fant bare tidligere tråd her ang Puigmal men snowboy Lux var virkelig oppskrytt med mange sider om tester osv.

Så langt finner jeg tak i begge teltene nye men usikker på valget,mest pga Snowb er utgått,likevell sier lokal forhandler at Puig var dårlig tidligere men pr nu er det på samme nivå som Snow..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Inaca - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Inaca   Inaca - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Inaca
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Inaca fortelt
» Inaca Mirage 300 z XL
» Platting - Knaus Royale 780 FKU m/3m Inaca Dunes telt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: