| Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... | |
|
+89na BT harrystein Øyvind75 ArneO Jan Jan Ole TTB 12 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
TTB DIREKTØR!
Antall Innlegg : 852 Registration date : 24.05.2009
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Tor 30 Jul 2009 - 0:03 | |
| - hpk skrev:
Tror sittegruppa ved siden av dobbeltsenga var 50-55 cm bred og litt smalere i fotenden. Ang. dusj så vil jeg fraråde å dusje der "hver dag". Jeg dusjet bare en gang selv i vogna.......for å teste. Plassen i dusjrommet er helt OK, men det rant litt vann utover gulvet i vogna. Å dusje direkte mot ytterveggene i vogna, selv om de er trekt med "baderomstapet" virker tvilsomt. Bare silikon i hjørnene og mellom bunnen i dusjkabinettet og veggene/gulvet. Ikke noe forheng for å ta unna sprut. Best egnet for å dusje barn etter min mening. Jeg forstår veldig godt hva du mener nå når vi kikker nærmere på det. Synes uansett det er rart at de lager et slikt dusjkabinett da, når det er usikkert om det blir fukt av det - Tec har et par modeller med slike kabinett nemlig... Jaja, haket av for "dusj ikke brukende" og beveger oss videre | |
|
| |
ovev CARAVANER
Antall Innlegg : 136 Localisation : Stord Registration date : 05.10.2008
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Søn 11 Okt 2009 - 22:09 | |
| Tar opp igjen denne tråden da jeg også vurderer sterkt å kjøpe en Knaus 590 UKB. Har registrert det som sies om dusjen i denne, men liker planløsningen så godt at jeg har begynt å gruble på mulighetene for å forbedre dusjen. Kom da til å tenke på veggvinyl, kan det være en løsning? Denne fås jo i rull på 2 meters bredde. Legges denne horisontalt rundt veggene med liten overlapp mot plasttrauet i bunnen av dusjen bør vel det bli tett? Får selvfølgelig en utfordring med å tette rundt rør/slange gjennom vegg, men regner med at det må kunne løses på en eller annen måte.
Kommentarer? | |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Søn 11 Okt 2009 - 22:13 | |
| ser overhodet ikke noe problem med å tilpasse dusjen slik at den er garantert for å dusje i uten vannproblemer på feile plasser gjøres det fagmessig og skikkelig så holder det mål, så enkelt er det egentlig slik jeg ser det | |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Søn 11 Okt 2009 - 22:14 | |
| | |
|
| |
ovev CARAVANER
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Søn 11 Okt 2009 - 23:00 | |
| Har vært og sett på ei slik vogn, og likte som sagt planløsningen meget godt. I tillegg virket vogna solid bygget i motsetning til Adrian jeg nå har. Er det noen kjente svakheter på disse vognene? Mener å lest noe om mye feil på gulvvarmen, men er langtfra sikker på om det gjalt denne modellen. | |
|
| |
TTB DIREKTØR!
Antall Innlegg : 852 Registration date : 24.05.2009
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Søn 11 Okt 2009 - 23:18 | |
| He he, artig å lese gjennom mine *hvilken-vogn-skal-vi-velge-tråder* Ja ja, vi endte opp med en Tec 710 RDK og er fornøyd selv om vi enda ikke har fått campet i den | |
|
| |
Jan MODERATOR
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Man 12 Okt 2009 - 0:13 | |
| - ovev skrev:
- Har vært og sett på ei slik vogn, og likte som sagt planløsningen meget godt. I tillegg virket vogna solid bygget i motsetning til Adrian jeg nå har.
Er det noen kjente svakheter på disse vognene? Mener å lest noe om mye feil på gulvvarmen, men er langtfra sikker på om det gjalt denne modellen. knaus er vel ei av de vognene som har fått mest pepper fra de som ikke liker harde puter og madrasser ellers virker det til å være av nokså normal tysk kvalitet sammenlignet med de andre merkene | |
|
| |
ovev CARAVANER
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Man 12 Okt 2009 - 8:06 | |
| Merket også at puter og madrasser var nokså harde i Knausen. Har også sett på Cabby og Kabe vogner med bad langs bakveggen og merket jo at både kvalitet og komfort nok er noe høgere i disse vognene. De er jo også da MYE dyrere og ingen av dem har løsningen med dinetten ved siden av dobbeltsenga. Mener å huske at Tec og LMC har hatt slike løsninger, men at begge har altfor smal dobbeltseng. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Tir 13 Okt 2009 - 13:38 | |
| Du får denne løsningen på kabe nå fra 2010 på 720TDL |
|
| |
ovev CARAVANER
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... Tir 13 Okt 2009 - 23:02 | |
| 720TDL blir nok for stor og for dyr dessverre. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... | |
| |
|
| |
| Vi vurderer en Knaus 590 UKB eller TEC 580 HK... | |
|