| Der vi camper, akkurat nå!! | |
|
+72mac perth Aero TomÅ Ludo OyvindSP Offroad quattro1 ramski merceben Dethleffs Harald- ludokongen ovhi Redneck Lmc StianHdj80 rui livar offpist sture_s Lc120 janp Løven Albatross Noraf subsea79 ulven lange avantgarde Arild s bello Stian C Magne1 Lars lamour André campist tottla Jørn O Campingfruen Danskepølsen T_Rex steve optimisten Ronny joka Elisabeth raune ovev Camping Kai Svein Tore Oddbjørn Hege Lars Egil Thomas dølle OleG ArneO Tommy ulla Rashid Kaos Harald Campingfamilie på 5 Sven Erik Jan Ole Sten Rune Johnny Janita Jan hpk 76 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Oddbjørn CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 277 Localisation : Lakselv Registration date : 16.05.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Man 20 Jul 2009 - 9:54 | |
| - hpk skrev:
- Gustavsvik, Örebro.
Her er det bløtt etter en god del nedbør Vi dro derifra forrige søndag, etter 3-4 daga med regn, da var det ille der. | |
|
 | |
Harald MODERATOR

Antall Innlegg : 4221 Registration date : 21.03.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Man 20 Jul 2009 - 11:13 | |
| Lagunen, Strømstad Pent vær med litt vind | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Man 20 Jul 2009 - 15:27 | |
| Hjemme i hagen på Nøtterøy; vind og sol delvis skyet...  |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

Antall Innlegg : 13248 Age : 56 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Man 20 Jul 2009 - 22:03 | |
| Rustberg Camping, også bløtt, men sånn er det bare. _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8905 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tir 21 Jul 2009 - 14:42 | |
| | |
|
 | |
Svein Tore CARAVANER

Antall Innlegg : 126 Age : 41 Localisation : Brattvåg Registration date : 19.06.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Ons 22 Jul 2009 - 0:03 | |
| Har vært på Kronocamping i Lidköping fra 4 til 18, reiste så til Rustberg camping som vi ligger på i nåværende tidspunkt. Satser på sol i morga. | |
|
 | |
Camping Kai BARON!

Antall Innlegg : 2429 Registration date : 14.05.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Ons 22 Jul 2009 - 23:06 | |
| Sitter nå hjemme i norge etter en flytur hjem i går og en begravelse unnagjort i dag. I morgen bærer det ned til Union Lido og fredag setter vi kursen for Seefeld og videre oppover i Europa.
Fortsatt god sommer til alle sammen. | |
|
 | |
Hege DIREKTØR!

Antall Innlegg : 650 Age : 51 Localisation : Buskerud Registration date : 15.07.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tor 23 Jul 2009 - 16:02 | |
| Her er vogna nå parkert i gården og står klar for en real omgang med vann og såpe både utvendig og innvendig! 4 uker i vogna og vi har hatt en helt topp ferie, men det var nå litt godt å komme hjem til senga si altså.....
Ingen konkrete planer om nye turer, annet enn at det blir det (og til neste sommer er planen helt klar!) | |
|
 | |

Antall Innlegg : 8905 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tor 23 Jul 2009 - 18:04 | |
| Ncc Topp Camping Namsos i kveld. 26 grader i skyggen her. | |
|
 | |
ovev CARAVANER

Antall Innlegg : 136 Localisation : Stord Registration date : 05.10.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tor 23 Jul 2009 - 19:03 | |
| Skutberget camping i Karlstad. PØSREGN! Traktor brukes for å få løs campigvogner og biler. Er heldigvis meldt bedre vær i morra. | |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

Antall Innlegg : 13248 Age : 56 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tor 23 Jul 2009 - 21:52 | |
| Gloppen Camping. Vogna er på plass ved spikerteltet og roen senker seg. Svært behagelig! _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
ArneO GENERAL!

Antall Innlegg : 2903 Age : 58 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Fre 24 Jul 2009 - 9:36 | |
| Etter et par fantastiske dager i Ljubljana er vi nå i Budapest. Her er det varmt i forhold til i Italia, men nå skal vi på bytur for å se oss om. | |
|
 | |
Rashid HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1393 Localisation : Levanger Registration date : 12.10.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Fre 24 Jul 2009 - 9:45 | |
| - ArneO skrev:
- Etter et par fantastiske dager i Ljubljana er vi nå i Budapest. Her er det varmt i forhold til i Italia, men nå skal vi på bytur for å se oss om.
Hvordan var veistandarden mellom Ljubljana og Budapest??? Vi prøvde oss fra Praha i retning Budapest, men veidekke var så jævlig at vi ga opp og svingte inn i Østerike  Betongdekket var så fullt av huller og "forkastninger" at hvis man skulle holde flyten i trafikken så føltes det som bilen ville ramle fra hverandre. | |
|
 | |

| Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Fre 24 Jul 2009 - 12:39 | |
| Stiklestad camping i dag. Skal på Olavsspelet i kveld. | |
|
 | |
ArneO GENERAL!

Antall Innlegg : 2903 Age : 58 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Fre 24 Jul 2009 - 20:06 | |
| - Rashid skrev:
- ArneO skrev:
- Etter et par fantastiske dager i Ljubljana er vi nå i Budapest. Her er det varmt i forhold til i Italia, men nå skal vi på bytur for å se oss om.
Hvordan var veistandarden mellom Ljubljana og Budapest??? Vi prøvde oss fra Praha i retning Budapest, men veidekke var så jævlig at vi ga opp og svingte inn i Østerike Betongdekket var så fullt av huller og "forkastninger" at hvis man skulle holde flyten i trafikken så føltes det som bilen ville ramle fra hverandre. Fantastiske veier i Slovenia, og da også der hvor motorveien ikke var ferdig enda. Helt nye motorveier også i Ungarn så langt, vi kjørte også et stykke på gamle vei 7 som ikke er avgiftsbelagt. Der er det litt som hjemme, men der hvor de hadde fylt i med asfaltfelter var det skiltet med humper og der det var sporet var det også skiltet. Overraskende mye nyasfaltert også på denne vei 7, men vi ville fram og kjørte ut på M7 (som er avgiftsbelagt med noen forinter 4 dager som min.). Motorveien i Kroatia var også av ypperste klasse, men mor i huset ville se litt av Zagreb når vi kjørte forbi... Joda, men jeg var litt pissatrengt og når det ble skiltet med 2,2 meter bredde og trikkene på begge sider var jeg fornøyd med å vise henne den byen  Motorveier i Tyskland og Tsjekkia kan på ingen måte måle seg med de her. Stemningen og velkomsten i Ljubljana var helt fantastisk og campingen http://www.ljubljanaresort.si/ er den beste bycamping jeg har vært på så langt. Bilder etc. kommer nok etterhvert. Jeg anbefaler den på det varmeste. Skal vi på sydenferie med vogna igjen blir det nok Slovenia og ned til Adriaterhavet der før vi drar til Venezia området igjen. | |
|
 | |
raune CAMPER

Antall Innlegg : 35 Age : 48 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 11.05.2009
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Fre 24 Jul 2009 - 22:16 | |
| - ovev skrev:
- Skutberget camping i Karlstad. PØSREGN!
Traktor brukes for å få løs campigvogner og biler. Er heldigvis meldt bedre vær i morra. var der fra tirsdag til torsdag..litt bløtt kan du si... | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Fre 24 Jul 2009 - 22:45 | |
| |
|
 | |

| Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Lør 25 Jul 2009 - 15:58 | |
| Oppdal, Granmo camping. Regnbyger, litt solgløtt innimellom. | |
|
 | |
Elisabeth BARON!

Antall Innlegg : 2482 Age : 54 Localisation : Bergen Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Søn 26 Jul 2009 - 11:10 | |
| Grindafjord. Litt sol og litt regn, er visst det samme over hele linjen. | |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

| Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Søn 26 Jul 2009 - 11:36 | |
| Gloppen Camping 15 grader, litt vind og mye sol, blir en forholdsvis bra dag tenker jeg. _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
ArneO GENERAL!

| Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Søn 26 Jul 2009 - 22:22 | |
| Etter en tur gjennom Karpatene har er vi nå i Krakow på Clepardia Camping. Fine sanitærforhold, grei parkering og meget vennlig personale. De har "blomsterpotter" som delere mellom de forskjellige "tomtene" og de kunne bare justere slik at det var greit å plassere seg. I går var det ikke like enkelt, men det var i går  20 grader og opphold på dagen i dag når vi kom og deilig for bytur. Nå nesten 22:30 er det bare 13 grader uten, men 23 inne så det blir lufting før vi kryper til køys. | |
|
 | |
joka DIREKTØR!

Antall Innlegg : 777 Age : 58 Localisation : Ibestad / Troms Registration date : 17.06.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tir 28 Jul 2009 - 13:38 | |
| Gullviks Havsbad, Ørnskøldsvik..
overskyet, 18 grader | |
|
 | |
ulla BARON!

Antall Innlegg : 2170 Localisation : Ski Registration date : 30.09.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tir 28 Jul 2009 - 21:05 | |
| Idag  22 gr på min plas | |
|
 | |
Sven Erik CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 265 Age : 55 Localisation : Geithus, Buskerud Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tir 28 Jul 2009 - 23:19 | |
| orsa camping surt og kaldt | |
|
 | |
Ronny BARON!

Antall Innlegg : 2184 Age : 55 Localisation : Rognan Registration date : 26.09.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tor 30 Jul 2009 - 18:33 | |
| - joka skrev:
- Gullviks Havsbad, Ørnskøldsvik..
overskyet, 18 grader Dro derfra den 27...er nå på campen i skellefteå, 24grader og skyfritt.. | |
|
 | |
hpk HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1432 Age : 57 Localisation : Raufoss Registration date : 06.03.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Man 10 Aug 2009 - 22:45 | |
| Gol Campingsenter fra i morra til fredag tenker jeg. Skal ta en dagstur til Langedrag naturpark sammen med dattera. Onsdagen ser grei ut iflg yr.no | |
|
 | |
Janita CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 274 Age : 61 Localisation : Buskerud Registration date : 17.10.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tir 11 Aug 2009 - 0:34 | |
| - hpk skrev:
- Gol Campingsenter fra i morra til fredag tenker jeg.
Skal ta en dagstur til Langedrag naturpark sammen med dattera. Onsdagen ser grei ut iflg yr.no Da skal jeg tute litt da jeg kjører forbi Gol Campingsenter i morgen  Så kan jo du berte litt da du kjører forbi hos meg på onsdag  | |
|
 | |
optimisten CAMPER

Antall Innlegg : 43 Age : 63 Localisation : Askøy utenfor Bergen Registration date : 29.08.2008
 | Tema: Været der vi Camper nå !!!!!! Ons 12 Aug 2009 - 21:15 | |
| | |
|
 | |
hpk HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1432 Age : 57 Localisation : Raufoss Registration date : 06.03.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Ons 12 Aug 2009 - 22:06 | |
| - Janita skrev:
- hpk skrev:
Skal ta en dagstur til Langedrag naturpark sammen med dattera. Onsdagen ser grei ut iflg yr.no Da skal jeg tute litt da jeg kjører forbi Gol Campingsenter i morgen  Så kan jo du berte litt da du kjører forbi hos meg på onsdag  Mange som tuter forbi her, omtrent som å bo midt i vegen (vi ligger på den nederste plassen) Så en lang Knaus på en gårdsplass noen kilometer fra Nesbyen mot Langedrag. Hørte du noen berting?? | |
|
 | |
Janita CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 274 Age : 61 Localisation : Buskerud Registration date : 17.10.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tor 13 Aug 2009 - 0:55 | |
| - hpk skrev:
- Janita skrev:
- hpk skrev:
Skal ta en dagstur til Langedrag naturpark sammen med dattera. Onsdagen ser grei ut iflg yr.no Da skal jeg tute litt da jeg kjører forbi Gol Campingsenter i morgen  Så kan jo du berte litt da du kjører forbi hos meg på onsdag  Mange som tuter forbi her, omtrent som å bo midt i vegen (vi ligger på den nederste plassen)
Så en lang Knaus på en gårdsplass noen kilometer fra Nesbyen mot Langedrag. Hørte du noen berting?? Da tror jeg nok at du glemte å berte, hørte ingen ting jeg Et lite tips til deg og dattera di. Dere er jo ikke så veldig langt unna Bjørneparken som ligger på Flå. Den er verdt et besøk, se linken hvis dere er interessert. http://www.vassfaret-bjornepark.no/I tillegg er det en del slanger der nå, de har kveldsåpent siste gang torsdag 13 august mellom kl. 18 og 20 der en kan komme helt innpå slangene hvis en ønsker. Tror også det er gratis adgang denne kvelden. http://www.vassfaret-bjornepark.no/no/html/050_aktiviteter/slanger/Vi har tenkt oss en tur dit, kanskje vi sees  | |
|
 | |
hpk HOFFSJEF!

| |
 | |
Janita CARAVAN KING!

| Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Fre 14 Aug 2009 - 13:51 | |
| - hpk skrev:
- Janita skrev:
- ...........Et lite tips til deg og dattera di. Dere er jo ikke så veldig langt unna Bjørneparken som ligger på Flå. Den er verdt et besøk, se linken hvis dere er interessert. http://www.vassfaret-bjornepark.no/
I tillegg er det en del slanger der nå, de har kveldsåpent siste gang torsdag 13 august mellom kl. 18 og 20 der en kan komme helt innpå slangene hvis en ønsker. Tror også det er gratis adgang denne kvelden. http://www.vassfaret-bjornepark.no/no/html/050_aktiviteter/slanger/
Vi har tenkt oss en tur dit, kanskje vi sees  Takk for tipset. Synd jeg ikke fikk lest dette før det var for sent. Kom ikke inn på forumet i går morges. Slanger er alltid interessant. I stedet ble dagen og kvelden brukt til bading i Hallingstampen. I dag er det hjem. Hei! Flott badeområde der dere er  Vi var en tur i Bjørneparken og klappet flere av slangene. Mellomste var kjempefornøyd for det har han drømt om siden han var i Dyreparken i Kristiansand tidligere i sommer. I tillegg fikk vi se at de matet slangene, ganske gøy å se Ønsker deg riktig god tur hjem, kjør pent  | |
|
 | |
Rashid HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1393 Localisation : Levanger Registration date : 12.10.2008
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Lør 15 Aug 2009 - 8:46 | |
| Hærnøsand: Sol sol sol I dag tar vi veien videre nordover, men hvor vi skal vet vi ikke. Får se når vi først kommer dit, he he.  | |
|
 | |
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 50 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Lør 15 Aug 2009 - 10:44 | |
| Rashid, er vel egentlig bare å følge veien og se hvor den bringer dere ja  | |
|
 | |
hpk HOFFSJEF!

| Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!! Tir 18 Aug 2009 - 17:20 | |
| Västerås Mälarcamping i Sverige | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!  | |
| |
|
 | |
| Der vi camper, akkurat nå!! | |
|