CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Moysand familiecamping?

Go down 
+18
La_bamba
ulven
Åge P
lange
Sten Rune
Jan
Jan Ole
Lars Egil
ArneO
Danskepølsen
Campern
Elisabeth
TTB
Campingfamilie på 5
Campingfruen
sunnmoring
Janita
Stardustsilver
22 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Danskepølsen
CARAVANER
CARAVANER
Danskepølsen


Male
Antall Innlegg : 130
Age : 53
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 28.06.2009

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Aug 2009 - 21:23

ArneO skrev:
Ser ut til at de har lagt ned en del jobb i websidene også, men kart eller veibeskrivelse har de ikke slik at jeg finner ut hvor plassen er. Men nå han det hende jeg er den eneste som ikke vet hvor denne plassen er da.... Ser jo av postadressen at det er i Grimstad, men ellers ikke noen beskrivelse som jeg har sett.

Vi måtte ringe og spørge om veien, blev lidt forivrrede, da vi GOOGLEDE
for det finns en bonde på andre siden av Grimstad som har en
liten teltplass han kalder Moysand camping (Motsat denne som hedder
Moysand Familiecamping)

Men indrømmet det burde være en "finn vei" på hjemmesiden, når man
kjører, skal man lidt ut på landet førend man ser første skilt med teksten Moysand Familiecamping.Fra E18 r det skiltet med camping på omtrent alle avkjøringer rundt Grimstad, men uten at nevne navnene på plasserne.
Til Toppen Go down
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
lange


Male
Antall Innlegg : 182
Age : 54
Localisation : Moss
Registration date : 21.08.2010

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Jun 2011 - 23:07

Danskepølsen skrev:
ArneO skrev:
Ser ut til at de har lagt ned en del jobb i websidene også, men kart eller veibeskrivelse har de ikke slik at jeg finner ut hvor plassen er. Men nå han det hende jeg er den eneste som ikke vet hvor denne plassen er da.... Ser jo av postadressen at det er i Grimstad, men ellers ikke noen beskrivelse som jeg har sett.

Vi måtte ringe og spørge om veien, blev lidt forivrrede, da vi GOOGLEDE
for det finns en bonde på andre siden av Grimstad som har en
liten teltplass han kalder Moysand camping (Motsat denne som hedder
Moysand Familiecamping)

Men indrømmet det burde være en "finn vei" på hjemmesiden, når man
kjører, skal man lidt ut på landet førend man ser første skilt med teksten Moysand Familiecamping.Fra E18 r det skiltet med camping på omtrent alle avkjøringer rundt Grimstad, men uten at nevne navnene på plasserne.

En stund siden det var liv i denne tråden, derfor kommer her et gjenopplivingsforsøk Smile)

Var en tur innom plassen i pinsen. Visste egentlig hvor den var, men TomTom ville ha meg mer i retning av Marivold camping. Er enig i at det hadde vært bra med et kart på hjemmesidene deres. Ble tatt imot på en vennlig måte og geleidet ned til en plass ganske nærne stranden. Virker som om det er gjort mye jobb med å lage litt forskjellige nivåer og steinmurer ned mot bekken som renner gjennom området. Jeg manglet en overgang til antennekabelen og det var ikke noe problem å låne det selv om butikken var stengt for kvelden. Personalet var behagelige og hyggelige, slik en "blid sørlending" skal være.

De sanitære forholdene var etter min mening bra, også hva gjelder rengjøring. Kanskje har de vært innom å lest litt i denne tråden???? Ellers var det deilig å slippe å forholde seg til mynter eller polletter til dusjing eller å måtte betale ekstra for nettilgang Smile

Kan altså god anbefale denne plassen til andre. Veien ned til plassen var helt ok. Bra bredde og flere møteplasser. Her kommer vi nok tilbake senere i sommer!
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 1 Aug 2011 - 13:40

Avsluttet årets ferie med helgen på Moysand. Og det var fantastisk flott plass i mine øyne. Flott badestrand og veldig flotte sanitær anlegg som var bra rengjort hele tiden.
Godt med helt sepperate toalett så en slipper å høre på en som sitter å trykkavlaster i nabobåsen. Og flotte dusjrom som er god plass for å legge klærene slik at de ikke bli våt pga dusjen, har sett mye forskjellig av dårlig fasiliteter for slik i løpet av nesten 4 uker på tur i norge sverige og danmark no.
Betjeningen var veldig trivelige og hjelpsomme, strøm uttaket jeg fikk tildelt virket ikke og de ordnet raskt så jeg fikk strøm på vognen.
Prisen var jo litt høy der men vil påstå det er verdt det.
Eneste minuset der jeg fant var at de plasserte vogner, bobiler og telt ganske tett enkelte plasser, jeg var no heldig å fikk plass som var enkelt å komme inn og ut med stor vogn, men så et par andre med stor vogn som var plassert slik at det nok ble litt knoting når en skulle reise igjen med mindre en har mover då.
Til Toppen Go down
ulven
DIREKTØR!
DIREKTØR!
ulven


Male
Antall Innlegg : 772
Age : 48
Localisation : Kristiansand/Vennesla
Registration date : 19.07.2011

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Des 2011 - 16:15

Hipp Hurra:) Moysand Familiecamping AS, er i dag blitt kåret til Årets campingplass 2011, av Norsk Caravan Club:) Vi er kjempestolte av å få denne utmerkelsen,og vil takke alle våre flotte ansatte, leverandører og ikke minst våre fantastiske gjester, for at Moysand er blitt den supre plassen, den fremstår som i dag:) Familien Stensvand, takker så mye for denne flotte julegaven, og vil samtidig få ønske alle våre gjester og forbindelser en riktig God Jul og et FANASISK Godt nytt Campingår:)

http://www.nocc.no/forside.cfm?pArticleId=20860&pArticleCollectionId=1650

Til Toppen Go down
La_bamba




Antall Innlegg : 2
Registration date : 12.07.2012

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeTor 12 Jul 2012 - 15:49

Idag kom vi hjem fra Moysand tur.
Kjempefin plass.
Ligger øst for Grimstad

Før var det to campingplasser Moysand og Moysand familie camping
De er nå slått sammen til en.
Alt var fint men det så kanskje ut som de kuleste barnedusj/toalettet lå på beste vestkant.

Fine kjøkken men flott utstyr. stille om natta. fine ryddet strender og hjelp også etter man har fått plass med andre ting.
For min del virker de fem stjernene Vel fortjent.

OBS det kan lønne seg å sjekke om det er ledige plasser der når man skal dit. det var smekkfullt. vi hadde ikke reist før det kom nye folk som venta på den plassen selv om vi sjekket ut 11.00 og hadde telt.

Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeTor 29 Aug 2013 - 9:16

Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Tarald
CARAVANER
CARAVANER
Tarald


Male
Antall Innlegg : 121
Age : 49
Localisation : Molde
Registration date : 18.11.2013

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeLør 8 Feb 2014 - 2:14

Skal nedover i begynnelsen av Juli. En uke eller to om være blir bra. Må det bestilles plass?
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeLør 8 Feb 2014 - 8:33

Hei
Gjør det du Tarald da er du sikra plass,det er en populær og flott plass så der er det greit og bestille i den tiden du nevner.
Til Toppen Go down
Magne1
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Magne1


Male
Antall Innlegg : 172
Age : 54
Localisation : Sunndalsøra
Registration date : 27.01.2009

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Feb 2014 - 1:52

Vi bodde på Moysanden Camping sommeren 2013, vi var veldig fornøyde. Skal jeg trekke frem noe som ikke var på plussiden må det være at vognene sto til dels trangt, og veien ned til plassen.
Da vi kom til plassen i fjor sommer møtte vi på badegjester som var på tur til å forlate plassen, biler sto parkert på hver side av den smale nedfartsveien, ble en nervepirrende jobb å få et vogntog på 15m lengde og 2,5m bredde mellom alle bilene ned til campen.
De hadde begynt å utbedre veien da vi var der så da blir det nok bedre med tia.
Til Toppen Go down
Tarald
CARAVANER
CARAVANER
Tarald


Male
Antall Innlegg : 121
Age : 49
Localisation : Molde
Registration date : 18.11.2013

Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Feb 2014 - 22:12

Vi satser på denne campingen i år. Ligge stiller en uke eller så (om det er sol). Litt kabelsatan og mye bading :-D
Til Toppen Go down
Sponsored content





Moysand familiecamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Moysand familiecamping?   Moysand familiecamping? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Moysand familiecamping?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Vintercamping på moysand?
» Fuglevikstranda familiecamping

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: