CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Finnes det et alternativ der ute ?

Go down 
+6
Johnny
Lars Egil
Sten Rune
Thomas
Jan Ole
Ågesen
10 posters
AvInnlegg
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 18:19

Hei
'
Jeg og mor var å så på en Hobby 560 ukf som var til salgs her i byen på Tirsdag.
Det var en 2001 modell med vannbåren varme og en del ekstra utstyr som lå ute til 110 000,-
Vi var veldig fornøyd med vogna, tok med meg en fuktmåler og sjekket vogna for fukt litt senere på dagen.
Da bestemte vi oss for å kjøpe og prøvde å prute litt på prisen selv om vi innså at det var en ok pris.

Var travelt opptatt igår og sendte melding til selger idag. Da har kjerring og unger lagt ned veto om å selge før sommeren er over.
Syns jo det va litt kjipt i og med at vogna sto her i byen. I ettertid angrer vi selvfølgelig på at vi ikke sa "done deal" med engang.
Men for meg er det naturlig å prute på finn.no pris.

Er det noen som har gode forslag på tilsvarende vogner til ca 100 000,- ?

Vi er 2 voksne med 1 gutt på 3,5 år og en jente på 0,5 år.
Stortrives på camping ferie men har lånt bobil fra gamlingen og vogn fra søster tidligere når vi har feriert.

Det eneste vi har satt som krav er sengeplass til 3-4 stk utenom sittegruppe. Vil helst slippe å re opp senger hver natt\morgen.
Har en VW Touran 1,9 med DSG som trekkvogn.

Håper noen har noen tips for nå har vi sett oss litt blinde på denne vogna som vi egentlig hadde bestemt oss for.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 18:32

Tja, du kan jo følge tråden til LG, er vel omtrent samme kriterier han har, kanskje bortsett fra antall køysenger, prisen og totalvekt?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 18:42

J.O. skrev:
Tja, du kan jo følge tråden til LG, er vel omtrent samme kriterier han har, kanskje bortsett fra antall køysenger, prisen og totalvekt?

Har forsåvidt lest den tråden.... men vi nok ta til takke med en eldre, mindre og billigere vogn..

Får ta noen timer til på finn :p

Surt at den vogna vi ville ha ikke er til salgs lengere... Crying or Very sad
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 18:53

Så der lå en litt dyrere, men om dere har en grense dere ikke vil gå over er det vel bare å vente og lete.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 21:15

J.O. skrev:
Så der lå en litt dyrere, men om dere har en grense dere ikke vil gå over er det vel bare å vente og lete.

Denne dukket plutselig opp idag. Ikke langt å kjøre heller.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17608082&sid=xz4dcbV5_CJ215508&pos=null&tot=null

Mangler køye bak men til den prisen så var jeg nødt å slå til.
Fikk en kompis til å dra å se på vogna og den så bra ut.
Det gikk plutselig veldig fort her.

Da er familien og jeg offisielt caravanister Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 21:27

Så veldig bra ut den der.
Gratulerer!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 21:29

Gratulerer med "ny" vogn Smile

Ser ut til å være et bra kjøp dette. Eneste aberet (for min del i hvertfall), er at det er den smale typen. Men det er jo smak og behag som det meste annet.. Så langt nord er vel Alde "standardutstyr"?
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 21:31

Gratulerer med en flott vogn.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Finnes det et alternativ der ute ? Caravan
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 21:52

Grattis med vogn....gøy når det går fort i svingene Very Happy Det er ikke alle det går så fort for Very Happy
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 21:56

Gratulerer med cabby Ågesen. Vi vurderte også cabby da vi skulle handle vogn men landet på et annet merke.
Men synes cabby har noen skikkelig pene vogner.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 22:21

Takk for det Smile

Hvis man søker litt klokt på Finn.no så ser det ut som dette er en meget fin pris også.

http://www.finn.no/finn/car/caravan/result?YEAR_MODEL_FROM=2001&CARAVAN_MAKE=60&sort=2

Får vogna hit imorgen så da blir det litt vasking og en generell sjekk før man får ta første tur.

Må skryte av forumet her, vannvittig rask respons når man lurer på noe. cheers
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeMan 22 Jun 2009 - 20:02

Ågesen skrev:
Takk for det Smile

Hvis man søker litt klokt på Finn.no så ser det ut som dette er en meget fin pris også.

http://www.finn.no/finn/car/caravan/result?YEAR_MODEL_FROM=2001&CARAVAN_MAKE=60&sort=2

Får vogna hit imorgen så da blir det litt vasking og en generell sjekk før man får ta første tur.

Må skryte av forumet her, vannvittig rask respons når man lurer på noe. cheers

Kjedelig nyhet idag.
Pga sommel fra banken så ble vognen solgt for 109 000 idag .Sad
Jeg skulle få den for 87 men banken klarte ikke å få ut papirene på fredag.

Ble LETTERE irritert....
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeMan 22 Jun 2009 - 20:15

Så dårlig av selger - har man en avtale, så har man en avtale. Jeg forstår jo fristelsen i å få mer for vogna, men har man først blitt enige, må man rett og slett stå i det synes jeg.

Håper du finner en annen vogn som frister til en god pris!
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeMan 22 Jun 2009 - 20:18

Er omtrent 150 nye på Finn hver eneste dag, så en mulighet for å finne noe må det være.
Skjønt, kanskje det betyr at du må reise lenger og det tar tid og koster penger. Kjedelig sak det der. Skift bank! Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeMan 22 Jun 2009 - 21:03

Kjedelig sak det der.. Men som det sies; masse vogner legges ut hver dag. Lykke til videre i jakten. Ville nok bedt om et lite møte med saksbehandler i banken og hørt hva som tok så lang tid.
Til Toppen Go down
9na
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 101
Localisation : Buskerud
Registration date : 20.08.2008

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeMan 22 Jun 2009 - 21:04

Huff, så ergelig, håper dere er heldigere neste gang.
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 1:32

Thomas skrev:
Kjedelig sak det der.. Men som det sies; masse vogner legges ut hver dag. Lykke til videre i jakten. Ville nok bedt om et lite møte med saksbehandler i banken og hørt hva som tok så lang tid.

I og med at jeg skulle ha dette løst så kjapt som mulig ringte jeg Elcon på Torsdagskvelden.
De sa at alt var i skjønneste orden fordi jeg har hatt lån hos de tidligere osv.
På Fredag fikk jeg beskjed om at jeg måtte vente på en PUM forsendelse fra Elcon som måtte hentes ut med ID på postkontoret. Da skulle de først sende selve lånepapirene.

Jeg kan ikke klandre selger. Han ha meg frist til idag klokken 12.00 Sad
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 1:34

J.O. skrev:
Er omtrent 150 nye på Finn hver eneste dag, så en mulighet for å finne noe må det være.
Skjønt, kanskje det betyr at du må reise lenger og det tar tid og koster penger. Kjedelig sak det der. Skift bank! Shocked

Hadde jeg visst at Elcon var så trege så hadde jeg gått til min faste bank her i byen. SNN
Men regnet med at de klarte å fikse dette kjappere pga lange åpningstider osv, men de er vel bare interessert i å "kapre" kunder ved å ha lange åpningstider.
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 1:39

http://caravan.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=922656;Modified=1244654181

Tar kontakt med han her imorgen, er bare 5 min å kjøre og prisen er ikke så halvgæren.

Er også en mer gunstig løsning for oss med 2 barn på tur.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 17:30

Hos forhandler går det kjapt med elcon, men det er tydeligvis ikke like greit å bruke de privat..ser foresten at den vogna er nysolgt på samme plass som jeg kjøpte min i bodø..eneste minus med den der er vel at det ikke er fjærmadrass i dobbeltsenga bak men sofa som må reies opp, men det kan jo ordnes med å kjøpe gode skumgummimadrasser og tilpasse de til lengde og bredde.
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 19:29

Ronny skrev:
Hos forhandler går det kjapt med elcon, men det er tydeligvis ikke like greit å bruke de privat..ser foresten at den vogna er nysolgt på samme plass som jeg kjøpte min i bodø..eneste minus med den der er vel at det ikke er fjærmadrass i dobbeltsenga bak men sofa som må reies opp, men det kan jo ordnes med å kjøpe gode skumgummimadrasser og tilpasse de til lengde og bredde.

Forhandlere vet vel at det går litt tid med Elcon, men at de får pengene sine.
Det er ikke alle private som godtar en muntlig bekreftelse fra Elcon.

Hvis det ikke blir godt nok kan man sy om en god overmadrass vil jeg tro.
Har en søster som trekker om møbler så hun kan sikkert fikse noe hvis det blir for slapt med de putene.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 22:19

Har av egen erfaring bytta nedredd sofa med faste madrasser, ikke noe problem det egentlig..
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 19:39

Ronny skrev:
Har av egen erfaring bytta nedredd sofa med faste madrasser, ikke noe problem det egentlig..

I og med at vi skal ha fast seng bak hele tiden så blir det nok en madrass som sikkert må tilpasses litt Smile

Var å så på vogna idag, skrev kontrakt og henter imorgen.

Ble omsider vogn på oss Smile
Til Toppen Go down
9na
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 101
Localisation : Buskerud
Registration date : 20.08.2008

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 21:47

Gratulerer som vogneiere Very Happy
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 21:48

Grattis Ågesen

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Finnes det et alternativ der ute ? Caravan
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 9:33

Takk for det.

Er det noen som har et bilde på hvordan sittegruppen framme i vogna ser ut når den er lagt ned til seng ?
Til Toppen Go down
raune
CAMPER
CAMPER
raune


Male
Antall Innlegg : 35
Age : 49
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 11.05.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeFre 26 Jun 2009 - 11:20

hvorfor må alle kjøpr hobby????slutter med camping om det er det siste på markede santa santa santa
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeFre 26 Jun 2009 - 11:52

raune skrev:
hvorfor må alle kjøpr hobby????slutter med camping om det er det siste på markede santa santa santa

Er du så trangsynt kan du kanskje begynne å planlegge avslutningen med en gang. What a Face

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeLør 27 Jun 2009 - 13:25

raune skrev:
hvorfor må alle kjøpr hobby????slutter med camping om det er det siste på markede santa santa santa

Tja. Vi har virkelig vurdert mange forskjellige vogner og endte nesten opp med en Cabby.

Men når alt kommer til alt så syns vi at vi har fått en moderne vogn som ser bra ut til en fornuftig pris. Smile
Budsjettet vårt var opprinnelig 100 000,- nå har vi "sprengt" det med 20 000,-

Hvis vi skulle hatt en nordisk vogn måtte vi gått 6-8 år ned på vognas alder for å fått noe tilsvarende det vi har nå.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeLør 27 Jun 2009 - 14:13

Ågesen skrev:
raune skrev:
hvorfor må alle kjøpr hobby????slutter med camping om det er det siste på markede santa santa santa

Tja. Vi har virkelig vurdert mange forskjellige vogner og endte nesten opp med en Cabby.

Men når alt kommer til alt så syns vi at vi har fått en moderne vogn som ser bra ut til en fornuftig pris. Smile
Budsjettet vårt var opprinnelig 100 000,- nå har vi "sprengt" det med 20 000,-

Hvis vi skulle hatt en nordisk vogn måtte vi gått 6-8 år ned på vognas alder for å fått noe tilsvarende det vi har nå.


Hei Ågesen. Dere har som oss vurdert mange forskjellige muligheter. Vi har også vurdert nordiske merker men falt ned på et kontinentalt merke. Vi hadde også et budsjett å forholde oss til som sprakk litt. Skulle vi valgt nordisk i samme størrelse så måtte vi gått for ei adskillig eldre vogn og det hadde vi ikke lyst til.
At noen har meninger av ymse slag til de forskjellige vognmerker det må vi bare akseptere.
Vi er i allefall veldig fornøyd med vår vogn og vårt valg. Det virker det som dere også er så gled dere til mange fornøyelige stunder i vogna og med campingliv. Og la de som er negativt innstilt til våre valg sittte der å sture over alsken begredeligheter.
Ha en fortryllende sommer i nyvogna. Very Happy
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeLør 27 Jun 2009 - 20:54

Anbefaler at det ikke blir ENDA en diskusjon om Hobby er bra eller ikke raune. Det er nok av de inne her. La oss handle akkurat det vi har lyst på og det lommeboka tåler. Smak og behag....

EDIT: legger på en Smile da dette ikke er sagt i en "sur" tone.. Ha en god kveld!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeLør 27 Jun 2009 - 20:59

Btw, gratulerer med "ny" vogn Ågesen. Pen og fornuftig vogn du har fått deg!!
Til Toppen Go down
Ågesen




Male
Antall Innlegg : 18
Age : 41
Localisation : Vadsø
Registration date : 16.06.2009

Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 23:42

Ronny skrev:
Har av egen erfaring bytta nedredd sofa med faste madrasser, ikke noe problem det egentlig..

Hei hei igjen.

Nå har vi kjørt ca 6000 km med vogna i sommer og vi er veldig fornøyd.
Men vi endte opp med å re opp rundsitter bak i vogna hver kveld.
Kjøpte en overmadrass så det skulle være litt mer comfort.

Hvor får jeg kjøpt madrass som passer og kan ligge som fast dobbelseng foran i vogna ?
Har selvsagt lyst å slippe billigst mulig unna med dette Smile


Forutenom dette så dukket det ikke opp andre problemer enn en løs slangeklemme bak alden på varmtvannsia.
Oppdaget dette før vi startet så det ble ikke noe vannsøl. Har også festet 2 beslag på skyvedørene på nytt samt at vi måtte lime 3-4 skruer som begynte å løsne etter noen mil på UTROLIG dårlige og humpete veier.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Finnes det et alternativ der ute ? Empty
PosteTema: Re: Finnes det et alternativ der ute ?   Finnes det et alternativ der ute ? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Finnes det et alternativ der ute ?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Engler finnes langs veien!
» Helårstelt noe godt alternativ?
» Alternativ styring/alarm
» Henger med alternativ fremkomstmiddel
» Mover alternativ, igjen..

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: