CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Overvinn frykten for det ukjente

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole

Male
Antall Innlegg : 13185
Registration date : 11.03.2007

Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Feb 2009 - 17:42

Campist

Flott med bilder og beskrivelser om forhold som for oss Europeere er litt uten om det vanlige.
Ser at du virker som du konkluderer med det samme som jeg også har fått intrykk av, at det er mye gammeldags og relativt slett finish ute og går der borte.
Lurer på hva som er vanlig kuletrykk på de vognene der, ser jo ut som de ombestemte seg underveis og bygde enten lenger foran akslingene eller kortere bak midt oppe i det hele. Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 258774 Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 258774 Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 258774

campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist

Male
Antall Innlegg : 1132
Registration date : 16.09.2008

PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Feb 2009 - 22:02

J.O.

Jeg tror godt vi kan være enige om at her er de mye snodig!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole

Male

PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Feb 2009 - 16:32

Campist

Har en gang vert i Zell Am Zee på motorsykkelferie. Sjekka derfor på Google Earth, men fant ikke campingen din i Wiesing.
Men jeg kjente igjen, eller husker, hvordan fjellformasjonen var på vei inn til Zell Am Zee. Husker også at da vi kom der møtte vi en Ferrari Testarossi og det var hårete greier i 1992!

campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist

Male

PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Feb 2009 - 18:24

Testarossa er hårete i 2009 også! Men du lette vel ikke etter campingen min i Zell am See? Wiesing ligger knapt 110 km unna. Når jeg går inn på maps.goggle.no og legger inn Komfort Camping Inntal, så får jeg opp campingplassen på Dorf 10.
Wiesing ligger som en liten landsby ved Jenbach - tett inntil E45. Faktisk akkurat der hvor lokalvei 181 til Achensee - Zillertal krysser under E45 (A12).
På kartet ser du 181 snor seg oppover mot Achensee. Da ser du Wiesing. Gå litt til høyre langsetter "Dorf" og vips du ser campingplassen ute på jorde. Omtrent 100 meter fra A12.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole

Male

PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Feb 2009 - 19:33

Lette i Wiesing, men ikke så veldig avansert. Skal prøve igjen forå oppnå tilfredsstllelsen. Laughing

Tor H
CARAVANER
CARAVANER
Tor H

Antall Innlegg : 62
Registration date : 26.03.2007

PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Feb 2009 - 20:02

Ikke for å stjele tråden til campist, men når det kom inn innslag her fra litt uvant campingutstyr fra USA. Tenkte jeg at jeg kunne legge inn en lenke fra Australia som vil var campingturister i sommer og kjørte noen mil. Og der er det enda mer forskjell enn fra USA tror jeg. Hadde jo kontakt med campist før ferien da faktisk kona er med på noen bilder på hjemmesiden hans og lovet noen bilder fra utstyret i Australia. Siste seksjon i disse 30 video klippene er det et liten "snutt" om utstyr en finner Down Under, så det er bare og velge og vrake http://www.discoverdownunder.com.au/tv/series-4-episode-30.aspx
Til Toppen Go down
http://torsbobilsider.viviti.com/
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist

Male

PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Feb 2009 - 21:29

Helt i orden, du kan få låne et lite hjørne av tråden min Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Overvinn frykten for det ukjente
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2