CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Der vi camper, akkurat nå!!

Go down 
+72
mac
perth
Aero
TomÅ
Ludo
OyvindSP
Offroad
quattro1
ramski
merceben
Dethleffs
Harald-
ludokongen
ovhi
Redneck
Lmc
StianHdj80
rui
livar
offpist
sture_s
Lc120
janp
Løven
Albatross
Noraf
subsea79
ulven
lange
avantgarde
Arild s
bello
Stian C
Magne1
Lars
lamour
André
campist
tottla
Jørn O
Campingfruen
Danskepølsen
T_Rex
steve
optimisten
Ronny
joka
Elisabeth
raune
ovev
Camping Kai
Svein Tore
Oddbjørn
Hege
Lars Egil
Thomas
dølle
OleG
ArneO
Tommy
ulla
Rashid
Kaos
Harald
Campingfamilie på 5
Sven Erik
Jan Ole
Sten Rune
Johnny
Janita
Jan
hpk
76 posters
Gå til side : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Next
AvInnlegg
subsea79




Antall Innlegg : 16
Registration date : 30.07.2011

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011 - 15:14

André skrev:
Er på Gustavsvik i Örebro. Rundt 22 grader og sol. Flott camping. Very Happy

Var der 2 uker tidligere i år. Anbefalest.
Har forøvrig vært der 20 ++ ganger før Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011 - 20:08

subsea79 skrev:

Var der 2 uker tidligere i år. Anbefalest.
Har forøvrig vært der 20 ++ ganger før Smile
Joda. Kan nok anbefales. Men ikke i juli, med plassen full av høyrøstede trøndere. da finnes det bedre plasser. Mener jeg i år også. Og derfor holdt vi oss langt unna den denne ferien. Mye støy og dessverre lite vakthold på nattestid.

Men heldigvis kan alle velge hvor de vil campere. Very Happy

God ferie forresten, André. Du kom deg til Ørebro, ja. flower


Sist endret av JanP den Søn 31 Jul 2011 - 21:36, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011 - 20:33

Gloppen Camping er stedet, der er avstanden til naboen helt lik som sist, samme naboen også forresten. Very Happy

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011 - 21:34

Kom hjem for 1 uke siden. Opplevde det samme her også: samme naboen hjemme som før ferien, tror jeg da. Henger samme klesvasken ute på verandaen som før jeg dro. Og tilsynelatende ikke noe nærmere heller! Very Happy
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011 - 21:57

driver å leter etter en plass eller 2 i rimelig nærhet av oslo ( ie = mellom bergen og hjo en plass Razz ) som det ikke er meldt regn for slutten av neste uke. Skal bytte ut vogna på fredagen, med en bobil, og må jo prøve, ikke sant???+
Til Toppen Go down
Albatross




Male
Antall Innlegg : 7
Localisation : Nordfjordeid
Registration date : 09.06.2011

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Gloppen Camping   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011 - 22:59

Tester ut Gloppen Camping for eit par dagar i tilfelle det blir ledig plass her neste år. Ser bra ut sålangt. Ungane har storkosa seg på den langgrunne stranda, og vil helst ikkje heim i måra:)
Må seie at dette forumet har gjort vår første sesong med campingvogn mykje lettare enn om ein skulle gjort absolutt alle feil ein fersking faktisk kan få seg til:)
Så ei stor takk til alle som bidrar med sin kunnskap her inne!
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011 - 23:29

Er på Grebbestadfjorden camping. Her er der nydelig sommervær. Fortsatt ca 20 grader.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011 - 23:34

Albatross

Et godt valg syns jeg, blir sikkert mulig å få en plass om en viser litt interesse. Laughing

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Albatross




Male
Antall Innlegg : 7
Localisation : Nordfjordeid
Registration date : 09.06.2011

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011 - 23:39

Jan Ole

Ja håper det at det ordner seg. Skal iallefall gjere vårt for at vi ikkje blir glømt om ein plass skulle bli ledig. Smile
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 20:08

JanP skrev:
subsea79 skrev:

Var der 2 uker tidligere i år. Anbefalest.
Har forøvrig vært der 20 ++ ganger før Smile
Joda. Kan nok anbefales. Men ikke i juli, med plassen full av høyrøstede trøndere. da finnes det bedre plasser. Mener jeg i år også. Og derfor holdt vi oss langt unna den denne ferien. Mye støy og dessverre lite vakthold på nattestid.

Men heldigvis kan alle velge hvor de vil campere. Very Happy

God ferie forresten, André. Du kom deg til Ørebro, ja. flower

Hei JanP. Ja jeg kom meg til Örebro ja. Synes plassen er bra, er ikke plaget med støy. Hører ikke mye trøndere her. Laughing Hører togene ja, men synes ikke det er noe problem. Står på plass 121, og får inn parabolen her også Very Happy Ikke alle som får det, pga trær. Men selve anlegget her er vel noe av det beste jeg har vært på, nye servicehus, og resepsjonen minner jo nesten om et hotell.
Før vi kom hit, var vi på Rösjöbaden camping, rett nord for Stockholm. Det var ikke akkurat noe førstevalg for å si det sånn. Men det var grei kommunikasjon inn til Stockholm, sånn at man slapp å kjøre inn i byen.
Skal videre over til moderlandet og Hunderfossen kanskje i løpet av helga.

JanP har du andre plasser å anbefale herfra og oppover Norges land?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 20:26

Rustberg Camping er en koselig plass når du skal til Hunderfossen.
I alle fall om du får plass nær lekeplassen. Ring på forhånd og spør. Very Happy

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 20:41

Andre: om du skal til Hunderfossen så vet jeg ikke om så mye å anbefale.

Men det er vel ikke lange etappen for dere, så da er dere vel fort inne i Norge antar jeg. Men om dere ikke kommer lengre på svensk side den dagen så er plassen rett bak Statoil på Charlottenberg en grei plass, sier de som har vært der.

Av norske plasser vet jeg ikke noe spesiellt, vi stopper bare noen ganger på Elverum camping, nede ved elva. God service og helt grei for ei natt eller to. Men ikke mye tilbud for barn, da er det bedre med Hunderfossen!


Sist endret av JanP den Tir 2 Aug 2011 - 20:57, endret 1 gang (Reason for editing : (Ser nå at det var tips på norske plasser du ville ha).)
Til Toppen Go down
Løven
CARAVANER
CARAVANER
Løven


Male
Antall Innlegg : 146
Age : 75
Localisation : Haugesund
Registration date : 17.09.2010

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 20:50

For øyeblikket er på på Gekas camping .Er på vei hjemover og da tar vi alltid med oss denne plassen.Det er ingen plass å ligge over lengre tid.Kun kjøpe det du trnger og kjøre videre.
Til Toppen Go down
subsea79




Antall Innlegg : 16
Registration date : 30.07.2011

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 21:04

André skrev:
JanP skrev:
subsea79 skrev:

Var der 2 uker tidligere i år. Anbefalest.
Har forøvrig vært der 20 ++ ganger før Smile
Joda. Kan nok anbefales. Men ikke i juli, med plassen full av høyrøstede trøndere. da finnes det bedre plasser. Mener jeg i år også. Og derfor holdt vi oss langt unna den denne ferien. Mye støy og dessverre lite vakthold på nattestid.

Men heldigvis kan alle velge hvor de vil campere. Very Happy

God ferie forresten, André. Du kom deg til Ørebro, ja. flower

Hei JanP. Ja jeg kom meg til Örebro ja. Synes plassen er bra, er ikke plaget med støy. Hører ikke mye trøndere her. Laughing Hører togene ja, men synes ikke det er noe problem. Står på plass 121, og får inn parabolen her også Very Happy Ikke alle som får det, pga trær. Men selve anlegget her er vel noe av det beste jeg har vært på, nye servicehus, og resepsjonen minner jo nesten om et hotell.
Før vi kom hit, var vi på Rösjöbaden camping, rett nord for Stockholm. Det var ikke akkurat noe førstevalg for å si det sånn. Men det var grei kommunikasjon inn til Stockholm, sånn at man slapp å kjøre inn i byen.
Skal videre over til moderlandet og Hunderfossen kanskje i løpet av helga.

JanP har du andre plasser å anbefale herfra og oppover Norges land?



Hei.
Det har blitt mer bråk med åra på Gustavsvik, men fremdeles bra.
Låg på lillehammer turistsenter i sommer når vi skulle på Hunderfossen.
Jeg synst det var en veldig bra plass. Bra leikeplass for de minste også. 4 stjerners mener jeg det var
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 21:05

Jan Ole skrev:
Rustberg Camping er en koselig plass når du skal til Hunderfossen.
I alle fall om du får plass nær lekeplassen. Ring på forhånd og spør. Very Happy

Ok, takk for tipset
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 21:27

Andre: du har enda en lang vei hjemover da! Skal dere stoppe i Tøndelag underveis så kan jeg se om jeg kan anbefale noe i NT.
Opp til Trondheim er det under 35 mil til Rustberget, og det er vel noe kort etappe for dere?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 21:29

F. eks Namsskogan Familiepark tror jeg det heter. Der er det visst en fin plass, og så har de en flott dyrepark der også. Og så har det vært det varmeste stedet i landet de siste dagene, med opp mot 30 grader. Og det gjør vel en nordlænding litt godt også om det skulle klaffe.
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 21:33

JanP skrev:
F. eks Namsskogan Familiepark tror jeg det heter. Der er det visst en fin plass, og så har de en flott dyrepark der også. Og så har det vært det varmeste stedet i landet de siste dagene, med opp mot 30 grader. Og det gjør vel en nordlænding litt godt også om det skulle klaffe.

Jepp, Namskogan Familiepark på Trones. Tenker det blir Lillehammer Tusristsenter, Røros feks Bergstaden Camping, Namskogan, så hjem til Bodø.
Men her i Örebro er det flott vær, 25-27 grader på dagene.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 21:38

Har ikke vært i området på lenge, men på Namsskogan hotell skal det være en ok plass å overnatte. Er camping også som er vinteråpent.
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 22:24

JanP skrev:
Har ikke vært i området på lenge, men på Namsskogan hotell skal det være en ok plass å overnatte. Er camping også som er vinteråpent.

Du Jan du Jan, for det første så skal man vel ikke ligge på hotell når man har med vogn, og for det andre så begynner jeg på jobb igjen den 15 august, så noe vinteråpen camping har jeg ikke behov for nå. Skal nok rekke hjem før snøen kommer lol! lol!
Men det er nok Namskogan Hotell det heter, det kan stemme det.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 22:32

Campingen er åpen hele året den, asfalterte kjørebaner for lange caravans tilogmed! Very Happy
Om dere var litt sene med hjemturen tenkte jeg....Var det godt å vite at de har åpent for vinteren også! Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 928394
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 22:47

Godt at det finnes omtenksomme personer på forumet Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTir 2 Aug 2011 - 23:02

Har en flott reiserute å foreslå til deg om dere skal til Røros. Ta Peer Gynt veien over fjellt mot Østerdalen, men kjør nordover mot Folldal. Har kjørt der et par ganger med forrige vogna, den var bare 13-1400 kg. Og med LC'n. Men jeg tror dere skal klare det med Audi'n.

Om dere tar den turen kan jeg love dere en fantastisk tur når dere dreier nordover og kommer sør-øst for Rondane. Men været må være knall, ellers ikke noe trivelig (synes jeg da). Om dere gjør det så beregn god tid, det er verdt å stope for ev å bade eller bare se seg litt om etc.

Kan poste noen bilder, men ikke i kveld, så får du se bl. annet Rondeslottet og andre topper og landskap.
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 16:35

Sitter på Apelviken i Varberg og nyter ca 25 varmegrader og en lett bris.
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 19:34

hva sier den lokale værmelderen om helgeværet da hpk? tenkt oss til sødra nes camping på lørda'n ser du
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 22:05

Noraf skrev:
hva sier den lokale værmelderen om helgeværet da hpk? tenkt oss til sødra nes camping på lørda'n ser du
Ser ut som det er slutt på godværet i morra. Da blir det regn i mange dager, muligens med lørda'n som et lite lyspunkt.
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 22:37

jaja, får ta været som det kommer... Wink er jo tross alt første turen med bilen
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 9:57

JanP skrev:
Har en flott reiserute å foreslå til deg om dere skal til Røros. Ta Peer Gynt veien over fjellt mot Østerdalen, men kjør nordover mot Folldal. Har kjørt der et par ganger med forrige vogna, den var bare 13-1400 kg. Og med LC'n. Men jeg tror dere skal klare det med Audi'n.

Om dere tar den turen kan jeg love dere en fantastisk tur når dere dreier nordover og kommer sør-øst for Rondane. Men været må være knall, ellers ikke noe trivelig (synes jeg da). Om dere gjør det så beregn god tid, det er verdt å stope for ev å bade eller bare se seg litt om etc.

Kan poste noen bilder, men ikke i kveld, så får du se bl. annet Rondeslottet og andre topper og landskap.

Takk for tips. Er det bratte partier over der da? Er det over Venabygd du mener?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 18:21

Sorry, Andre. Peer Gynt går fra Vinstra. Mener over Venabygd ja. Kommer, om jeg husker rett til Enden og tar til venstre mot Folldal rett etter ei lita bru.

Har gså kjørt Friis-veien også, den tar av litt lengre sør i Ringebu. Ikke så bratte veier over Venabygd at det er ufremkommelig selv med ei litt tung vogn. På vei ned er det også tilsvarende bakker, men det er ikke veier som er anbefalt å holde seg unna med vogn.
Veien fra Enden og opp til Folldal har ikke noen spesiellt bratte partier etter det jeg kan huske.

Men er det dårlige værutsikter anbefaler jeg at dere glemmer dette. Men klaffer været og dere vil sette av tid til å få en dag i majestetisk fjell uten mye trafikk så er det en rute som er verdt å ta. Men du må sette pris på det som naturen gir, og hvis ikke så blir det fort noe som en angrer på at en kastet bort tid på. Vi to her i huset synes dette er ei flott rute å ta når været er fint. Der må selv avgjøre om dere ønsker å bruke litt av tida på en liten omvei som ikke har annet å by på en storslått natur.

Hvis dere vil prøve så sett av god tid, og kanskje fricampe ei natt også for det er det mange muligheter til.

Skal legge inn noen bilder i løpet av kvelden for å illustrere litt!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 19:01

Flytter dette til denne tråden for ikke å surre det helt til her.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeLør 6 Aug 2011 - 9:16

JanP skrev:
Flytter dette til denne tråden for ikke å surre det helt til her.

Flink gutt det Laughing

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Caravan
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeLør 6 Aug 2011 - 21:55

Vært fint vær på sødra nes m/vsrberg i dag. Har skyet litt over nå, og værmelderen melder om en våt formiddag i morgrn. Blir vel til at nesen settes mot værnamo
Til Toppen Go down
Løven
CARAVANER
CARAVANER
Løven


Male
Antall Innlegg : 146
Age : 75
Localisation : Haugesund
Registration date : 17.09.2010

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Ingerstrand Arvika Camping   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 7 Aug 2011 - 15:20

Kom hit i dag i 12 tiden .Veldig vått og bløtt men god plass.Gikk meg en runde for å se etter den tørreste plassen.Dette er en fin plass med god plass til vogna.På de fleste plassene er det grus der som vogna står .Internett er fritt .
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 7 Aug 2011 - 17:07

Värnamo camping. Brukbart vær. (opphold). Er en koselig plass inni skogen.

Bruker ice, så har nett med i hele skandinavia Wink har ikke hatt trøbbel med det heller. Bruker wifi routeren dems, uten ekstra antenne.
Til Toppen Go down
Løven
CARAVANER
CARAVANER
Løven


Male
Antall Innlegg : 146
Age : 75
Localisation : Haugesund
Registration date : 17.09.2010

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitimeSøn 7 Aug 2011 - 18:49

Vi lå på Varnamo camping for ca 2 uker siden.Synest også plassen var bra.Stille og rolig plass,kan anbefales.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 8 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Der vi camper, akkurat nå!!
Til Toppen 
Side 8 av 14Gå til side : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Camper Snow
» -10 mod. Dethleffs Camper 720sk
» Forskjellen på Camper/Nomad
» TomTom Camper & Caravan
» Sykkelstativ til Dethleff 740 tk Camper

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: