| Tafjord | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 49 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 0:08 | |
| for dere som er interessert i fjord og fjell så er dette en plass som er verdt en titt. jeg kan ordne med overnatting til vogn, bil eller i hytte på plassen vår om ønskelig http://www.tafjord.net/ | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 6:16 | |
| jrh
Det er flott der, men enda flottere der du gikk dine banesko.....
Vegard |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 6:24 | |
| jrh.
Jeg liker dem både ville og vakre....fjellene og fjordene altså.
Lekkert land vi bor i.
Arve. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 6:35 | |
| Arve
Bra vi har labber som kan skrues opp og ned.... samt hjul som går rundt..... Så får vi oppleve dette....
Jeg vet jo at når du reiser over Kjølen, til søta bror.... så er det jo søsteren som lokker... og hun er nok mere en hemmelig agenda....
Jeg har fått så utrolig sans for RV 17, og da fra noe nord for namsos og oppover.... underbart, sier den svenske tjeien der...
Vegard |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 7:26 | |
| Vegard.
Ikke så gærne disse bertene fra nord heller.Vi har jo hver vår. Madammen ble fristet av jrh's linker fra Lofoten på NCC-forumet for en stund siden.Hun er jo født i Bodø,og har alle feriene sine som jentunge fra de traktene der,pluss oppe i Alta,hvor modern hennes er fra.
Arve. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 7:50 | |
| Vegard
Rart det der, skulle tro det var noe med å farte landet på tvers etter kjerring. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 7:53 | |
| Bubbe
joda... det stemmer det... Jeg er jo i samme båt, sånn sett...
Noen hete øyeblikk ble jo til et helt liv med flybiletter, og årlige billturer på over 200 mil....
Men jeg har det jo greit og da...
Vegard |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 7:55 | |
| Vegard
Da er det jo bra og ha god bil, og like å kjøre med den. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 10:28 | |
| Bubbe
He-he..... har alltid ambisjoner om å kjøre mindre privatbil, men får det bare ikke til!!!
Ingen av oss bruker privatbilen til/fra jobb, men uansett så blir det nærmere 40.000 km i året på den... syntes ikke vi kjører mye heller.... men det er jo mye langt da.... nå på vinteren er det jo 21 mil hver vei opp til vogna...
En annen fordel med kone fra nord, er jo at svigermor ikke plutselig kommer på kaffe.... får jo beskjed noen uker i forveien... He-he (ikke for det.... svigermor er grei hun...)
Vegard |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 10:37 | |
| Vegard
Svigermor liker ikke å komme denne veien uten å få en eller annen form for invitasjon, så da er det bare om og gjøre å invitere da. Gjett om Bæssmor har lyst å komme med fly for å "ordne" litt før de yngste barnebarna kommer hjem. Men jeg har sagt at det får holde med de to barna jeg har hjemme alt om jeg ikke skal ha et til (På 65 år) |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 10:39 | |
| Bubbe
Har du fått de hjem, eller når kommer de, om de ikke har kommet??
Vegard |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 10:39 | |
| Bubbe.
To barn ? Har du solgt tvillingene eller ?
Arve. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 10:40 | |
| Bubbe.
Ops,leste innlegget ditt litt kjapt.
Arve. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 10:42 | |
| |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 10:45 | |
| Vegard
Kjerringa pratet noe om å prøve å få komme hjem i løpet av uka. Temelig kjedelig å bo på et sykehus i uker om gangen. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 10:45 | |
| Spørs nok det gitt.
Får vente til jeg blir bestefar selv før det blir noe bleiskift på meg igjen.Håper det drøyer i hver fall 10 år til.
Arve. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 10:46 | |
| Arve
Du kan få svigermor litt billig. Billigere frakt og(Bor jo noen mil unna) ...hehe |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 11:14 | |
| Bubbe.
Har nok med egen mor og svigermor.Trenger ikke flere sære gamle tanter i mitt liv.
Arve. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Tafjord Tir 13 Mar 2007 - 13:19 | |
| Arve
Nei, det blir fort nok av de der sære tantene. |
|
 | |
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 49 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Tafjord Ons 7 Mai 2008 - 0:07 | |
| | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Tafjord  | |
| |
|
 | |
| Tafjord | |
|